Gå til innhold

Menn: Er dette preferanse, eller en "feil"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere menn:

Om en voksen mann har hatt sex med en under 16 (gjennomgått puberteten, ikke snakk om et regelrett barn). Kan det være et engangstilfelle, en feilbedømning? Eller er det rett og slett snakk om en preferanse for borderline pedofili? 

Mannen har hatt forhold med voksne damer tidligere også. Men er det kun et skalkeskjul?

Anonymkode: ba24f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller det så stor rolle om han er pedofil eller homofil eller hva han er? Det er et grovt overtramp.

Anonymkode: acd4e...e45

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spiller det så stor rolle om han er pedofil eller homofil eller hva han er? Det er et grovt overtramp.

Anonymkode: acd4e...e45

Ikke det jeg spurte om, var det vel? Og homofil??? Snakker om ei jente under 16 her.... 

Anonymkode: ba24f...e2b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mam har ikke "gjennomgått" puberteten i en alder av 16........

Anonymkode: ec21f...10f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mam har ikke "gjennomgått" puberteten i en alder av 16........

Anonymkode: ec21f...10f

HELLER ikke det jeg spurte om.....

Anonymkode: ba24f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har ikke sex med jenteunger. De som har sex med de er svin. 

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Menn har ikke sex med jenteunger. De som har sex med de er svin. 

Og ikke noe sted har jeg skrevet han IKKE er et svin. Spørsmålet er om det er et svin en gang i fylla, eller om det er noe som ligger latent her? Merkelig at det skal være så vanskelig å svare på et spørsmål...

Anonymkode: ba24f...e2b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og ikke noe sted har jeg skrevet han IKKE er et svin. Spørsmålet er om det er et svin en gang i fylla, eller om det er noe som ligger latent her? Merkelig at det skal være så vanskelig å svare på et spørsmål...

Anonymkode: ba24f...e2b

Du fikk et klart svar. De er et svin uavhengig om det var i fylla. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så aggressivt da, TS. Tør nesten ikke svare, i frykt for at jeg svarer «feil». 
men som med alt annet: er det et engangstilfelle så kan det vel være bare det. Men det er jo skummelt når man tråkker over den linja, og rettferdiggjør det for seg selv. For det er jo på ingen måte greit.

Anonymkode: 7c915...f3f

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan det være et engangstilfelle, en feilbedømning?

Tenker det kan være det ene eller andre, men også høyst sannsynlig begge deler... 

Jeg har sett 16 åringer jeg har trodd har vært i midten av 20 årene, og forleden dag så jeg en 18 (antageligvis  -mtp. kjøp av vin.) som så ut som en 14åring...  

Tenker at det er fullt mulig å gå på en smell sånn...  Kommer an på "historien", TS...

 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (1 minutt siden):

Tenker det kan være det ene eller andre, men også høyst sannsynlig begge deler... 

Jeg har sett 16 åringer jeg har trodd har vært i midten av 20 årene, og forleden dag så jeg en 18 (antageligvis  -mtp. kjøp av vin.) som så ut som en 14åring...  

Tenker at det er fullt mulig å gå på en smell sånn...  Kommer an på "historien", TS...

 

Dette er mine tanker også.

Husker at jentene på rundt 16 år brukte å være på uteplassene med 20 års aldersgrense når jeg var 18 år. Guttene på samme alder hadde ingen sjanse å komme inn. Jenter har en tendens til å se eldre ut, enten naturlig eller med sminke/klær.

Nå skal det sies at jeg syns jenter i begynnelsen av 20 årene ser ut som barn ettersom jeg er over 40 år! 😄

Anonymkode: 21dc5...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Til dere menn:

Om en voksen mann har hatt sex med en under 16 (gjennomgått puberteten, ikke snakk om et regelrett barn). Kan det være et engangstilfelle, en feilbedømning? Eller er det rett og slett snakk om en preferanse for borderline pedofili? 

Mannen har hatt forhold med voksne damer tidligere også. Men er det kun et skalkeskjul?

Anonymkode: ba24f...e2b

Voksen mann her, Nei, hvis du velger å ha sex med en under 16 så tror jeg ikke at det vil være et engangstilfelle. For meg så ser til og med 18-åringer ut som barn. Er ikke noe tiltrekkende med dem i det hele tatt.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (4 minutter siden):

Voksen mann her, Nei, hvis du velger å ha sex med en under 16 så tror jeg ikke at det vil være et engangstilfelle. For meg så ser til og med 18-åringer ut som barn. Er ikke noe tiltrekkende med dem i det hele tatt.

Hvor gammel er du? :)

 

Anonymkode: 173b4...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj er min respons. Og hva legger du i voksen mann? 18 eller 40? 19 er greit. Alt over 20 er æsj for min del. 

Anonymkode: 173b4...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du? :)

 

Anonymkode: 173b4...b16

Jeg er 34, blir 35 i år. Hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (Akkurat nå):

Jeg er 34, blir 35 i år. Hvordan det?

Fordi har følelsen av at alle menn tiltrekkes av ungdom under 20 (barn som jeg kaller de) , og synes det er forfriskende å høre at det faktisk ikke gjelder alle. 

Anonymkode: 173b4...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiller ingen rolle i min bok. Under 16 år betyr at loven, altså majoriteten av mennesker i Norge, tenker at man er sårbar og lett å utnytte i et seksuelt forhold. Derfor sier man at dette er forbudt.

Fyren som det er spørsmål om her har ikke sunne, normale holdninger, hvis han var en voksen mann, og innledet et seksuelt forhold med henne. 

Hadde han elsket jenta, så hadde han vente til hun ble eldre, slik at han var sikker på at hun ikke gjorde noe hun angret på.

Og hvis fyren bare var kåt, så finnes det faktisk omtrent et par andre hundre tusen damer han kunne holdt seg til for å få utløsning.

Anonymkode: 93ea6...204

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som møtte ei på ett utested. Trodde hun var 20, viste seg at hun var 15. Det fant han ut etter at hun ble med han hjem, og etter at de hadde hatt sex.

(Han var 24 da)

Dette plaget han ekstremt mye. 

Tenker at hvis jenta ser eldre ut, har juget på alderen, så får det gå.

VET en voksen mann at ei jente er ung tenåring, og LIKEVEL ligger med hun, er det ekkelt. 

Anonymkode: de1bf...161

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Svært så aggressivt da, TS. Tør nesten ikke svare, i frykt for at jeg svarer «feil». 
men som med alt annet: er det et engangstilfelle så kan det vel være bare det. Men det er jo skummelt når man tråkker over den linja, og rettferdiggjør det for seg selv. For det er jo på ingen måte greit.

Anonymkode: 7c915...f3f

TS her. Ja det er veldig skummelt, det er derfor jeg spør. Er en mann jeg må forholde meg til daglig, så synes det er vanskelig å vite hva jeg skal tenke her. Har ikke snakka direkte med han det gjelder om dette, men vet han ble dømt. 

Anonymkode: ba24f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (35 minutter siden):

Tenker det kan være det ene eller andre, men også høyst sannsynlig begge deler... 

Jeg har sett 16 åringer jeg har trodd har vært i midten av 20 årene, og forleden dag så jeg en 18 (antageligvis  -mtp. kjøp av vin.) som så ut som en 14åring...  

Tenker at det er fullt mulig å gå på en smell sånn...  Kommer an på "historien", TS...

 

Akkurat! Jeg vet ikke hele historien bak, annet enn at det var alkohol involvert der. Og selvfølgelig, jeg har også tatt feil alder på enkelte, noen ganger. Som nevnt over, jeg må forholde meg til denne mannen daglig. Av det jeg kjenner han, får jeg dette til å stemme dårlig med personligheten og resten av livshistorien hans. Derfor spørsmålet. :) 

Anonymkode: ba24f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...