AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #21 Skrevet 21. mai 2022 Enchiladas! Med en slags ost/fløtesaus istede for satsa og tomat Anonymkode: 3a607...1ce
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #22 Skrevet 21. mai 2022 Spaghetti carbonara av type ekte romerske variant som ikke inneholder fløte. Bakt potet med bacon, vårløk, mais og rømme. En skikkelig spicy thaisuppe med reker eller fransk løksuppe med ostetoast med gratinert gruyereost. Anonymkode: 8fb82...cc9 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #23 Skrevet 9. juni 2022 Hjemmelaget pizza og masse smågodt og popkorn Pannekaker Kanelbolle Bare usunne ting, mao. Anonymkode: 42842...8a3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #24 Skrevet 10. juni 2022 Det å bruke mat for å håndtere følelser er noe jeg prøver å jobbe med for å ikke gjøre. Sikkert greit en gang iblant og at man klarer å holde det til noen få ganger, men om man sliter psykisk så vil jeg nok heller anbefale å håndtere det på andre måter siden det kan bli veldig mye og utvikle seg til et usunt mønster. Min comfort food er nok kaker, sjokolade, pizza, sushi og hvetebakst. Før var det også potetgull, men det har jeg kuttet ut. Anonymkode: ddc06...843
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå