Gå til innhold

Han har ny dame nå😢

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
NymeriaRhoynar skrev (4 timer siden):

Det gjør deg absolutt ingenting godt å sette den dama på en pidestall. Kanskje har hun dårlig ånde eller er notorisk utro. Slutt å følg med på hva han driver med og samle informasjon av nydama. Det er bare selvdestruktivt.

Dette er tidspunktet å finne noen nye spennende hobbyer og møte helt andre mennesker.

Jeg vet hvem den hun er sånn ca. Hun jobber med en annen venninne av meg, og har egentlig ikke hørt noe vondt om henne. Hun er jo snill sånn sett, og er veldig inkluderende i følge venninna mi. Og det er jo ikke hennes feil uansett. Jeg bare så den ikke komme i det hele tatt 

Anonymkode: 3363e...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kom litt seint inn i tråden, men ts… Mann her… Menn har som regel stor forskjell i krav til særlig utseendet mellom damer de bare ligger med (ev. med noe vennskap attåt) og damer de blir sammen med. Dette fører til at en del damer får helt urealistiske forventninger til utseendet på en mann for et forhold. Single damer får altså ligge med en del menn som helt klart overgår deres eget utseende, og det er nok ikke en like vanlig opplevelse for single menn. Ta det som en trøst, og så er det noen der ute for deg også. Dessuten lå du med han før henne (kniiis).

Anonymkode: 5e4f7...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 23.29):

En jeg tidligere har hatt litt connection med har fått seg dame. La merke til han har blokkert meg overalt på Instagram, snap og Facebook. Og vi har hatt samleie før, for to år tilbake. Jeg håpet på at det kunne bli noe mer. Han har jo alltid vært snill mot meg, og nå føler jeg meg skikkelig mindreverdig. Dama hans var super duuuper pen, godt trent, høy, modell og er ferdig utdannet ingeniør. Mens jeg? En litt overvektig dame, som ofte drikker og jobber i klesbutikk. Innser at jeg aldri kunne hatt sjanse hos han. Hjertet sank i magen i dag når jeg så at han har fjernet meg overalt, og gjort forholdet med den nye dama offisielt. Han gikk aldri ut med meg offentlig, tok meg aldri med hjem til sin familie. Så at han har lagt ut bilde av henne og moren sin sammen. Er skikkelig lei meg, og aner ikke hvordan jeg skal komme meg over det. Synes det er ekstra vanskelig å vite at han hele tiden ga meg mixed signals, og ga meg forhåpninger - også skjer dette.  Trenger noen rasjonelle tips her😭 

Anonymkode: 3363e...ab8

Du fortjener en mann som er stolt over å ha deg ved sin side ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...