Gå til innhold

Ville dyr du har sett i det siste

Pantoten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Et rådyr bykset rett foran nesa mi da jeg var ute og ruslet en tur i nabolaget (Holmlia, Oslo) her om dagen.

Anonymkode: 272d6...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og kjæresten min hang og chillet med en rev (den sorten med pels) nede ved Blå på Grünerløkka, Oslo.

Anonymkode: 272d6...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3 elg, 2 hoggorm og et rådyr i skogen i Oslo

Anonymkode: d62e7...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Måser!! Makan til terrorister 🆘

Anonymkode: f11d4...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådyr, det ser jeg hver dag. Fasan, den dukker opp i hagen i ny og ne. Forskjellige småfugler er det her hver dag. Rev. En mår så jeg her om dagen. Traner, svaner og gjess holder til på åkeren bak huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rådyr, rev, ekorn og mår😍 Ikke i det siste, men kanskje i løpet av det siste året🙈

Anonymkode: a2f59...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekorn, de ser jeg stort sett hver dag. Med jevne mellomrom ser jeg rådyr, elg, rødrev og markmus. En og annen mår og grevling dukker også opp av og til, men det er litt sjeldnere, og jeg er litt usikker på om jeg kan si at jeg har sett dem i det siste. Ellers er det mange ulike fugler, alt fra kjøttmeis, via flaggspett, til stokkand. Grønnsisiken er allerede ute og lufter ungene. 

Anonymkode: 5377e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oter, elg, hare og trane. Og rev og jerv, men det var mens jeg satt i bilen, så det teller kanskje ikke?

Anonymkode: 6538d...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådyr, hjort, hegre, trane, ekorn, i går så jeg årets første tjeld, og her er et par gjenger med fire-fem spurver som kommer og krangler i ripsbuskene flere ganger om dagen. De er kanskje ikke fornøyde med at fuglematerne som sto der er tatt inn.

Og her en kveld så jeg et dyr som kan ha vært en skikkelig svær katt, en ensom hund med spiss snute, en brunflekkete rev eller, og det her er heller tvilsomt, en grevling. Sto å snuste på noe før den krøket seg sammen og løp litt sakte bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...