Gå til innhold

Det beste jeg har gjort

Solveig Hinderli

Anbefalte innlegg

Da jeg var ungdom gjorde jeg mye tull. Jeg banna, skulka skolen og brukte sminke. En dag ble jeg kjent med gud. Jeg ble med en kristen gjeng på skolen. Vi sang salmer og leste bibelen. dette er det beste jeg har gjort

Hva er det beste dere har gjort?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Solveig Hinderli skrev (1 time siden):

Da jeg var ungdom gjorde jeg mye tull. Jeg banna, skulka skolen og brukte sminke. En dag ble jeg kjent med gud. Jeg ble med en kristen gjeng på skolen. Vi sang salmer og leste bibelen. dette er det beste jeg har gjort

Er du eit troll sidan du skriv Gud med liten g? 

Anonymkode: fb9d6...188

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Hinderli skrev (1 time siden):

Visste ikke at det var forbudt å skulke skolen eller bruke sminke når man er kristen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Steike, for en rebell! Var du en sånn som gikk over veien på rødt lys også?

Anonymkode: 54827...bbc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ps: Håper Solveig Hinderli er et fiktivt navn så ikke du henger ut en stakkar.

Anonymkode: 54827...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det beste jeg har gjort er å ta meg selv på alvor og begynne å leve som den jeg ønsker å være. Ikke vente på å BLI den jeg ønsker å være. 

For den som tror kan det være mye støtte å hente hos Gud. For de som ikke tror er det mulig å finne støtte andre steder. Ingen er like og alle har ulike måter å dekke sine behov. Det viktigste er å gjøre det som er rett for en selv😊

Anonymkode: efd09...f57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste jeg har gjort er å registrere meg og være en del på KG som gjør at jeg lærer voldsomt mange nyttige ting hver eneste dag, samt leser mange interessante, spennede og dype tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, Solveig Hinderli said:

Jeg var en rebell som du, jeg resirkulerte ikke engang papir bare kastet det rett i restavfallet!

Anonymkode: 96b56...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...