Mokka Skrevet 8. november 2005 #1 Del Skrevet 8. november 2005 Har begynt å tenke smått på julegaver, og tenkte å å lage en del perle kjeder og armebånd. Samle noen venninner og ha en lite perleverksted. Har vært i noen butikker og sett litt på priser, og det er mye dyrt. Noen tips til billige perler, kan gjerne bestille fra nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. november 2005 #2 Del Skrevet 8. november 2005 Panduro Perleslottet Perlebutikken Beadshop Gems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 8. november 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 8. november 2005 Takk, nå har jeg mye å sammenligne med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #4 Del Skrevet 9. november 2005 Takk, nå er varene bestilt!! Det var noen flotte sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 10. november 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 10. november 2005 Noen som har bestilt perler fra www.nordicbeads.com? En nettbutikk i danmark. De har mye billige perler. Mye billigere enn her i Norge. Men synes det er litt risikabelt å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #6 Del Skrevet 11. november 2005 Hvor lang tid fra jeg har bestilt til varene ligger i postkassen? Gjelder perleslottet og perlebutikken... Oii som jeg gleder meg til det kommer. mvh Ingunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. november 2005 #7 Del Skrevet 11. november 2005 Noen som har bestilt perler fra www.nordicbeads.com? En nettbutikk i danmark. De har mye billige perler. Mye billigere enn her i Norge. Men synes det er litt risikabelt å bestille fra utlandet. ← Går ut fra det er ganske trygt så lenge de har sikker nettbetaling osv. Men husk at hvis du bestiller for over 200,- så kommer mva og behandlingsgebyr i tillegg. Hvor lang tid fra jeg har bestilt til varene ligger i postkassen? Gjelder perleslottet og perlebutikken... Oii som jeg gleder meg til det kommer. mvh Ingunn ← Leste i en annen tråd at det var flere som hadde hatt problemer med Perlebutikken.... Har ikke kommet så langt at jeg har fått bestilt noe fra andre enn Panduro. Skal hente pakken i morgen og se hva jeg egentlig bestilte i farten . Synes gems og beadshop har litt "simplere" web-butikk (dårlige bilder etc), men det betyr kanskje ikke noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå