AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Del Skrevet 17. mai 2022 Eller hermetikk som jeg vil kalle det. Fotball på TV er hermetikk i forhold til å gå på kamp, å se det "strømmet" er en av de laveste former for livsførsel. Hodet tappes for alle tunge og negative tanker når TV, den nye katedralen, fattigmannskatedralen slås på. TV kontroll over tankene våre, snart er det nyheter og vi stiller oss spørsmålet. Det daglige evige spørsmålet: "Hvor mange drepte i dag?" Anonymkode: 61c8a...761 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Del Skrevet 18. mai 2022 Okei... Og hva synes du om SoMe, politikk og Covid. Do tell Anonymkode: fb249...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Del Skrevet 18. mai 2022 TV er i hvertfall den største trusselen mot folkehelsa i moderne tid. Snakk om passiviserende møkkamaskin. Anonymkode: 2addb...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): TV er i hvertfall den største trusselen mot folkehelsa i moderne tid. Snakk om passiviserende møkkamaskin. Anonymkode: 2addb...bd2 Litt enig, men vil kanskje justere det til 'skjerm'. En ting er alle jobber hvor hverdagen går med til å se på en skjerm (ja, jeg har en slik jobb selv). En annen sak er all fritiden som går til skjermbruk og det er nok det som er det mest alvorlige her. Underholdning har helt overtatt hverdagen for de fleste. Jeg håper ikke, men tror at konsekvensene av dette vil vises på en eller annen måte i fremtiden og at en eller annen slags bevisstgjøring og kanskje til og med begrensning vil måtte gjøres. Anonymkode: 66e25...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå