AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #21 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 23.41): Var dette på Kompasset eller noe annet innen Blå kors? Hva slags hjelp fikk du der? Anonymkode: e1dad...b05 Kompasset er vel for de under 35. jeg Var hos «vanlig» blåkors. Slet mye pga jeg var pårørende til en innen rus, og fikk anbefalt å bli henvist dit for hjelp istedet for å gå til vanlig psykolog. Jeg fikk (ubegrensa antall) samtaler hos psykiatrisk sykepleier og psykomotorisk fysio. det kom ikke veldig tydelig frem på nettsidene at de har sånt tilbud til pårørende men det har de altså. Man må ha henvisning fra lege. Jeg er kjempefornøyd og imponert over tilbudet Anonymkode: 51145...06c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #22 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg fikk (ubegrensa antall) samtaler hos psykiatrisk sykepleier og psykomotorisk fysio. Interessant! Er dette gratis? Anonymkode: e1dad...b05
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #23 Skrevet 18. mai 2022 Selvskading/selvmedisinering handler også om kontroll. Kontroll av egne emosjoner (undertrykking/kamuflering/distrahering). Det var nok det som var ment, formulert på en litt uforståelig måte for en som ikke kan faget, mistenker jeg. Anonymkode: 1398b...eaf
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #24 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Interessant! Er dette gratis? Anonymkode: e1dad...b05 Det er «offentlig», så betalte egenandel (300 og noe per gang) frem til vanlig frikortgrense. Du får undersøke med din lokale blåkors og fastlegen om du kan henvises 😊 Anonymkode: 51145...06c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå