AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #21 Skrevet 15. mai 2022 Hvor gammel ble katten din ? Anonymkode: 41807...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #23 Skrevet 15. mai 2022 Tusen takk for fine ord, det varmer❤️ Han ble bare 10 mnd. Ikke lange tiden vi hadde ham, men han satte sine spor. Savnet er stort😭 Ts Anonymkode: 56242...f9d 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #24 Skrevet 15. mai 2022 Kondolerer. Små poter setter store spor 💔💔 Anonymkode: 7470f...1d3 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #26 Skrevet 15. mai 2022 Nå ble ikke min katt påkjørt, men måtte avlives grunnet akutt sykdom i august. Men uansett hvordan de forlater oss, så gjør det utrolig vondt. De små pelsklingene, de trenger seg dypt inn i hjertet, og de lager et hull når de forlater oss. Jeg har selv mistet 3 besteforeldre, men katten har fått litervis med flere tårer enn dem. Han var der hver dag i 6 år. Med meg overalt. Timesvis med kos på sofaen. Kjæledyrene er der mye mer en besteforeldre, og det gir mening at det da gjør mer vondt å miste dem. De blir som et familiemedlem, som et barn. Jeg vet ikke om jeg har noen gode ord å komme med, da jeg enda gråter mye, veldig mye. Du må ta deg tid til å sørge. Hva enn det betyr for din del, ta deg tid 💙💙 Og husk på: Det kommer dager der du smiler og er glad igjen. Men så kan det også komme dager der du gråter igjen 💙💙 Anonymkode: 1ec7f...dee 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #27 Skrevet 16. mai 2022 Det som gjør så vondt med å miste kjæledyret ditt, vs for eks en besteforelder, er at du ser kjæledyret ditt hver eneste dag. Det er mye tydeligere at dyret er dødt når man våkner og det første man legger merke til er at noe mangler! Anonymkode: 2ece6...c68 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #28 Skrevet 17. mai 2022 Føler meg deg💔 Det er forferdelig trist😿 Vår snille pus forsvant plutselig for to måneder siden, og er borte vekk. Vi er ganske sikre på at et rovdyr har tatt henne eller så ble hun innestengt et sted og kom seg ikke ut. Sørger enda😢 Anonymkode: 245fd...18b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå