AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #21 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 17.16): Det er jo hot med større rumpe! Anonymkode: 73ea0...851 Snakk for deg selv.... Anonymkode: 05ae3...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 25. mai 2022 #22 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 21.26): Ja, slapp rumpe og litt dissete? Skal du ha fin kropp, er det styrke. Og rett kosthold. Anonymkode: a2b67...7ee Enig. Jogging alene gir en ikke finere kropp en det man har i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 2. juni 2022 #23 Del Skrevet 2. juni 2022 I Grosny skrev (På 19.5.2022 den 22.31): Jeg har aldri tenkt på at benskjørhet motvirkes med styrketrening. Skulle vært interessant å lese mer om det . Har du link? Trodde dette var allmennkunnskap, så bare google i vei selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. juni 2022 #24 Del Skrevet 2. juni 2022 Lovis Fenja skrev (44 minutter siden): Trodde dette var allmennkunnskap, så bare google i vei selv. Ikke så enkelt å finne forskning på dette, men jeg fant en artikkel på nrk https://www.nrk.no/livsstil/styrketrening-mot-benskjorhet_-1.1314830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #25 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg har også trent med tunge vekter på de store muskelgruppene det siste året, og brått var jeg blitt større. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på at ville skje, jeg tenkte jeg bare ville bli strammere i fisken, så det har vært en prosess å godta det. At biceps har vokst ut av skjortene er ok, det har vært verre med rumpa, som var rund i utgangspunktet. Men jeg elsker vekter, så har kjøpt meg nye klær og fortsetter som før og prøver å spise mat med mye protein. Anonymkode: 051aa...f87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #26 Del Skrevet 4. juni 2022 Off, dette er litt skrekken min egentlig. Begynte å trene styrke for et par måneder siden, og elsker det! men redd for store muskler. Vil bare bli litt definert og stram, ikke stor! Anonymkode: b9d5c...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #27 Del Skrevet 5. juni 2022 Kraftige lår og stor rumpe er skikkelig hot dersom du har smal midje. Anonymkode: 2a8e1...982 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #28 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 22.44): Off, dette er litt skrekken min egentlig. Begynte å trene styrke for et par måneder siden, og elsker det! men redd for store muskler. Vil bare bli litt definert og stram, ikke stor! Anonymkode: b9d5c...5cd Det er begrenset hvor store musklene kan bli på kvinner. Musklene blir større, om du vil være mer stram og definert må du ned i fettprosent. Anonymkode: 04c9c...387 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #29 Del Skrevet 7. juni 2022 On 6/4/2022 at 10:44 PM, AnonymBruker said: Off, dette er litt skrekken min egentlig. Begynte å trene styrke for et par måneder siden, og elsker det! men redd for store muskler. Vil bare bli litt definert og stram, ikke stor! Anonymkode: b9d5c...5cd Da vil kostholdet bety enorm mye for din del. Hvis du spiser hovedsaklig sunt, og sørger for at du kun har trege karbohydrater og mye protein (og gjerne mye sunt fett, fordi det demper suget etter sukker og karbo), samtidig som du har 2-3 økter i uka, vil du nok være definert og stram, iallfall vil du oppleve deg som det i lang tid før du begynner å føle på store muskler. Det skjer jo ikke over natten, så du rekker å vurdere underveis! Anonymkode: e434b...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. juni 2022 #30 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 22.44): Off, dette er litt skrekken min egentlig. Begynte å trene styrke for et par måneder siden, og elsker det! men redd for store muskler. Vil bare bli litt definert og stram, ikke stor! Anonymkode: b9d5c...5cd Mange repetisjoner med lav belastning bygger ikke så digre muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå