Gå til innhold

Hvilken playstation bør man velge?


Ms. Steele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men det finnes jo ikke maskiner å kjøpe!! Nettbutikk og fysisk butikker er helt tomme. Har ventet i over et år nå! 

Anonymkode: 67889...a17

Det legges ut batcher av ps5 innimellom på obs, komplett, netonnet osv. til en 6-7K. Jeg ventet også svært lenge, men fikk bestilt meg en for et par uker siden og fikk den her om dagen. Man kan velge å motta varsel fra div. netbutikker når den er inne. 

PS5 er litt dyr, men jeg ville nok likevel anbefalt den fremfor ps4, slik at man har en konsoll som kan vare i mange år. Syntes støynivået er relativt lavt, selv om jeg riktignok ikke har prøvd de mest krevende grafiske spillene ennå. Men jeg hører den knapt på "vanlige" spill. De aller fleste ps4 titler kan også spilles på ps5 i de fleste tilfeller, og man kan kjøpe mange billige eldre ps4 spill, så med mindre man er av typen som bare må ha de største titlene med en gang de kommer ut, så trenger ikke spillkjøp bli så dyrt. Man kan også abonnere på playstation now (Som i juni blir en del av playstation + tror jeg) som gir deg tilgang til en del titler basert på et månedlig abonnement. 

Anonymkode: c4203...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har selv ps4, til en 8-åring vil det holde i massevis! Kjøp en på Finn. 

Anonymkode: c0c0b...e93

Det har jeg nå gjort :) Håper det blir bra selv om den sikkert støyer litt når den blir varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med vår PS4 pro, men den bråker noe jævlig ja.. mange av de samme spillene på XBOX som laster kjappere og helt stille. Men nå er det switch fra Nintendo som gjelder her, lettere å spille mens man ammer og med delt kontroller 😄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms. Steele skrev (På 19.5.2022 den 19.27):

Datteren på 8 ønsker seg Playstation, men jeg aner ikke hva vi bør velge! Noen som har peiling på hva som funker? 

Har du sjekket med henne at hun vet forskjellen på de ulike type maskiner og hvilken spill som er tilgjengelig? Vi opplevde nettopp at guttungen virkelig ville ha PS fordi det hadde vennene.. Så jeg gravde fram PS4'en min og satt opp - bare for å oppleve at han ville spille Mario (som da er nintendo switch).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandidosa83 skrev (3 timer siden):

Har du sjekket med henne at hun vet forskjellen på de ulike type maskiner og hvilken spill som er tilgjengelig? Vi opplevde nettopp at guttungen virkelig ville ha PS fordi det hadde vennene.. Så jeg gravde fram PS4'en min og satt opp - bare for å oppleve at han ville spille Mario (som da er nintendo switch).

Er nok noe i at det sikkert er fordi vennene har det, men hun liker jo spillene som de har. Dersom det viser seg å være helbom så får vi selge den igjen. Går unna på finn ser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...