Spell Skrevet 28. mai 2022 #21 Skrevet 28. mai 2022 Blir dere seriøst satt opp til time automatisk, altså en innkallelse? Påminnelse er selvfølgelig greit og nyttig, og veldig vanlig, men det å faktisk måtte bruke energi på å avbestille en time jeg ikke har bedt om, det har jeg lite lyst til. Vi har selv flyttet langt, og har dermed lite mulighet til å benytte klinikken kattene fikk vaksine hos første gang. Der fikk vi påminnelse om vaksinering etter et år, men ikke mer enn det. Hadde jeg blitt satt opp til time, så hadde jeg ikke synes noe om det, og gitt beskjed om det. Om man ber om å bli innkalt til time, altså satt opp, så er det noe annet.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #22 Skrevet 29. mai 2022 Spell skrev (14 timer siden): Blir dere seriøst satt opp til time automatisk, altså en innkallelse? Påminnelse er selvfølgelig greit og nyttig, og veldig vanlig, men det å faktisk måtte bruke energi på å avbestille en time jeg ikke har bedt om, det har jeg lite lyst til. Vi har selv flyttet langt, og har dermed lite mulighet til å benytte klinikken kattene fikk vaksine hos første gang. Der fikk vi påminnelse om vaksinering etter et år, men ikke mer enn det. Hadde jeg blitt satt opp til time, så hadde jeg ikke synes noe om det, og gitt beskjed om det. Om man ber om å bli innkalt til time, altså satt opp, så er det noe annet. Her blir vi ikke satt opp automatisk nei. Bare "det er på tide med vaksine og vi anbefaler at du bestiller time nå". Anonymkode: fbe83...bcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå