Gå til innhold

Han hopper aldri av

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har aldri fått uvi ved å vente med å "tømme" meg etter sex. Jeg bruker håndkle og en bokser, funker fint for min del🤷‍♀️

Anonymkode: ba0d8...8e9

Men jeg har fått flere, fordi jeg ikke tømte meg nok. Så dette er forskjellig fra person til person. Men det er anbefalt å gå på do etter sex, for kvinner :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at TS ikke er kåt og sexlysten dersom dette skjer hver eneste kveld. Men hun er kjempesjenerøs som tilbyr ham den "luksusrunken" det er å få et kjapt ligg før soving. Men siden det er så sjenerøst burde han jo lytte til det når hun helst ikke vil ha utløsningen vaginalt hver gang. Likevel - jeg vet jo fra mannen min at det å komme inni er noe eget, så en miks går vel an. Det med å krype ned å avslutte i munnen er jo også en løsning som jeg forstår at de bruker litt, skaper jo også variasjon. Så - ja, finn et håndkle så ordner dette seg.

Heldig mann, da. Daglig kveldstømming må da være en drøm for mange :) Kul dame også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dette med infeksjoner: Jeg har nesten aldri, noen gang, giddet å stå opp etter sex om kvelden. Til tider har vi hatt det ofte, og jeg har sovnet direkte. Når vi noen ganger rekker et kjapt morgennummer, er det på "gammal moro", men helt OK. Så dusjer jeg heller når jeg står opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jøss. Jeg er snart 50, og først etter denne tråden begynner jeg å lure på om jeg er unormal? Elsker at mannen kommer inni meg, både morgen og kveld – og det er da ikke «noe» jeg må kvitte meg med?! Kommer han inni meg på kvelden er det digg, så sover vi. Skal man få det ut, altså? Har aldri falt meg inn. Har aldri hatt noe trøbbel med det? 

Anonymkode: 9742e...439

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jøss. Jeg er snart 50, og først etter denne tråden begynner jeg å lure på om jeg er unormal? Elsker at mannen kommer inni meg, både morgen og kveld – og det er da ikke «noe» jeg må kvitte meg med?! Kommer han inni meg på kvelden er det digg, så sover vi. Skal man få det ut, altså? Har aldri falt meg inn. Har aldri hatt noe trøbbel med det? 

Jeg er lik deg. Innrømmet det i en tråd tidligere, og da ble jeg og min mann kalt svært mye rart. Griser først og fremst. 

Jeg liker griset vårt jeg. 😄 Vi har tynt tisselaken under lakenet, og vasker heller begge deler ofte enn å stresse ut på toalettet om jeg ikke ønsker det. Var en del plaget med uvi tidligere, men løsningen for det var for min del ikke å slutte med å "være gris", men å slutte med å bruke såpe nedentil. 

Jeg har stor forståelse for dem at dem som faktisk får uvi av å ikke gå direkte på toalettet gjør det, men jeg sover godt med at det renner jeg. Spesielt om han blir liggende inni meg til vi begge sovner, når stilling tillater det. 😊

Har ikke falt meg inn å måtte kvitte meg med det heller. 😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg reagerer også på innlegget "han vil ha sex med meg"......"Ok, du kan ha sex med meg".

Merkelig forhold, sex er noe man har SAMMEN!

Anonymkode: 1b9ec...f66

Jeg reagerte på det samme...

TS skriver "Han vil ha sex med meg", og da tenkte jeg: Vil du ha sex med han, TS? Eller gjør du det for å please?"

Anonymkode: 0585d...2eb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes TS er utrolig snill som gjør dette for å please. Han tenker nok at han vil holde på det. 

Dere som skriver at griset bør havne på hans side. Jeg tar å ligger i gladelig gris for å få lov til å komme i dama. Passer da også på å prøve å være ekstra blid og grei etterpå siden hun må på do. Å ta det i munnen er også en fin måte å avslutte på. Men å runke/bli runket er en promille så godt. 

Føler jeg kommer nærmere dama hver gang og setter utrolig pris på det. Blir også mer rolig og sover bedre.  

Tror dere undervurder hvor mye sånr betyr for en del menn. Å hoppe av i svingen er utrolig kjipt. Tror ikke jeg hadde klart det hver gang i alle fall. Men utrolig snilt å gi han sex hver kveld. 

Anonymkode: 7613c...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

UVI kan man få uavhengig av utløsning inni vagina. Man bør uansett alltid tisse etter penetrering 

Anonymkode: 5ddb0...24e

Nettop. Stillesittende livstil og dårlig bekkenbunns muskelatur er sikkert største risikofaktor når det gjelder UVI.

Men UVI kan selfølgelig forekomme etter samleie også.

Jenter - tren bekkenbunns musklene deres :)

Anonymkode: 3beb4...2da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er også som deg, og lar han gjerne mate meg med det når det renner ut, eller lar han komme hvor som helst på meg eller på tunga eller ned i halsen, og det er absolutt ingenting unormalt eller sjeldent ved verken det du, jeg eller TS gjør.

Problemet i denne saken er jo at hun ikke ønsker det, at de har en avtale om å hoppe av, og at han likevel velger å ikke respektere hennes grense. Det er jo selvsagt ikke greit. For min del er det sannsynlig å tenke at han kanskje vil pushe grensene hennes på andre måter også. 

Endret av utakulanini
Skulle egentlig ta denne anonym, men jeg skal stå for det med brukernavn og det hele 😝
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke så enkelt som at noen kvinner lettere får underlivsplager hvis de ikke vasker seg etter sex, mens andre ikke kjenner til det i det hele tatt? Og de som får trøbbel oppdager det, vet om det, og tilpasser seg det, mens de andre ikke trenger å tenke på det i det hele tatt? Da blir det jo "feil" dersom den første gruppen gjør sin utsatthet for plager til en generell tilstand.

I årevis hadde jeg og mannen kveldssex nesten hver kveld, og mange ganger om morgenen også. Det har vi ikke lenger, sikkert en aldersgreie, dessuten er det jo ikke noe stress; vi har hverandre og har tilgang på hverandre når vi vil. Men i mange år hadde vi det sånn. Jeg hadde aldri noen problemer med at sæden overnattet i meg, både én og to doser, og fikk "påfyll" morgenen etter. Men da dusjet jeg jo.

Jeg er ikke sånn at jeg diskuterer sexlivet vårt med venninner, i hvert fall ikke veldig detaljert. Men i de samtaler jeg har hatt opp gjennom årene har jeg erfart at andre kan ha det på samme måten. Altså at de har seg et kveldsknull og sovner på direkten uten å stå opp igjen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/10/2022 at 12:34 PM, AnonymBruker said:

Kjæresten min liker å ha sex med meg om kvelden før vi skal sove. Noen ganger synes jeg det er tungvint å skulle opp på badet igjen etter at jeg egentlig har lagt meg, så jeg nevner på at han kanskje kan hoppe av. Vi blir på en måte enige om det, men så lar han det gå inni meg likevel. Synes innerst inne at det er litt egoistisk. Er det dumt av meg å mase om dette, eller er det noe jeg har rett til å be om?

Anonymkode: 04dae...b77

Hvis dere er enige, skal han ikke gjøre det. Bare å nekte han sex, til han slutter med det.

Personlig står jeg heller over hele sexen om jeg ikke kan komme inni dama, det ødelegger alt og da er et runk faktisk å foretrekke. Nå er jeg litt spesiell all den tid det som tenner meg aller mest, er å få sprute inni, alt det andre bare veien til å nå det målet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 12.34):

Kjæresten min liker å ha sex med meg om kvelden før vi skal sove. Noen ganger synes jeg det er tungvint å skulle opp på badet igjen etter at jeg egentlig har lagt meg, så jeg nevner på at han kanskje kan hoppe av. Vi blir på en måte enige om det, men så lar han det gå inni meg likevel. Synes innerst inne at det er litt egoistisk. Er det dumt av meg å mase om dette, eller er det noe jeg har rett til å be om?

Du kan gi han valget om sex med kondom, sex der han hopper av eller ingen sex :) 

Anonymkode: 17935...e14

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fridiskusjon.no skrev (21 timer siden):

Hvis dere er enige, skal han ikke gjøre det. Bare å nekte han sex, til han slutter med det.

Personlig står jeg heller over hele sexen om jeg ikke kan komme inni dama, det ødelegger alt og da er et runk faktisk å foretrekke. Nå er jeg litt spesiell all den tid det som tenner meg aller mest, er å få sprute inni, alt det andre bare veien til å nå det målet.

Typisk mann som er megadårlig i sengen. Alt handler om å komme i et varmt høl. Blås i om det er godt for kvinnen…

Anonymkode: 0a7d1...100

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Typisk mann som er megadårlig i sengen. Alt handler om å komme i et varmt høl. Blås i om det er godt for kvinnen…

Anonymkode: 0a7d1...100

Såvidt jeg gidder svare deg når du kan være så lite seriøs, men ok. Jeg har et tenninngsmønster som gjør at tanken på å få "fylt dama opp" er det som tenner meg aller mest, av flere ting.

Det betyr altså at jeg er megadårlig i senga? Tror du jeg hadde fått sex om jeg var megadårlig i senga? Er vel ikke annet svar å forvente fra anonyme brukere på KG, som vel knapt har passert myndig alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 4.20):

Nettop. Stillesittende livstil og dårlig bekkenbunns muskelatur er sikkert største risikofaktor når det gjelder UVI.

Men UVI kan selfølgelig forekomme etter samleie også.

Jenter - tren bekkenbunns musklene deres :)

Anonymkode: 3beb4...2da

Hvor mener du sammenhengen er her?  Hvordan skal jeg få mindre UVI av å trene bekkenbunnsmusklene?  Eller være mer i aktivitet?

UVI kommer nemlig av at man presser bakterier opp urinrøret under samleie, og når man tisser så kommer disse ut igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 12.34):

Ikke ha mer sex med ham på kveldstid når han ikke gjør som dere har blitt enige om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 5/11/2022 at 10:55 PM, AnonymBruker said:

Damer er forskjellige. Du nevner det ikke eksplisitt men det virker som det *ikke* renner ut av deg og da er det jo ikke noe problem, du kan bare utsette det til morgenen. Min dame(og mange andre) opplever at det renner ut mer eller mindre umiddelbart.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/10/2022 at 12:34 PM, AnonymBruker said:

Noen ganger når jeg tar en runk før jeg sovner hender det dama tilbyr meg å låne et hull under forutsetning av at jeg ikke kommer inni henne. Hun vil som deg slippe å ta en ekstra tur på badet. Selv om jeg synes det er mest digg å komme inni henne har jeg ingen problemer med å godta forutsetningene siden det er *mye* diggere å låne et hull og hoppe av i svingen enn å runke. Hadde jeg brutt avtalen ofte hadde det nok blitt slutt på at jeg fikk låne hullet hennes..

Tror bare du må være streng mot ham. Gi ham en siste sjanse og minn ham på at han skal trekke seg ut, om han 'glemmer' det på nytt kan du gi ham en ukes fri fra 'kveldstømmingen'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 9.02):

Å "spare" litt på samleie gjør ting MYE bedre, da får jeg orgasme under samleie uten å stimulere klitoris noe særlig.

Anonymkode: 1b9ec...f66

Kjenner mange som både har sex ofte og sjelden og det er lingen sammenheng med om de kan komme vaginalt eller ikke. De fleste kvinner kan ikke komme vaginalt av anatomiske grunner. 

Anonymkode: b03d4...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...