AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #121 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er helt sjokkert 🥲 Stakkars jente, hun er helt uskyldig i det her og du ønsker å adoptere henne bort. Du syntes det er vanskelig å forholde deg til henne!? Hvor jævlig tror du ikke det er for den jenta å bo med deg! Anonymkode: 3f916...f15 Antar du ikke har lest mitt svar i kommentaren over din egen ? 🤔 Anonymkode: c78bc...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 17 timer siden #122 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 17.53): Jeg ser ikke problemet? Fotballskolen har en gruppe fra 2-3 og en 4-6. også videre med vanlig aldersindeling.. Anonymkode: c78bc...d72 Fotballskole fra 2-3😂😂 vet ikke hva du røyker men på tide å slutte🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #123 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Antar du ikke har lest mitt svar i kommentaren over din egen ? 🤔 Anonymkode: c78bc...d72 Later du som at du er TS eller? Du har en markant forskjell i måten å skrive i forhold til TS. Anonymkode: ad459...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #124 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Later du som at du er TS eller? Du har en markant forskjell i måten å skrive i forhold til TS. Anonymkode: ad459...b1c Det kunne man jo ønske, men ser du på anonym koden ser du det er samme person 😊 Anonymkode: c78bc...d72 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10 timer siden #125 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 16.56): Min mann har en datter på 8, da jeg og faren flyttet sammen var hun 3 og alt funket egentlig ganske greit, da var hun kun hos oss i tredje hver helg og tre dager i uken. Dette var egentlig en fin tid, hvor vi gjorde hyggelige ting de dagene hun var her. etter kun et år ble det endret til 50/50, det gikk jo også greit men var selvfølgelig en omstilling for min del. Kort tid etter ble jeg gravid, og jeg begynte allerede da å synes det var vanskelig å forholde meg til hans datter. like etter jeg hadde født, fikk min mann 80% av omsorgen, og problemene bare eskalerte. jeg vil ikke være noen ond stemor, men i ammetåka prioriterte jeg omtrent bare mitt eget barn og meg, jeg tenkte ikke over hva hun likte å spise når vi skulle ha middag og jeg satt ikke på TV-en fordi babyen skulle få ro, og jeg var dessverre, en rævva voksen ovenfor min bonus datter. dette er absolutt ikke noe jeg er stolt av, men ting bare eskalerte. Jeg ble ganske kjapt gravid med andre mann, og det ble også omtrent samtidig bestemt at min mann skulle få 100% av omsorgen. jeg klarer virkelig ikke å forholde meg til hans datter På lik linje som mine to egne selvom hun nå har bodd her 100% i omtrent 4 år. jeg vet det er dårlig gjort. Men det er kun våre felles barn som blir prioritert. Uansett Om det er hva vi skal spise, hvem av barna sin kamp vi skal i helga, eller hvor vi skal på ferie, skjer det som våre felles barn vil. minn mann tar ikke mye tak i dette, og jeg nekter heller ikke han å stille opp for datteren. For min del kan vi godt dele oss i helgene når alle barna spiller hver sin kamp. Jeg bare får meg ikke til å prioritere henne selv. Jeg irriterer meg grønn på henne hver dag, men prøver så godt jeg kan å skjule det. mor kan ikke ha datteren av ulike årsaker. Å jeg har lenge godt å gnagd på tanken om at datteren kanskje hadde hat det bedre med noen andre. derfor har jeg bare i det små vært inne på tanken om man kan sette bort kun et av barna i fosterhjem/ opp til adopsjon ? Anonymkode: c78bc...d72 Datteren har det bedre uten deg så jeg foreslår at du flytter ut. Og den rævva mannen din. Hvorfor har han latt deg behandle hans datter som dritt i flere år og attpåtil lagd barn med deg? Dere burde skamme dere begge to. Hun skal da ikke sendes bort fordi du er en bitch. Og han far bør få øynene opp her og gjøre alt han kan for å rette opp i det som han har ødelagt ifht sin datter. Og du. Ha deg vekk. De har det bedre uten deg alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10 timer siden #126 Del Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 17.01): Men hun er jo teknisk sett ikke mitt ansvar, hadde min mann tatt seg av henne så hadde det sikkert ikke plaget meg like mye at hun bodde her. Anonymkode: c78bc...d72 Du valgte hele pakka når du valgte mannen. Mannen skal selvfølgelig ikke lesse alt på deg og ikke ta ansvar selv. Det er ille. Det er jeg enig i. Men du kunne valgt da å gå mye før dersom ansvarsfordelingen var skjev Endret 9 timer siden av Maleficenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10 timer siden #127 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 17.03): Da vi flyttet sammen bodde hun ikke der fast. Og dessuten stilte far opp og interesserte seg i datteren den gang, det gjør han ikke nå. Anonymkode: c78bc...d72 På grunn av deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 10 timer siden #128 Del Skrevet 10 timer siden Dette må jo være tull? Et voksent menneske tenker ikke på denne måten? Dere er vilt uansvarlige som har fått to barn oppe i dette i tillegg og hva slags oppvekst får denne bonusdatteren? «Hun du ikke ville ha?» Det går det faktisk ikke an å velge når du treffer en mann med barn fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #129 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 17.43): Men hvordan er det jeg som gjør det ille ? Jeg vil jo faktisk gjøre noe for at ting skal bli bedre, i motsetning til faren hennes.. Anonymkode: c78bc...d72 Du vil adoptere henne vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #130 Del Skrevet 9 timer siden Nå må dere gi dere. Leser dere ikke alt? Dette er skrevet av en dame som åpenbart er langt nede og utbrent, som deler sine innerste tanker. Så klart fremstår situasjonen beskrevet i HI sin uholdbar for stedatteren, men om man leser hele tråden så er dette en stemor som strekker seg langt over normalen for denne jenta. Jeg håper dere har funnet en god harmoni TS, og at dere trives sammen som familie i dag ❤️og at stedatteren din slipper å kjenne på å være bare en stedatter lengre❤️ Anonymkode: 723c2...317 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #131 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå må dere gi dere. Leser dere ikke alt? Dette er skrevet av en dame som åpenbart er langt nede og utbrent, som deler sine innerste tanker. Så klart fremstår situasjonen beskrevet i HI sin uholdbar for stedatteren, men om man leser hele tråden så er dette en stemor som strekker seg langt over normalen for denne jenta. Jeg håper dere har funnet en god harmoni TS, og at dere trives sammen som familie i dag ❤️og at stedatteren din slipper å kjenne på å være bare en stedatter lengre❤️ Anonymkode: 723c2...317 Når man leser hele tråden leser man at hun kan rrigerer seg selv fra hi for å høres mindre ille ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #132 Del Skrevet 9 timer siden Maleficenta skrev (12 minutter siden): Datteren har det bedre uten deg så jeg foreslår at du flytter ut. Og den rævva mannen din. Hvorfor har han latt deg behandle hans datter som dritt i flere år og attpåtil lagd barn med deg? Dere burde skamme dere begge to. Hun skal da ikke sendes bort fordi du er en bitch. Og han far bør få øynene opp her og gjøre alt han kan for å rette opp i det som han har ødelagt ifht sin datter. Og du. Ha deg vekk. De har det bedre uten deg alle Hun har det jo helt åpenbart IKKE bedre uten TS! Hun, og ts, er ekstremt heldige som har hverandre. Nå må dere slutte å være så sykt slemme, dette var åpenbart skrevet av en som hadde det foreferdelig selv, og som stod i en situasjon de aldri skulle stått i. Det eneste problemet her er jentas evneveike biologiske foreldre. Når man åpner en tråd som er flere pr gammel så kan det lønne seg å lese alt. Anonymkode: 723c2...317 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 9 timer siden #133 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 17.01): Men hun er jo teknisk sett ikke mitt ansvar, hadde min mann tatt seg av henne så hadde det sikkert ikke plaget meg like mye at hun bodde her. Anonymkode: c78bc...d72 Alle barn du velger å bo sammen med er «teknisk sett ditt ansvar» Du må selvsagt flytte. Du kan jo undersøke om noen vil adoptere deg? Du kan la barna dine være der de er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #134 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har det jo helt åpenbart IKKE bedre uten TS! Hun, og ts, er ekstremt heldige som har hverandre. Nå må dere slutte å være så sykt slemme, dette var åpenbart skrevet av en som hadde det foreferdelig selv, og som stod i en situasjon de aldri skulle stått i. Det eneste problemet her er jentas evneveike biologiske foreldre. Når man åpner en tråd som er flere pr gammel så kan det lønne seg å lese alt. Anonymkode: 723c2...317 Men om hun syns så synd i den jenta hvorfor bryr hun seg ikke mer da og hvorfor valgte hun å få to barn med en så ubrukelig mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #135 Del Skrevet 9 timer siden Maleficenta skrev (4 minutter siden): Når man leser hele tråden leser man at hun kan rrigerer seg selv fra hi for å høres mindre ille ut. Hø? Hun har tatt til seg et barn som ikke er sitt eget fordi verken mor eller far til barnet gidder å ta seg sammen og passe ungen sin. Hvem gjør det liksom..? Og så hører hun «mindre ille» ut? Anonymkode: 723c2...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #136 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hø? Hun har tatt til seg et barn som ikke er sitt eget fordi verken mor eller far til barnet gidder å ta seg sammen og passe ungen sin. Hvem gjør det liksom..? Og så hører hun «mindre ille» ut? Anonymkode: 723c2...317 Hun bryr seg ikke om henne. Hun liker henne ikke. Hun vil ha henne vekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #137 Del Skrevet 9 timer siden Maleficenta skrev (1 minutt siden): Men om hun syns så synd i den jenta hvorfor bryr hun seg ikke mer da og hvorfor valgte hun å få to barn med en så ubrukelig mann? Hun bryr seg åpenbart så mye at hun har tatt til seg foreldreansvaret for henne og blitt alenemor til tre. Hun er jo den eneste som faktisk bryr seg om henne, og har gjort langt mer enn forventet. Har du ikke lest alt hun har skrevet? Anonymkode: 723c2...317 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #138 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun bryr seg åpenbart så mye at hun har tatt til seg foreldreansvaret for henne og blitt alenemor til tre. Hun er jo den eneste som faktisk bryr seg om henne, og har gjort langt mer enn forventet. Har du ikke lest alt hun har skrevet? Anonymkode: 723c2...317 Ifølge hi står det at hun ikke bryr seg, så korrigerte hun svarene sine utfra de tilbakemld hun fikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #139 Del Skrevet 9 timer siden jeg vet det er dårlig gjort. Men det er kun våre felles barn som blir prioritert. Uansett Om det er hva vi skal spise, hvem av barna sin kamp vi skal i helga, eller hvor vi skal på ferie, skjer det som våre felles barn vil. Dette skriver hun i hi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #140 Del Skrevet 9 timer siden Stakkars barn. Ja alle barna i denne familien. Dem får med seg at du forskjellsbehandler hele gjengen lell om du og far er i deres boble. Stakkars. Sier jeg bare. Anonymkode: fff1c...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå