AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Del Skrevet 18. mai 2022 Med eggløsning og kjønn. Stemte det med deg? Ha sex 3-4 dager før eggløsning jente, på eggløsning dagen gutt? Anonymkode: 767f8...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 18. mai 2022 #2 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg har ikke testa det, men jeg vet at jeg hadde sex på dagen med positiv EL-test og jeg ble gravid med jente. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Del Skrevet 18. mai 2022 s0la skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke testa det, men jeg vet at jeg hadde sex på dagen med positiv EL-test og jeg ble gravid med jente. 😊 Er sjansen for å bli gravid dagen etter positiv test veldig dårlig? Er det kun på selve dagen man tester positiv at sjansen er reell? Anonymkode: 105e0...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Del Skrevet 18. mai 2022 Tror vel dette er myte da det er sperm som gir gutt eller jente. Ikke når du har sex. Vi hadde sex dager før eggløsning og fikk gutt og sex på dagen på fikk jente. Anonymkode: bf1cc...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Del Skrevet 18. mai 2022 Flere. Anonymkode: 767f8...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Del Skrevet 18. mai 2022 Har hatt sex dagen etter mensen og blitt gravid med gutt begge gangene. Blir ikke gravid dersom jeg venter til dagen før eller eggløsning dagen, det har jeg prøvd i mange prøveperioder. Anonymkode: 4cfe8...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har hatt sex dagen etter mensen og blitt gravid med gutt begge gangene. Blir ikke gravid dersom jeg venter til dagen før eller eggløsning dagen, det har jeg prøvd i mange prøveperioder. Anonymkode: 4cfe8...eba Dagene før er viktige ikke etter for å unnfange jente visst. Anonymkode: 767f8...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 18. mai 2022 #8 Del Skrevet 18. mai 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Er sjansen for å bli gravid dagen etter positiv test veldig dårlig? Er det kun på selve dagen man tester positiv at sjansen er reell? Anonymkode: 105e0...cbf Nei ikke nødvendigvis. Egget løsner som regel ikke før 12-48 timer etter positiv test, så det anbefales å ha sex dagen etter hvis man skal gardere seg. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Del Skrevet 18. mai 2022 s0la skrev (1 time siden): Nei ikke nødvendigvis. Egget løsner som regel ikke før 12-48 timer etter positiv test, så det anbefales å ha sex dagen etter hvis man skal gardere seg. 😄 Oki, så sex dagen etter for å gardere seg, men sex på selve dagen testen er positiv gir best sjanse? Denne syklusen lykkes jeg nok ikke. Anonymkode: 105e0...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 18. mai 2022 #10 Del Skrevet 18. mai 2022 Har du regular mens? Altså syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #11 Del Skrevet 18. mai 2022 Tja. Hadde sex to dager før EL og fikk en jente. Anonymkode: 6c455...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 18. mai 2022 #12 Del Skrevet 18. mai 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Oki, så sex dagen etter for å gardere seg, men sex på selve dagen testen er positiv gir best sjanse? Denne syklusen lykkes jeg nok ikke. Anonymkode: 105e0...cbf Dagen før og på LH-toppdagen gir nok aller best sjanse ja, siden man ikke vet når egget slipper etter toppen. Men det betyr ikke at det ikke er noen som helst sjanse dagen etter heller! Det som skjer det skjer og det kommer alltid en ny syklus. Jeg skjønner frustrasjonen da… 🥲 Men man kan ikke endre fortiden og det er ikke alltid man blir gravid selv når man har sex til perfekt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #13 Del Skrevet 18. mai 2022 Sofakona skrev (5 timer siden): Har du regular mens? Altså syklus Ja Anonymkode: 767f8...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #14 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tja. Hadde sex to dager før EL og fikk en jente. Anonymkode: 6c455...5d0 Da stemmer det jo Anonymkode: 767f8...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #15 Del Skrevet 19. mai 2022 s0la skrev (9 timer siden): Dagen før og på LH-toppdagen gir nok aller best sjanse ja, siden man ikke vet når egget slipper etter toppen. Men det betyr ikke at det ikke er noen som helst sjanse dagen etter heller! Det som skjer det skjer og det kommer alltid en ny syklus. Jeg skjønner frustrasjonen da… 🥲 Men man kan ikke endre fortiden og det er ikke alltid man blir gravid selv når man har sex til perfekt tid. hadde sex dagen før positiv test, og dagen etter.....Men er det egentlig sannsynlig at sædceller overlever i opptil to dager? Jeg spottet litt på lørdag og søndag, blir ikke eventuell sæd da "skylt ut" med blodet? Anonymkode: 105e0...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 19. mai 2022 #16 Del Skrevet 19. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: hadde sex dagen før positiv test, og dagen etter.....Men er det egentlig sannsynlig at sædceller overlever i opptil to dager? Jeg spottet litt på lørdag og søndag, blir ikke eventuell sæd da "skylt ut" med blodet? Anonymkode: 105e0...cbf Sædcellene er allerede lagt oppi eggleggerne dine etter få timer, og den spottingen/blodet kommer fra selve livmoren, altså et stadie på reisen som sædcellene allerede har passert. Jeg hadde sex dagen før EL og dagen etter med de to jentene jeg fikk, og sex 2-3 dager før med gutten. I teorien skulle han altså ikke kunne ha blitt gutt, og dermed ryker hele teorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #17 Del Skrevet 19. mai 2022 Veggdyret skrev (8 minutter siden): Sædcellene er allerede lagt oppi eggleggerne dine etter få timer, og den spottingen/blodet kommer fra selve livmoren, altså et stadie på reisen som sædcellene allerede har passert. Jeg hadde sex dagen før EL og dagen etter med de to jentene jeg fikk, og sex 2-3 dager før med gutten. I teorien skulle han altså ikke kunne ha blitt gutt, og dermed ryker hele teorien. Håper du har rett. Har nemlig lest at reisen dit tar opp mot 12 timer? Har en dårlig følelse uansett da. Anonymkode: 105e0...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #18 Del Skrevet 19. mai 2022 Det er bare en myte. Ingen seriøs forskning har funnet ut at det har noen betydning for når du har sex, på hvilket kjønn det blir. Med denne teorien så skulle det ikke blitt jenter ved IVF, da sædcellene legges sammen med egget. Anonymkode: 21461...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #19 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er bare en myte. Ingen seriøs forskning har funnet ut at det har noen betydning for når du har sex, på hvilket kjønn det blir. Med denne teorien så skulle det ikke blitt jenter ved IVF, da sædcellene legges sammen med egget. Anonymkode: 21461...8e2 Sikkert,men det er vel større sjanse å få jente ved å vente. De liker også surere miljø jentesperm. Anonymkode: 767f8...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #20 Del Skrevet 19. mai 2022 Jentesædcellene lever lenger og tåler mer. Så har man sex dagene før egget slipper, så vil det være flere jentesædceller enn gutter. Guttesædcellene er raskere, så har man sex rundt der hvor egget slippes, så har guttesædcellene en stor fordel der. Med førstemann så tenkte vi ikke noe på det, og fikk gutt. Hadde et lite ekstra ønske om gutt når vi begynte å prøve på nr 2. Vi hadde sex ved eggløsningen og fikk en gutt til. Anonymkode: f096c...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå