AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #21 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 22.18): Oppsø en psykiater hvis du tenner på aldring og forfall i seg selv. Høres ut som en seksuell avsporing, som en terpeut eller medikamenter kanskje kan hjelpe deg med. Anonymkode: 20428...a38 KG fornekter seg ikke! Fikk meg en god latter hvertfall .. Anonymkode: 57e2f...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #22 Del Skrevet 30. mai 2022 Forbausende lite kunnskap om overgangsalder og seksualitet knyttet til dette 😎 Foreslår TS at du spør fastlegen din om dette. Fastlegen er trygg og har taushetsplikt. Du går glipp av mye om du kjøper innlegg om at mange kvinner i 50- åra er tørre brønner. Anonymkode: fed94...5b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #23 Del Skrevet 30. mai 2022 Pappadrømmen skrev (På 15.5.2022 den 11.21): Selv er jeg snart 36. Syns kvinner på 50 pluss har mye mer sexappeal enn de yngre. Aldringstegn er veldig sexy, jeg syns det er hot med former, strekkmerker og grått hår. At ting "henger" er faktisk bare et pluss. Tanken på å "gå ned på" en dame som er 20 år eldre enn meg, gjør meg vill av begjær. Hvordan skal jeg komme i kontakt med damer i aktuell alder som ønsker et seksuelt forhold til en yngre mann? Selvfølgelig har du sjans. Damer på 50+ har aldri vært mer horny og hypp på ungkjepp enn i dag. Gode muligheter. Anonymkode: 13920...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #24 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig har du sjans. Damer på 50+ har aldri vært mer horny og hypp på ungkjepp enn i dag. Gode muligheter. Anonymkode: 13920...d98 Kan jeg skrive under på 😁 Ikke så tabubelagt lenger, mer åpent nå. Anonymkode: 8fd64...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 30. mai 2022 #25 Del Skrevet 30. mai 2022 www.victoriamilan.no www.cupido.no/club www.nakenprat.no Lykke til! Du finner garantert noen på disse sidene. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #26 Del Skrevet 30. mai 2022 Missy77 skrev (5 minutter siden): www.victoriamilan.no www.cupido.no/club www.nakenprat.no Lykke til! Du finner garantert noen på disse sidene. ☺️ Viktoriamilan ville jeg styrt unna. Har du tålmodighet og flaks (+villig å betale), så finner du kanskje en ekte blandt 100 fake. "Faktureringsdamer" som er betalt bare for å holde samtalen i gang, å suge penger av deg. Jævla useriøst ! Anonymkode: 8fd64...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 30. mai 2022 #27 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Viktoriamilan ville jeg styrt unna. Har du tålmodighet og flaks (+villig å betale), så finner du kanskje en ekte blandt 100 fake. "Faktureringsdamer" som er betalt bare for å holde samtalen i gang, å suge penger av deg. Jævla useriøst ! Anonymkode: 8fd64...542 Jeg fant min fantastiske elsker som jeg hadde i 3 år på den siden. Men det er kanskje forskjell på å være mann og dame? 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #28 Del Skrevet 30. mai 2022 Missy77 skrev (30 minutter siden): Jeg fant min fantastiske elsker som jeg hadde i 3 år på den siden. Men det er kanskje forskjell på å være mann og dame? 🤷🏼♀️ Det er en helt annen verden kan jeg love deg. Skal du ha ny elsker kanskje ? (logre logre) 😜🤩😁 Anonymkode: 8fd64...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #29 Del Skrevet 30. mai 2022 Nei, en ungfole på 20-30 kunne nok ikke tent meg. Det har hendt yngre menn har gjort noen fremstøt på meg og et par venninner da vi har vært ute,men det er nok ikke noe vi kunne tenkt oss. I den alderen har de lite å gi oss, vi er på et annet stadie i livet,og sex bare for sexens skyld tenner nok ikke damer på vår alder. Jeg er like ofte kåt som tidligere, men kåtheten fisker vi lett selv. Anonymkode: b0b00...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #30 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 22.18): Oppsø en psykiater hvis du tenner på aldring og forfall i seg selv. Høres ut som en seksuell avsporing, som en terpeut eller medikamenter kanskje kan hjelpe deg med. Anonymkode: 20428...a38 Er du en av dem som fortsatt tror sex kun er relevant i forbindelse med formering? I så fall har du rett. I alle andre tilfeller har du feil. Anonymkode: 8ecf4...027 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 30. mai 2022 #31 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, en ungfole på 20-30 kunne nok ikke tent meg. Det har hendt yngre menn har gjort noen fremstøt på meg og et par venninner da vi har vært ute,men det er nok ikke noe vi kunne tenkt oss. I den alderen har de lite å gi oss, vi er på et annet stadie i livet,og sex bare for sexens skyld tenner nok ikke damer på vår alder. Jeg er like ofte kåt som tidligere, men kåtheten fisker vi lett selv. Anonymkode: b0b00...5f8 Der er folk forskjellige. Jeg tar helst yngre menn. Og ja, jeg kan lett fikse kåtheten min selv, men jeg hadde aldri klart meg uten ekte vare. 🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 30. mai 2022 #32 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er en helt annen verden kan jeg love deg. Skal du ha ny elsker kanskje ? (logre logre) 😜🤩😁 Anonymkode: 8fd64...542 Haha, nei, har kjæreste for øyeblikket. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #33 Del Skrevet 30. mai 2022 Tullball! Det finnes mange kåte, eldre som vil ha yngre menn som det er eldre menn med yngre kvinner. Det er bare at det er jævlig tabu. jeg er «beklageligvis» gift med en flott dame, så jeg ligger ikke med andre. Men du antar ikke hvor mange ganger kvinner i 50-60 har prøvd på meg selv om jeg er ganske mye yngre enn dem. Jeg er forøvrig 35år. Jobber forresten som personlig trener og omgås derfor med mange forskjellige mennesker Anonymkode: 2a07d...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 30. mai 2022 #34 Del Skrevet 30. mai 2022 Missy77 skrev (51 minutter siden): Der er folk forskjellige. Jeg tar helst yngre menn. Og ja, jeg kan lett fikse kåtheten min selv, men jeg hadde aldri klart meg uten ekte vare. 🤩 Kunne ikke vært mer enig ! Jeg er 46, og "tar" bare menn mellom 25 - 35. Akkurat passe mix av erfaring og ungdommelig virilitet. Han jeg holder på med nå er strax 30. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 30. mai 2022 #35 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så enig, så enig ! De to som kanskje har fått meg til å tenne mest, har vårt damer som er (mye)eldre enn meg. Har med kjemi å gjøre, ikke alder. Anonymkode: 8fd64...542 enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #36 Del Skrevet 30. mai 2022 Jeg er 55 og liker yngre menn. Nå skal jeg endelig møte en jeg har prata med lenge online som er 39 for første gang.. spennende med han er at han aldri har hatt ONS bare vært i forhold med de han har hatt sex med. Så det føltes så veldig mye tryggere for meg. Jeg har ikke noe i mot ett forhold med en yngre mann. Bare en fordel. Så får vi se hvordan det går. Syns yngre menn ser litt lysere å livet enn mannfolk på min egen alder. Jeg er og umoden for alderen så jeg tror det er noe der og at jeg klikker bedre mentalt med litt yngre menn. Anonymkode: ec950...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 30. mai 2022 #37 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er 55 og liker yngre menn. Nå skal jeg endelig møte en jeg har prata med lenge online som er 39 for første gang.. spennende med han er at han aldri har hatt ONS bare vært i forhold med de han har hatt sex med. Så det føltes så veldig mye tryggere for meg. Jeg har ikke noe i mot ett forhold med en yngre mann. Bare en fordel. Så får vi se hvordan det går. Syns yngre menn ser litt lysere å livet enn mannfolk på min egen alder. Jeg er og umoden for alderen så jeg tror det er noe der og at jeg klikker bedre mentalt med litt yngre menn. Anonymkode: ec950...68d Lycky girl, kos deg og nyt ! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 30. mai 2022 Forfatter #38 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er du en av dem som fortsatt tror sex kun er relevant i forbindelse med formering? I så fall har du rett. I alle andre tilfeller har du feil. Anonymkode: 8ecf4...027 Tenk så digg å slippe og måtte tenke på prevensjon. Bare kjøre på, så lenge man er friske. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 55 og liker yngre menn. Nå skal jeg endelig møte en jeg har prata med lenge online som er 39 for første gang.. spennende med han er at han aldri har hatt ONS bare vært i forhold med de han har hatt sex med. Så det føltes så veldig mye tryggere for meg. Jeg har ikke noe i mot ett forhold med en yngre mann. Bare en fordel. Så får vi se hvordan det går. Syns yngre menn ser litt lysere å livet enn mannfolk på min egen alder. Jeg er og umoden for alderen så jeg tror det er noe der og at jeg klikker bedre mentalt med litt yngre menn. Anonymkode: ec950...68d Så spennende 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå