Gå til innhold

MC kjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legger tråden her siden MC er min hobby og jeg fant ikke noe bedre sted å legge den. Den må bare flyttes hvis den er på feil sted.

Nå er endelig motorsykkel sesongen her igjen. Gleder meg til fine turer med gode venner og nå er det endelig mulig med treff igjen etter to år med pandemi. Dette blir en god sommer. Noen andre her som kjører MC?

Anonymkode: ab118...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp👌🏼
 

Fullstendig glemt å sette batteri på vedlikeholdslading i vinter, så min er død akkurat nå. Må kjøpe nytt batteri til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, sicario said:

Jepp👌🏼
 

Fullstendig glemt å sette batteri på vedlikeholdslading i vinter, så min er død akkurat nå. Må kjøpe nytt batteri til uka.

Holder det ikke å bare lade det opp? Mitt sto i sykkelen i hele vinter og var helt fint når jeg starta den opp. Det var nytt i fjor høst da og eneste som trekker strøm på min når den står er klokka.

Anonymkode: ab118...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. 

Wima og Bikelife ❤️ 

Anonymkode: 6143f...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjører også sykkel, men hører til de som ikke helt ser greia med det der fellesskapet... Jeg kjører sykkel fordi jeg syns det er artig å kjøre og fordi det er et fremkomstmiddel. Jeg HATER å stoppe på steder der det er andre motorsyklister som kommer bort for å snakke sykkel. Jeg bryr meg faktisk ikke om du kjører Yamaha eller HD, om du har 500 eller 1000 kubikk og jeg syns det rett og slett er kjempekjedelig å snakke sykkel. Skjønner ikke det der, det er da aldri noen som kommer bort og forteller meg at de kjører Volvo eller Peugeot dersom jeg stopper for å fylle bensin på bilen....
Men jeg gleder meg masse til å reise på tur i sommer, sammen med mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...