AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg møtte kjæresten min 3 måneder etter at han hadde fått barn. Han bodde da sammen med moren, men de sov på hvert sitt rom. Han sa til meg at forholdet var dødt fra hans side, men han ønsket å se sønnen sin hver dag og hjelpe moren derfor hadde han ikke flyttet ut. Noen måneder senere oppstod det hete følelser mellom oss, og han flyttet ut fra barnemoren og kjøpte seg en leilighet og da ble vi offisielt kjærester. Pga mye drama fra barnemoren i årene som kom; advokat, rettsak osv ble ikke jeg presentert som pappas kjæreste før sønnen var 5 år. Min kjæreste fremstilte det da for sønnen som om jeg og han nettopp hadde blitt kjærester, og på omtrent samme tid fikk moren ny kjæreste så sønnen tror at både faren og moren fikk nye kjærester på samme tid. En gang sa jeg til sønnen hans at jeg møtte han allerede som baby flere ganger, men at jeg og han ikke ble ordentlig kjent før han skulle begynne på skolen. Da stoppet kjæresten meg i å fortelle videre, og sa at det ikke stemte, for vi hadde jo bare vært kjærester i 4 år (og ikke 9 år som er det riktige) Jeg sa ikke noe mer og tenkte at han prøver vel å beskytte moren, eller å fremstille seg selv i et bedre lys for sønnen? En gang forsnakket han seg og sa at når et forhold holder på å gå i oppløsning og man sover på hvert sitt rom, så blir jo til at man fortsetter å ha sex av gammel vane, så det vil si at når han hadde hete følelser for meg så drev han fremdeles på å knullet på barnemoren muligens 🤨 Hvordan skal jeg ta tak i dette? Jeg liker ikke å lyve om hvor mange år vi har vært kjærester. Anonymkode: 83a7f...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 Ingen som har noen synspunkter? Kan legge til at jeg har spurt kjæresten min hvorfor han later som om vi ble sammen på det tidspunktet jeg ble kjent med hans sønn, men han blir irritert og sier jeg maser. Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 Enig med din samboer. Hva spiller det egentlig for rolle om sønnen tror dere har vært sammen i 4 eller 9 år? Anonymkode: 84432...791 43 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 19. mai 2022 #4 Del Skrevet 19. mai 2022 Hvorfor er det viktig at barnet skal vite disse detaljene? Her heier jeg på far. 38 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Del Skrevet 19. mai 2022 Du trodde kanskje det var gull det som glimret nedi restekassa? Det er aldri det. Det er brukt og gjenglemt med vilje. Anonymkode: f4971...76e 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig med din samboer. Hva spiller det egentlig for rolle om sønnen tror dere har vært sammen i 4 eller 9 år? Anonymkode: 84432...791 Hvorfor skal man holde det skjult? Det virker jo merkelig når jeg begynner å snakke om noe som skjedde for 6, 8 eller 9 år siden og så spør sønnen; "Hvor var jeg hen da dere gjorde dette? eller "Hvor gammel var jeg da dere gjorde dette"? og så har jeg glemt meg og sagt; " Nei du var baby" og så har jeg måtte bortforklare det jeg har sagt. Hvorfor kan ikke faren si; "Jeg og Hege ble sammen da du var en bitteliten baby, men du og Hege ble ikke kjent før du var 5 år." Jeg tror han mener selv at han var utro mot moren (og det var han jo, i allefall emosjonelt) og så prøver han å gi inntrykk til sønnen at han ble sammen med meg fem år senere. Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Del Skrevet 19. mai 2022 1) spiller ingen rolle hva barnet tror. Det kommer frem uansett. Kanskje. Bare la det ligge. Og det gjør ikke forholdet deres mer eller mindre viktig. 2) ja, to voksne som bor sammen og går greit overens har sex. Med mindre konfliktnivået er skyhøyt, men da flytter man jo på dagen. Eller om man møter en ny man virkelig bryr seg mye om, men da flytter man også på dagen. Anonymkode: d6fdd...331 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Del Skrevet 19. mai 2022 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det viktig at barnet skal vite disse detaljene? Her heier jeg på far. Sønnen trenger ikke å vite noen detaljer, men hva er galt med å si at vi har vært sammen siden sønnen var en baby? Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 19. mai 2022 #9 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sønnen trenger ikke å vite noen detaljer, men hva er galt med å si at vi har vært sammen siden sønnen var en baby? Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 Fordi faren hans fremdeles bodde sammen med hans mor, da dere møtte hverandre. Det er jo ikke akkurat vakkert det du skisserer i hovedinnlegget:) 32 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #10 Del Skrevet 19. mai 2022 Hannah80 skrev (6 minutter siden): Fordi faren hans fremdeles bodde sammen med hans mor, da dere møtte hverandre. Det er jo ikke akkurat vakkert det du skisserer i hovedinnlegget:) Ja men han flyttet ut i det samme det ble alvor mellom oss, og da var sønnen 6 måneder gammel. Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #11 Del Skrevet 19. mai 2022 Han vil vel ikke at sønnen skal tro eller oppfatte at han er blitt løyet til av faren, da? Det kan jeg forstå at han vil unngå for enhver pris. Ellers så er det vel godt mulig at han og moren hadde sex mens de fortsatt bodde sammen. Det var jo en klassisk elskerinnetale du fikk servert der. Anonymkode: a6d86...c79 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #12 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han vil vel ikke at sønnen skal tro eller oppfatte at han er blitt løyet til av faren, da? Det kan jeg forstå at han vil unngå for enhver pris. Ellers så er det vel godt mulig at han og moren hadde sex mens de fortsatt bodde sammen. Det var jo en klassisk elskerinnetale du fikk servert der. Anonymkode: a6d86...c79 Da det var slutt mellom meg og min tidligere ekskjæreste så bodde vi sammen en stund etterpå, men vi tok ikke i hverandre så trodde at han og moren ikke hadde sex, men nå tror jeg at de hadde det og det synes jeg er vemmelig når han var så hypp på meg🤮 Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #13 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da det var slutt mellom meg og min tidligere ekskjæreste så bodde vi sammen en stund etterpå, men vi tok ikke i hverandre så trodde at han og moren ikke hadde sex, men nå tror jeg at de hadde det og det synes jeg er vemmelig når han var så hypp på meg🤮 Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 Da har du jo vært rimelig naiv, selvfølgelig så har de hatt sex når de bodde sammen. Er nok ikke bare barnet han tar hensyn til her. Anonymkode: 72d88...c12 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #14 Del Skrevet 19. mai 2022 Han kan få bestemme selv hva han vil fortelle sitt barn og du er direkte slem hvis du "forsnakker" deg. Anonymkode: ed01b...1cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #15 Del Skrevet 19. mai 2022 38 minutter siden, Hannah80 said: Hvorfor er det viktig at barnet skal vite disse detaljene? Her heier jeg på far. Det som er viktig er at barnet ikke "vet" noe som er feil. Fordi dagen kommer hvor en tante eller grandonkel eller noen kommer til å si en uskyldig ting som avslører at TS og faren var kjærester flere år før hva faren til nå har fortalt barnet. Som jeg forstår HI har de ikke vært kjærester i skjul, det var bare barnet som ikke ble introdusert for TS før år senere. Anonymkode: a0298...540 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaySomething Skrevet 19. mai 2022 #16 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg er enig med ts. Kan jo godt si de ble sammen da barnet var under året, men først ordentlig kjent da barnet var 5. Skal man være sammen og hele tiden måtte passe på å ikke forsnakke seg fordi far ikke sier sannheten 🤷♀️ Grunnen til at han ikke vil si noe er nok dessverre at han var med dere begge samtidig og ønsker ikke at noen av dere skal finne ut av det.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #17 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da det var slutt mellom meg og min tidligere ekskjæreste så bodde vi sammen en stund etterpå, men vi tok ikke i hverandre så trodde at han og moren ikke hadde sex, men nå tror jeg at de hadde det og det synes jeg er vemmelig når han var så hypp på meg🤮 Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 Vet ikke hva som er verst, egentlig... Alt. 1) De har ikke sex, fordi hun har født relativt nylig og ikke er klar, så han finner seg noen å pule på si. Alt.2) Han har sex med begge parallelt. Anonymkode: 670f3...769 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #18 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pga mye drama fra barnemoren i årene som kom; advokat, rettsak osv ble ikke jeg presentert som pappas kjæreste før sønnen var 5 år. Hva ble du presentert som før du ble kjæreste? Fire år som venninnen til pappa? Anonymkode: 9dae6...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mai 2022 #19 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Da det var slutt mellom meg og min tidligere ekskjæreste så bodde vi sammen en stund etterpå, men vi tok ikke i hverandre så trodde at han og moren ikke hadde sex, men nå tror jeg at de hadde det og det synes jeg er vemmelig når han var så hypp på meg🤮 Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 Neida, det er sånn det er i mange relasjoner. De hadde neppe het dampende sex. Men- du møtte jo ikke barnet før han var 5 år. Det holder lenge å bare si «vi kjente hverandre». Dog synes jeg det er merkelig ettersom barnet blir eldre å lyve om noe så opplagt 🤷♀️ Barnet bryr seg katta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #20 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva ble du presentert som før du ble kjæreste? Fire år som venninnen til pappa? Anonymkode: 9dae6...4df Jeg møtte sønnen ca 4-5 ganger det første året og da var han 6-8 mnd gammel og var hos faren på samvær, men så fikk moren vite at han hadde fått kjæreste og da nektet hun meg å være i nærheten av gutten. Så begynte dramaet mellom han og moren, og jeg og han var sammen når han ikke hadde sønnen på samvær, og sånn hadde vi det i 5 år. Han sendte meg masse bilder av sønnen hver gang han var hos faren, men møtte han ikke fysisk igjen før han skulle begynne på skolen og var over 5 år. Ts Anonymkode: 83a7f...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå