Gå til innhold

Menn: Er dette preferanse, eller en "feil"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cylon skrev (3 minutter siden):

Det var enda godt at du ikke er :) 

Ja det er vanskelig. Men det er ikke vanskeligere enn at du har lov til å tenke ditt om det, og da reagere deretter mot han. Med det mener jeg ikke at du skal konfrontere han med det. Men du har lov til å trekke deg tilbake, være litt avvisende og ellers holde avstand, HVIS det er det DU føler blir rett for DEG å gjøre utifra hva DU tenker om denne saken.

Du er ikke skyldig han noe, og fungerer ikke vennskapet etter dette så gjør det ikke det. 

Denne voksne mannen har tross alt hatt seksuell omgang med et barn under seksuell lavalder. Det er ikke for alle å akseptere.

Takk! 

Alt i meg sier at jeg vil ikke ha noe med denne fyren å gjøre. Men profesjonelt MÅ jeg det. Godt å få noen andres meninger om dette. 

På en måte er det synd å ødelegge et vennskap basert på dette når jeg ikke har hele historien, på den andre måten er det kanskje bedre å IKKE vite. Det vil nok komme spørsmål om jeg trekker meg unna, men alle svarene her inne hjelper meg kanskje til å kunne formulere en "unnskyldning". Tusen takk!

Anonymkode: ba24f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg hadde det vært rimelig uaktuelt å være venn med en dømt overgriper. Uansett hvordan han forklarer det tror jeg. Siden det ble anmeldt regner jeg med at det er vonde følelser på den andre siden.

Anonymkode: 96ff5...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det kan være en feil. TS nevner "fylla", og det er utrolig hvor gamle eller unge en del mennesker kan se ut, reell alder til tross. Samtidig er det overhodet ikke bar og noe jeg tenker en bør være veldig obs på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (4 timer siden):

Det er klart det kan være en feil. TS nevner "fylla", og det er utrolig hvor gamle eller unge en del mennesker kan se ut, reell alder til tross. Samtidig er det overhodet ikke bar og noe jeg tenker en bør være veldig obs på. 

TS her. Ja det er litt derfor jeg spør. De seriøse forholdene han har hatt har vært med voksne damer i cirka samme alder. 

Anonymkode: ba24f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info bør alle være forsiktig med, hva som blir skrevet på nettet om pedofili. Enten det er trolling eller fakta, med tanke på etterforskere for pedofili. Kommer du med fakta, er jeg glad du får besøk på trappa en dag.. det holder ikke å være anonym eller skjule sin ip-adresse heller.. Så tenk litt over det hvis du troller, de kommer også på din trapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Til info bør alle være forsiktig med, hva som blir skrevet på nettet om pedofili. Enten det er trolling eller fakta, med tanke på etterforskere for pedofili. Kommer du med fakta, er jeg glad du får besøk på trappa en dag.. det holder ikke å være anonym eller skjule sin ip-adresse heller.. Så tenk litt over det hvis du troller, de kommer også på din trapp...

Hva er det du prater om? Jeg spurte et spm. om en spesifikk sak som allerede er oppgjort og sona, så hva har det med trolling eller å få politiet på døra? 

Anonymkode: ba24f...e2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...