Gå til innhold

Eks som ikke forsvinner helt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Hulderen skrev (På 13.5.2022 den 9.40):

Du kan be ham forandre statusen på bildene til å kun være synlige for ham. Det er mindre drastisk. Da slipper du å se dem, og du slipper at exen og andre venner/bekjente ser dem.

hvis en partner hadde begynt å stille sånne krav til meg, så ville blitt dumpet tvert. 

Anonymkode: 006d9...625

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjæresten min har også en ufyselig eks, som til alt overmål klarte å lure seg til å bli gravid- og så nektet å ta abort når han ikke ville ha barn med henne. Både hun og barnet er ufyselig, har så utrolig lyst til å fortelle barnet at hen må slutte på klenge til faren - han ville jo at du skulle blitt abortert, så hold deg unna. Tror jeg sier det en dag, når vårt felles barn er blitt litt større. Vil ikke ha eksen og det usympatiske barnet hun tvang på ham i livene våre.

Anonymkode: d8119...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 22.49):

Kjæresten min har også en ufyselig eks, som til alt overmål klarte å lure seg til å bli gravid- og så nektet å ta abort når han ikke ville ha barn med henne. Både hun og barnet er ufyselig, har så utrolig lyst til å fortelle barnet at hen må slutte på klenge til faren - han ville jo at du skulle blitt abortert, så hold deg unna. Tror jeg sier det en dag, når vårt felles barn er blitt litt større. Vil ikke ha eksen og det usympatiske barnet hun tvang på ham i livene våre.

Forstår deg jævlig godt. Min kjæreste har to ekser. Den ene med to jævlige unger han ikke ville ha. Men blir aldri kvitt dem eller henne. Bare fordi han forsøkte å gjøre det rette og se om de kunne få det til å fungere pga den fødte. Men da de var på vei til å gjøre det slutt for andre gang kuttet hun prevensjon og fikk enda en unge han aldri har bedt om. Og begge er helt ufyselige. Akkurat som mora! 

Anonymkode: f4241...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 8.28):

Eksen til kjæresten min er mildt sagt det mest motbydelige mennesket jeg noensinne har møtt. Hun er kalkulerende og manipulerende og hadde et solid balletak på ham da de var sammen. Da det ble slutt mellom dem og vi ble sammen ble hun kjempesur og gikk rundt og snakket dritt om meg til alle hun kjente. Jeg bor på et lite sted så ting spredte seg ganske raskt. Hun fikk alt hun pekte på da de to var sammen og han betalte regninger for henne etc etc... jeg har alltid vært selvstendig og ville aldri finne på å få en kjæreste til å betale noe som helst for meg. Selv om jeg ikke vil at han skal betale for meg, gjør det i blant vondt når jeg vet at han kjøpte dyre smykker til henne som han fikk spesialdesignet mens jeg får praktiske gaver som er mye mye billigere. Jeg ber aldri om at han skal kjøpe dyre ting i gaver, for det har jeg ikke samvittighet til. Men det betyr jo ikke at jeg ikke skulle ønske at han la så mye tanke bar gavene til meg også... Jeg føler i blant at han satte henne høyere enn han setter meg. Det er fortsatt tonnevis av bilder av henne på face på hans profil og han nekter å slette dem. Jeg synes man skal slette bilder når det blir slutt sånn generelt, men spesielt henne fordi hun var så ufattelig stygg etter at det ble slutt mellom de to. Overreagerer jeg eller burde jeg kunne forlange at han i alle fall sletter bildene av henne?

Du høres sjalu ut.

Anonymkode: daaaa...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 16.49):

Hvorfor er hun ufyselig for å ikke ta abort hvis du ikke har vært gjennom det så hold kjeft. Typen din er like ufyselig han som ikke brukte kondom for det er et alternativ  for uønsket graviditet. Å hvorfor sier du det usympatiske barnet?? Et barn ber ikke om å bli født. Synest det er du som hørest ufyselig ut legger alt skylden på henne. Trenger to for å danse tango, like mye han sitt barn.

Anonymkode: daaaa...a51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Forstår deg jævlig godt. Min kjæreste har to ekser. Den ene med to jævlige unger han ikke ville ha. Men blir aldri kvitt dem eller henne. Bare fordi han forsøkte å gjøre det rette og se om de kunne få det til å fungere pga den fødte. Men da de var på vei til å gjøre det slutt for andre gang kuttet hun prevensjon og fikk enda en unge han aldri har bedt om. Og begge er helt ufyselige. Akkurat som mora! 

Stakkars unger som er fanget i dramaet deres. 

Anonymkode: 3517d...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...