Gå til innhold

Hvilken playstation bør man velge?


Ms. Steele

Anbefalte innlegg

Datteren på 8 ønsker seg Playstation, men jeg aner ikke hva vi bør velge! Noen som har peiling på hva som funker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, hva står valget mellom? 

Anonymkode: 77279...0a8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes bare gammel PS i butikken. Vent til PS5 kommer. Alle andre bråker som støvsugere, og er fryktelig trege.

Anonymkode: 509bd...1e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo si gå for det beste som er, en ps5. 

Anonymkode: 8e53b...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vel, hva står valget mellom? 

Anonymkode: 77279...0a8

Egentlig alt. Ser at det anbefales å vente til 5'ern kommer, men har lest at den er laget slik at den benytter seg av spill som er kjøpt digitalt og at disse er svært dyre. Stemmer dette? Og er ps4 ikke verdt å kjøpe?

Hun er jo så liten ennå, så vi kan sikkert klare oss med noe enkelt. Vil bare ikke kjøpe noe som er skikkelig dårlig liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt ps4, stort sett de samme spillene og de er billigere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ms. Steele skrev (7 minutter siden):

Egentlig alt. Ser at det anbefales å vente til 5'ern kommer, men har lest at den er laget slik at den benytter seg av spill som er kjøpt digitalt og at disse er svært dyre. Stemmer dette? Og er ps4 ikke verdt å kjøpe?

Hun er jo så liten ennå, så vi kan sikkert klare oss med noe enkelt. Vil bare ikke kjøpe noe som er skikkelig dårlig liksom.

Jeg har ps4 og spillene er flere og mye billigere. Og ps4 er rimeligere og mye lettere å få tak i.

Anonymkode: 4480e...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ps4 og det fungerer bra til sitt bruk men herregud for et støynivå. Vet ikke hvordan ps5 er der, men om jeg skulle valgt igjen ville jeg ventet til den kom ut

Anonymkode: 4da23...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes jo ikke maskiner å kjøpe!! Nettbutikk og fysisk butikker er helt tomme. Har ventet i over et år nå! 

Anonymkode: 67889...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Ps5. Anbefales på det sterkeste.  Men nå bruker vi den til alt av gaming og streaming 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms. Steele skrev (11 minutter siden):

Egentlig alt. Ser at det anbefales å vente til 5'ern kommer, men har lest at den er laget slik at den benytter seg av spill som er kjøpt digitalt og at disse er svært dyre. Stemmer dette? Og er ps4 ikke verdt å kjøpe?

Hun er jo så liten ennå, så vi kan sikkert klare oss med noe enkelt. Vil bare ikke kjøpe noe som er skikkelig dårlig liksom.

Min sønn har playstation 5, da den med disc, da kan han bruke spillene han hadde til playstation 4. Vi kjøper de fleste spillene digitalt, og de koster stort sett det samme, noen ganger billigere. 

Anonymkode: bde59...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps4 er 10 år gammel. I spillverden er det en museumsgjenstand. Ikke spesielt billige er de heller.

Kjøp ps5 hvis du får tak i en, så har du en spillmaskin som har sine beste år foran seg, ikke bak seg.

Anonymkode: 1263d...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ps4 er 10 år gammel. I spillverden er det en museumsgjenstand. Ikke spesielt billige er de heller.

Kjøp ps5 hvis du får tak i en, så har du en spillmaskin som har sine beste år foran seg, ikke bak seg.

Anonymkode: 1263d...520

Det der var faktisk et veldig godt poeng! :) Ser at jeg riktignok kan få en brukt Ps4 på finn til ca 2000 kr, men siden Ps5 er utsolgt overalt så spørs det om hun blir konfirmant før vi får tak i noe :sjenert:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men det finnes jo ikke maskiner å kjøpe!! Nettbutikk og fysisk butikker er helt tomme. Har ventet i over et år nå! 

Anonymkode: 67889...a17

Det er nettopp det. En maskin som ble produsert i 2020, etter hva jeg leser, er ikke å oppdrive her. Dyre er de jo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har ps4 og det fungerer bra til sitt bruk men herregud for et støynivå. Vet ikke hvordan ps5 er der, men om jeg skulle valgt igjen ville jeg ventet til den kom ut

Anonymkode: 4da23...cbb

Men er det slik at den støyer slik at det blir ubehagelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms. Steele skrev (4 minutter siden):

Men er det slik at den støyer slik at det blir ubehagelig? 

Har hatt ps4 i mange år, den støyer i blant når den blir varm, da tar jeg bare en pause. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

trøndermann38 skrev (2 minutter siden):

Har hatt ps4 i mange år, den støyer i blant når den blir varm, da tar jeg bare en pause. 

Takk, da tror jeg faktisk at jeg bare går for en slik inntil nr 5 blir litt mer tilgjengelig her hos oss.

Tusen takk alle sammen for svært gode innspill! Dere er helt gull altså :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms. Steele skrev (18 minutter siden):

Men er det slik at den støyer slik at det blir ubehagelig? 

Ja, til tider slutter jeg å spille siden jeg ikke orker å høre på viften som durer i vei. Det er som en liten støvsuger som står på samtidig. Jeg er dessverre ikke alene om å ha det problemet

Anonymkode: 4da23...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv ps4, til en 8-åring vil det holde i massevis! Kjøp en på Finn. 

Anonymkode: c0c0b...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...