Gå til innhold

Hvorfor er det slik at noen forfaller i forholdet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 0.25):

Jeg tenker at det er viktig av både menn og kvinner å se litt bra ut i forholdet de er, for partneren sin. Det er ikke slik at du skal gå overpyntet hver dag for å skjemme partneren, men ikke overdrive i joggebukser og hettegensere. Merker også at mange i forhold mister den gløden av å fikse seg, og lurer på hva som forårsaker det? 

Anonymkode: 1df4f...727

Er mange menn/kvinner som synest det er attraktivt med joggebukse om personen ser bra ut.

Anonymkode: 85dc8...278

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 0.25):

Jeg tenker at det er viktig av både menn og kvinner å se litt bra ut i forholdet de er, for partneren sin. Det er ikke slik at du skal gå overpyntet hver dag for å skjemme partneren, men ikke overdrive i joggebukser og hettegensere. Merker også at mange i forhold mister den gløden av å fikse seg, og lurer på hva som forårsaker det? 

Anonymkode: 1df4f...727

De første fem årene i forholdet tenkte jeg også slik. Men guess what. Livet skjer. Det kommer gode dager og det kommer onde dager. Det kan komme perioder hvor man knapt nok liker hverandre. Hvor økonomien rystes, hvor alvorlig eller sykdom tar tak, hvor arbeidsforholdet du er i går I grus, hvor barnet ditt mobbes eller får en alvorlig sykdom....  Når du har vært gift i 15 år så vil du også skjønne at det er ikke alle som kan sitte og gjøre seg pen for mannen i timevis hver dag. 

Anonymkode: 2b698...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De første fem årene i forholdet tenkte jeg også slik. Men guess what. Livet skjer. Det kommer gode dager og det kommer onde dager. Det kan komme perioder hvor man knapt nok liker hverandre. Hvor økonomien rystes, hvor alvorlig eller sykdom tar tak, hvor arbeidsforholdet du er i går I grus, hvor barnet ditt mobbes eller får en alvorlig sykdom....  Når du har vært gift i 15 år så vil du også skjønne at det er ikke alle som kan sitte og gjøre seg pen for mannen i timevis hver dag. 

Anonymkode: 2b698...71e

Det er da to helt ulike ting at livet går en imot når en blir syk og sliten etc, vs at misliker partneren og derfor ikke vil pynte seg mer.

Anonymkode: 77c03...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...