AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #21 Del Skrevet 10. mai 2022 Hunmedham skrev (21 minutter siden): Altså HVER kveld? Ja, det blir nesten sånn. Men det er greit, og jeg vet at han setter pris på å ha det sånn. Men dette er liksom ikke "hovedsexen" vår, da. Det er mer et å-få-sove-ritual han har, hvis det går an å kalle det for det. Og det tar ikke spesielt lang tid i det hele tatt, så det er helt greit. Men det er det med utløsningen. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Selv fatter jeg ikke helt vitsen bli med på sex om en absolutt ikke vil at han skal komme inni deg... Blir ikke litt av "gleden" spolert da!? Jo, jeg skjønner det. Derfor sier jeg ikke så mye. Det hender jeg suger ham på slutten, men jeg vet han liker best det andre. SlemUlv skrev (11 minutter siden): Hva sier han om kondombruk på kvelden? Nei, det bruker vi ikke. Vi har aldri likt det så godt. Anonymkode: 04dae...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. mai 2022 #22 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det bruker vi ikke. Vi har aldri likt det så godt. Anonymkode: 04dae...b77 Ok. Det er jo en mulig løsning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #23 Del Skrevet 10. mai 2022 Ha sex på hans side og så lar du det renne ut før du går å vasker deg, så kan han ligge på den våte flekken. «INGEN» vil ligge på den våte flekken 🤣🤣 da kanskje han begynner å hoppe av. Anonymkode: 766d5...5de 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #24 Del Skrevet 10. mai 2022 Det er faktisk ekkelt med bløtt gris Anonymkode: b911d...f87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #25 Del Skrevet 10. mai 2022 Æsj. Sjønner jeg ikke på kvinner som lar menn komme inni seg! Jævla styr. Stinker og renner 🤢 Anonymkode: 0a7d1...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 10. mai 2022 #26 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten min liker å ha sex med meg om kvelden før vi skal sove. Noen ganger synes jeg det er tungvint å skulle opp på badet igjen etter at jeg egentlig har lagt meg, så jeg nevner på at han kanskje kan hoppe av. Vi blir på en måte enige om det, men så lar han det gå inni meg likevel. Synes innerst inne at det er litt egoistisk. Er det dumt av meg å mase om dette, eller er det noe jeg har rett til å be om? Anonymkode: 04dae...b77 Vi bruker bare et håndkle begge to og det fungerer greit for begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #27 Del Skrevet 11. mai 2022 Hvorfor kan du ikke bare suge han på slutten? Det gjør jeg om vi må hoppe av i svingen Anonymkode: 5ddb0...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #28 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvordan få UVI 101. Forstår deg godt TS, er så sykt misunnelig på ham som kan vrenge seg over på siden og sovne. Jeg må opp og få ut så mye jeg bare kan, og fortsatt vet jeg at jeg kommer til å våkne 3-4 ganger i løpet av natta av rennende sæd som må tørkes opp. Av den grunn gadd jeg faktisk ikke å ha sex så veldig ofte om kvelden, så nå hopper han heller av i svingen innimellom. Anonymkode: d4d3f...d8e UVI kan man få uavhengig av utløsning inni vagina. Man bør uansett alltid tisse etter penetrering Anonymkode: 5ddb0...24e 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 11. mai 2022 #29 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kjæresten min liker å ha sex med meg om kvelden før vi skal sove. Noen ganger synes jeg det er tungvint å skulle opp på badet igjen etter at jeg egentlig har lagt meg, så jeg nevner på at han kanskje kan hoppe av. Vi blir på en måte enige om det, men så lar han det gå inni meg likevel. Synes innerst inne at det er litt egoistisk. Er det dumt av meg å mase om dette, eller er det noe jeg har rett til å be om? Anonymkode: 04dae...b77 Skikkelig interessert du. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #30 Del Skrevet 11. mai 2022 Blåttvann skrev (19 timer siden): Han gjør en seksuell handling mot deg som du har sagt klarte ifra om at du ikke ønsker. Det er overgrep. Vil du være sammen med en overgriper? Hvordan er han ellers? Har han respekt for deg, eller gjør han som han vil stort sett? For et våsete innlegg Anonymkode: dc0f2...579 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #31 Del Skrevet 11. mai 2022 En av juristene har svart dette på et tidligere, lignende spørsmål: "Hvis det på forhånd er satt klare forbehold for å ha sex sammen og dette ikke overholdes, eller det underveis blir gitt uttrykk for at det som skjer ikke er greit, kan dette kalles og ses på som et seksuelt overgrep. https://www.ung.no/oss/ZyBujASnmMy2E0VzdXDWV1 Ikke helt det samme, men gjelder likevel. Anonymkode: 98ad8...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #32 Del Skrevet 11. mai 2022 Du kan heller runke han, for det er jo utløsningen han søker. Jeg runker typen ofte, liker det. Gjerne daglig...å se han sprute og elske det, suger også når jeg føler for det. Sex med samleie og hele pakka har vi 2-3 ganger i uken ellers Å "spare" litt på samleie gjør ting MYE bedre, da får jeg orgasme under samleie uten å stimulere klitoris noe særlig. Anonymkode: 1b9ec...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #33 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg reagerer også på innlegget "han vil ha sex med meg"......"Ok, du kan ha sex med meg". Merkelig forhold, sex er noe man har SAMMEN! Anonymkode: 1b9ec...f66 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 11. mai 2022 #34 Del Skrevet 11. mai 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Hm, høres sært ut. Kan ikke husket å ha hoppet av EN gang (av 2000+ ganger), hun bare tørker seg med et mykt håndkle, dyne på, kanskje litt småkos og puteprat etterpå, så "natta!". Aldri vært noe problem her. Anonymkode: 175ce...3c2 Det har ingenting å si om det har vært et problem i ditt eller mitt sexliv, her er det snakk om en avtale de har, en grense hun setter og som han velger å ignorere for egen nytelse. Det er skremmende egoistisk og jo, det er faktisk et overgrep i juridisk term. Mener jeg at hun bør anmelde partneren sin? Nei, det er ikke det vi sier - men personlig ville det fått meg til å revurdere resten av forholdet for å se om han er like egoistisk på andre måter. Hvis det finnes andre tegn på mangelfull respekt for meg og min kropp, eller andres, ville jeg gjort det slutt med det samme. Uten tvil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #35 Del Skrevet 11. mai 2022 Han skal selvsagt respektere deg, men du må jo uansett på do for å tisse etter sex uansett? Anonymkode: c8957...29a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. mai 2022 #36 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For et våsete innlegg Anonymkode: dc0f2...579 Det er ikke jeg som skriver eller definerer norsk lov: AnonymBruker skrev (1 time siden): En av juristene har svart dette på et tidligere, lignende spørsmål: "Hvis det på forhånd er satt klare forbehold for å ha sex sammen og dette ikke overholdes, eller det underveis blir gitt uttrykk for at det som skjer ikke er greit, kan dette kalles og ses på som et seksuelt overgrep. https://www.ung.no/oss/ZyBujASnmMy2E0VzdXDWV1 Ikke helt det samme, men gjelder likevel. Anonymkode: 98ad8...c47 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #37 Del Skrevet 11. mai 2022 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): Skikkelig interessert du. Men dette er jo sånn at han egentlig bare ønsker en utløsning før han sovner, og så synes han det er bedre å "bruke meg" enn å runke. Da handler det ikke om at "vi skal ha sex", så dette er ganske énveis. Anonymkode: 04dae...b77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 11. mai 2022 #38 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men dette er jo sånn at han egentlig bare ønsker en utløsning før han sovner, og så synes han det er bedre å "bruke meg" enn å runke. Da handler det ikke om at "vi skal ha sex", så dette er ganske énveis. Anonymkode: 04dae...b77 Så hvorfor åpner du ikke døra for å selv bli involvert? Eller kansje ikke bare avslutte romansen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #39 Del Skrevet 11. mai 2022 Han har sex med deg? Dere har ikke sex isammen? Uansett, hvis han vil ha seg må han respektere dine regler. Gjør han ikke det, slutter du å ha sex med ham. Du bestemmer selv hva du ønsker bli med på. Anonymkode: 17c18...b4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #40 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 13.30): Hvordan få UVI 101. Forstår deg godt TS, er så sykt misunnelig på ham som kan vrenge seg over på siden og sovne. Jeg må opp og få ut så mye jeg bare kan, og fortsatt vet jeg at jeg kommer til å våkne 3-4 ganger i løpet av natta av rennende sæd som må tørkes opp. Av den grunn gadd jeg faktisk ikke å ha sex så veldig ofte om kvelden, så nå hopper han heller av i svingen innimellom. Anonymkode: d4d3f...d8e Jeg har aldri fått uvi ved å vente med å "tømme" meg etter sex. Jeg bruker håndkle og en bokser, funker fint for min del🤷♀️ Anonymkode: ba0d8...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå