Lilylune Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Har dere blitt bedre venner, eller kanskje omvendt? Noen som har kuttet vennskap pga ulike holdninger etc? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 Har god kontakt med alle vennene mine trass i ulikt synspunkt med flere av dem. Er ikke vaksinert og har unngått testing av mine små barn. Heldigvis blitt møtt med respekt. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 Har ikke hatt venner de siste ti årene og har ikke merket noe forandring. Ingen som tok kontakt under pandemien og lurte på hvordan det gikk heller. Er ganske ikke-eksisterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 20. mai 2022 #4 Del Skrevet 20. mai 2022 Har fått luka ut litt ugress ja, men også fått noen positive overraskelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilylune Skrevet 20. mai 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mai 2022 Imsdalen skrev (1 time siden): Har fått luka ut litt ugress ja, men også fått noen positive overraskelser. Ugress? 😆 hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 20. mai 2022 #6 Del Skrevet 20. mai 2022 Har og luket vekk litt ugress, og nå ser jeg hvem som virkelig er mine venner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålfrid Skrevet 20. mai 2022 #7 Del Skrevet 20. mai 2022 Ingen endring. Blant mine søstre har det vært noen ulike meninger ang. Korona, vaksine og sånn, og vi har hatt noen diskusjoner, men vi var uenige på enkelte punkter også før epidemien, og vi takler det også. Så det har gått greit, men det har vært et par opphetede diskusjoner og litt irritasjon innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. mai 2022 #8 Del Skrevet 20. mai 2022 Alt det samme som før her. Venner, familie, naboer osv respekterte at jeg er uvaksinert og jeg respekterte selvsagt de uansett om de var vaksinert eller ikke. Ingen problemer blant de nærmeste. Men har fått med det som foregikk der ute og som til og med splittet nær familie - noe så tragisk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 20. mai 2022 #9 Del Skrevet 20. mai 2022 Ingen endring. Kjenner ingen anti-vaxxers, og trur ikke jeg hadde brydd meg veldig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 31. mai 2022 #10 Del Skrevet 31. mai 2022 Har mistet en venninne som var fanatisk vaxxer, altså hadde totalt svart-hvitt syn på alle som ikke tok vaksinen. Kan ikke ha venner som hverken lytter eller tenker. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juni 2022 #11 Del Skrevet 4. juni 2022 Vennene mine har respektert mitt valg om å ikke vaksinere meg. Verre med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 7. juni 2022 #12 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg har endret syn på endel mennesker, ja... Hysterikerne som regelrett mobbet alle som hadde forskjellig syn enn dem selv. Slengte drit i kommentarfelter og hang ut folk i SoMe. De som selv tviholdt på restriksjonene selv om de ble opphevet, og mente alle andre måtte gjøre det samme. Kjenner et par sånne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 9. juni 2022 #13 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg har blitt litt trist på menneskehetens vegne, og veldig skuffet over folk jeg tidligere har ansett som oppegående. Så mye hat og dritt og folks verste sider helt oppe i lyset. For ikke å snakke om ensidig holdninger i media, det virker som målet var å gjøre alle redde og sinte, og skylda for alt ble lagt på de uvaksinerte, også av politikere. Selv om det viste seg at det absolutt ikke var et lurt valg for unge folk å ta vaksinen, men det snakkes det ikke høyt om. At enkelte fagpersoner mente at immunforsvaret ikke var så viktig mot covid og at det ikke ble slått større opp hvor viktig d-vitamin var, det er en gåte for meg. Jeg har mistet mye naivitet og tillit generelt. Ble litt desillusjonert, faktisk. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg