Gå til innhold

Scrapping


Polly Ester

Scrapper du?  

13 stemmer

  1. 1. Scrapper du?

    • Nei
      6
    • Ja, på data
      1
    • Ja, papir
      6
    • Ja, begge deler
      0


Anbefalte innlegg

Jeg har fått helt dilla på scrapping. Jeg kjøpte inn endel utstyr og begynte med papirscrapping, men det får jeg ikke til.

Så jeg bruker Photoshop og har lastet ned både gratis og har kjøpt flere kit og datascrapper.

Det er kjempemoro.

Noen flere enn meg som driver på med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enda, men jeg har tenkt å prøve meg :)

Fikk et slikt album som skal brukes til det da jeg fyllte år, så jeg skal prøve med feriebildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å gjøre albummene mine litt ordentlige go småfine, men jeg synes bildene er det viktigste, ikke alt stæsjet rundt.. Men jeg bruker ulikt papir, tusjer, klistremerker, utklipte bokstaver, etc, etc.. Men det er viktig at det ikke blir for mye av det gode også - det er min smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å gjøre albummene mine litt ordentlige go småfine, men jeg synes bildene er det viktigste, ikke alt stæsjet rundt.. Men jeg bruker ulikt papir, tusjer, klistremerker, utklipte bokstaver, etc, etc.. Men det er viktig at det ikke blir for mye av det gode også - det er min smak :)

Det høyrest no ut som scrapping det, for min del... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på papir.

Jeg har også fokus på bildene, og "less is more", jeg vil ikke ha for mye styr, men parget papir, pene overskrifter og litt pynt innimellom gjør seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...