Gå til innhold

Comfort food


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enchiladas! Med en slags ost/fløtesaus istede for satsa og tomat

Anonymkode: 3a607...1ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spaghetti carbonara av type ekte romerske variant som ikke inneholder fløte. Bakt potet med bacon, vårløk, mais og rømme. En skikkelig spicy thaisuppe med reker eller fransk løksuppe med ostetoast med gratinert gruyereost. 

Anonymkode: 8fb82...cc9

  • Liker 3
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget pizza og masse smågodt og popkorn

Pannekaker 

Kanelbolle

Bare usunne ting, mao. 

Anonymkode: 42842...8a3

AnonymBruker
Skrevet

Det å bruke mat for å håndtere følelser er noe jeg prøver å jobbe med for å ikke gjøre. Sikkert greit en gang iblant og at man klarer å holde det til noen få ganger, men om man sliter psykisk så vil jeg nok heller anbefale å håndtere det på andre måter siden det kan bli veldig mye og utvikle seg til et usunt mønster.

Min comfort food er nok kaker, sjokolade, pizza, sushi og hvetebakst. Før var det også potetgull, men det har jeg kuttet ut.

Anonymkode: ddc06...843

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...