Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg ble utredet for ME. Ikke fordi det var en reell hypotese fra noen, men fordi en da skal utelukke så mye annet på veien (så var jo tanken at da slo det kanskje ut på noe). Men nei. Det var inkludert time på DPS for å utelukke feks angst/depresjon.

Men ble deprimert senere i forløpet da, delvis fordi det tok så enormt lang tid..så får behandling for akkurat det nå da.

Har bekjente som har vært på noen dagers stressmestringskurs, og har mye godt å si om det (Fagerhaug).

Anonymkode: eb245...537

Takk for svar! 
Ja, det er jammen ikke rart at man kan bli deprimert av dette. Jeg tenkte tanken på om jeg kunne være det tidligere i høst, da hadde jeg flere uker med elendig form og jeg var skikkelig nedstemt over situasjonen. 
Jeg går i behandling for fysiske plager og har nylig begynt hos psykolog. 
Plages veldig mye med magetrøbbel og smerter i kroppen/hodet, så jeg kunne egentlig tenkt meg en grundig utredning. Føler meg lite stresset og har funnet en helt annen ro enn tidligere, så skjønner ikke hva som gjør at formen fortsatt er så varierende. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vært testet og undersøkt for omtrent alt som er av magetrøbbel, med jevnlige blodprøver, avføringsprøver, gastroskopi, koloskopi, UL, CT... 
EKG pga hjertebank, blodprøver, øyelege og ct av hode for svimmelheten. 
Men jeg begynte ikke bli bedre, eller se noen fremtid, før det var gått over to år. 

Anonymkode: 6425d...c44

Bra du har blitt utredet godt da:) Det hjelper jo litt på så man slipper å bekymre seg for andre sykdommer. 
Har tatt jevnlige blodprøver jeg også, samt avføringsprøver og MR av hodet. Ingen funn noen steder. Sliter veldig med magen da, så kunne tenkt meg å undersøkt den videre. Har slitt med magen i mange år før jeg ble utbrent også, men veldig forverring de siste to årene. 
For min del har jeg også hatt reaktiv kyssesyke og covid i forløpet, så det er jammen ikke enkelt å vite hva som er roten til den dårlige formen. Var veldig mye bedre i sommer og begynte å se lyst på livet igjen, men i høst har det vært mange tunge perioder. 
Får håpe det løsner etterhvert. 
Håper du har det bedre nå? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...