AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Del Skrevet 20. mai 2022 Har begynt å date ei nydelig frøken som jeg liker veldig godt. Trenger sikkert ikke å fortelle at jeg har vært klar for sex med henne ganske lenge.. Men hun virker veldig reservert når det kommer til den biten. Litt flere små ting også som har gjort at jeg tenker at hun kanskje er jomfru. Er det innafor å bare spørre henne? Eller kan det hende at hun blir fornærma? Skal jeg bare vente til hun kanskje sier noe selv? Anonymkode: d97c7...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg synes du skal vente. Det er ikke info du trenger eller har krav på, og det er jo ganske privat. Anonymkode: 87221...e2b 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes du skal vente. Det er ikke info du trenger eller har krav på, og det er jo ganske privat. Anonymkode: 87221...e2b Ja jeg er egentlig helt enig! Får bare vente i spenning da... Anonymkode: d97c7...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg ventet også lenge med sex, og ble litt letta da jeg ble spurt om jeg var jomfru. Han er kjæresten min i dag Anonymkode: d38fd...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ventet også lenge med sex, og ble litt letta da jeg ble spurt om jeg var jomfru. Han er kjæresten min i dag Anonymkode: d38fd...911 Kult! Hvor gammel var du og han? Og spurte han bare rett ut? Anonymkode: d97c7...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Del Skrevet 21. mai 2022 Hum fortalte meg at hun var jomfru samtidig som hun ba meg kjøpe gummi Anonymkode: e8a9a...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #7 Del Skrevet 21. mai 2022 Det har potensialet til å bli en fiasko om du spør henne rett ut. Kan jo være andre åsaker til hun er reservert i forhold til gå i seng med deg enn at hun er jomfru. Om du velger på "spørre" henne må du hvertfall ta det opp veldig forsiktig. Anonymkode: 4bdf3...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Del Skrevet 21. mai 2022 Det er 2022 å jeg kan med sikkerhet si at hun er ikke jomfru Anonymkode: 181bb...273 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #9 Del Skrevet 21. mai 2022 Syns du skal vente🙂 antar det kanskje kommer opp fra hennes side om dere havner der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 21. mai 2022 #10 Del Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er 2022 å jeg kan med sikkerhet si at hun er ikke jomfru Anonymkode: 181bb...273 Du kan nok ikke det, kanskje er forekomsten større enn normalt også siden denne pandemien har gjort ting litt vanskeligere? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Del Skrevet 21. mai 2022 Det er da innfor å spørre om du er usikker. Kom til å tenke på en voksen ugift dame uten barn som var på et sted hvor det var mange mannlige utlendinger og hun fikk det samme spørsmål enda hun nærmet seg 50. 😅 Anonymkode: 0cb23...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #12 Del Skrevet 21. mai 2022 Flintis skrev (1 time siden): Du kan nok ikke det, kanskje er forekomsten større enn normalt også siden denne pandemien har gjort ting litt vanskeligere? hvilken pandemi? mener du det influensa viruset? Anonymkode: 181bb...273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 21. mai 2022 #13 Del Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvilken pandemi? mener du det influensa viruset? Anonymkode: 181bb...273 Nei det kalles vist korona og det har vært noe begrenset med uteliv et par års tid. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deluejente Skrevet 21. mai 2022 #14 Del Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har begynt å date ei nydelig frøken som jeg liker veldig godt. Trenger sikkert ikke å fortelle at jeg har vært klar for sex med henne ganske lenge.. Men hun virker veldig reservert når det kommer til den biten. Litt flere små ting også som har gjort at jeg tenker at hun kanskje er jomfru. Er det innafor å bare spørre henne? Eller kan det hende at hun blir fornærma? Skal jeg bare vente til hun kanskje sier noe selv? Anonymkode: d97c7...da0 Jeg hadde begynt spørre om at vi kommer nok til å sex på et eller annet tidspunkt hva tenker du om prevensjon? Jeg var klar før jeg hadde sex for første gang men turte ikke grunnet frykten bli gravid. Jeg gikk derfor tidlige til legen som var forståelsesfull siden jeg ABSOLUTT ikke kunne bli gravid fikk jeg satt inn spiral pluss jeg begynte på p-piller. Jeg ble klar for sex min første gang når min prevensjon begynte å virke. Så hjalp det også at han som skulle ta dyden min også var jomfru. Startet like lite erfarene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Del Skrevet 21. mai 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Det er 2022 å jeg kan med sikkerhet si at hun er ikke jomfru Anonymkode: 181bb...273 Nåja.. det er ganske mange mindre attraktive folk der ute som rett og slett ikke har møtt noen som er villig til å ligge med de ennå. Anonymkode: 06dc6...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #16 Del Skrevet 21. mai 2022 Hva feiler det denne menneskeheten? Jeg er 35 og jomfru. Har hatt mange gutter opp gjennom årene som har vist interesse for meg, men hva skal jeg med noen av dem? Jeg har jobb, hobbier og interesser som er verdt så mye mer enn et ligg som er over på noen minutter. Anonymkode: ecc2c...e9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #17 Del Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva feiler det denne menneskeheten? Jeg er 35 og jomfru. Har hatt mange gutter opp gjennom årene som har vist interesse for meg, men hva skal jeg med noen av dem? Jeg har jobb, hobbier og interesser som er verdt så mye mer enn et ligg som er over på noen minutter. Anonymkode: ecc2c...e9e Det er 2022. Du gjør som du vil. Anonymkode: 88cd3...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 24. mai 2022 #18 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 0.17): Har begynt å date ei nydelig frøken som jeg liker veldig godt. Trenger sikkert ikke å fortelle at jeg har vært klar for sex med henne ganske lenge.. Men hun virker veldig reservert når det kommer til den biten. Litt flere små ting også som har gjort at jeg tenker at hun kanskje er jomfru. Er det innafor å bare spørre henne? Eller kan det hende at hun blir fornærma? Skal jeg bare vente til hun kanskje sier noe selv? Anonymkode: d97c7...da0 Forstår dit dilemma. Jeg tenker at om hun er jomfru så må du være forsiktig første gang så det ikke gjør vondt for henne. Kjører du bare på så kan hun få store smerter og det er ikke bra. Så derfor kan det være greit å vite, men om du skal spørre så bør du gjøre det på en forsiktig måte. Kanskje snakke lit om du har hat noen jenter før for så å spørre om hun har hatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #19 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 0.17): Har begynt å date ei nydelig frøken som jeg liker veldig godt. Trenger sikkert ikke å fortelle at jeg har vært klar for sex med henne ganske lenge.. Men hun virker veldig reservert når det kommer til den biten. Litt flere små ting også som har gjort at jeg tenker at hun kanskje er jomfru. Er det innafor å bare spørre henne? Eller kan det hende at hun blir fornærma? Skal jeg bare vente til hun kanskje sier noe selv? Anonymkode: d97c7...da0 Hvor gammel er hun hvis hu er veldig ung så er det mulighet for at hun kan være jomfru. Anonymkode: e81ad...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #20 Del Skrevet 27. mai 2022 On 5/21/2022 at 7:48 PM, AnonymBruker said: Hva feiler det denne menneskeheten? Jeg er 35 og jomfru. Har hatt mange gutter opp gjennom årene som har vist interesse for meg, men hva skal jeg med noen av dem? Jeg har jobb, hobbier og interesser som er verdt så mye mer enn et ligg som er over på noen minutter. Anonymkode: ecc2c...e9e Hvorfor skulle ligget vært over på noen minutter? Dette høres bare ut som unnskyldninger. Veldig mange som er i den lavere enden av skalaen velger ofte vekk sex siden de kan kune velge blant de som er i samme ende av skalaen som de selv. Og det er ikke ønskelig. Så de skaper en slags alternativ virkelighetsforståelse rundt hvorfor de ikk har sex istedet. For å bevare selvfølelsen. Anonymkode: 06dc6...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå