pappa messi Skrevet 12. mai 2022 #1 Del Skrevet 12. mai 2022 Mine to nieser er tvillinger og er litt uenige om hva som lyder best av Adine og Malin eller Malin og Adine. 😅Hvilket navn skal være først?🤔😮 Hva syntes dere fenger best? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Del Skrevet 12. mai 2022 Malin og Adine synes jeg Anonymkode: 6bb15...ce4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mai 2022 #3 Del Skrevet 12. mai 2022 Malin og Adine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 12. mai 2022 #4 Del Skrevet 12. mai 2022 Malin og Adine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mai 2022 Takk for svar! Skal gi dem beskjed 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetil + hagbart<3 Skrevet 12. mai 2022 #6 Del Skrevet 12. mai 2022 Malin og Adine så klart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 16. mai 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 16. mai 2022 Liker dere navnene?🔮 Syntes dere Malin og Adine er noen fine navn på dagens barn i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Del Skrevet 16. mai 2022 Malin og Adine. Anonymkode: d7ce2...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. mai 2022 #9 Del Skrevet 18. mai 2022 Skjønner ikke spørsmålet - hvilket navn skal være først? Så vidt jeg forstår, er det to personer som heter henholdsvis Adine og Malin. Det er da det samme hvilken rekkefølge man sier navnene i? Det er ikke sånn at fordi man er tvillinger, si må navnene sies i en fastlagt rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 18. mai 2022 #10 Del Skrevet 18. mai 2022 Så fine navn begge to. Tror jeg hadde valgt å si Malin og Adine. Men jeg hadde nok byttet på hvem jeg hadde sagt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 24. mai 2022 Anonymus Notarius skrev (På 18.5.2022 den 20.21): Skjønner ikke spørsmålet - hvilket navn skal være først? Så vidt jeg forstår, er det to personer som heter henholdsvis Adine og Malin. Det er da det samme hvilken rekkefølge man sier navnene i? Det er ikke sånn at fordi man er tvillinger, si må navnene sies i en fastlagt rekkefølge Det er bare for gøy! 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå