AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Del Skrevet 10. mai 2022 Skal strikke sorbet cardigan, men er usikker på om jeg skal gå for s eller m. Strikker for det meste til barn, så å strikke til voksen er nytt for meg. Mottaker sier hun er en s/m i størrelse😄 er den stor eller liten? Anonymkode: f87ef...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 10. mai 2022 #2 Del Skrevet 10. mai 2022 Den er helt vanlig i størrelsen, men det lureste er jo å måle brystvidden på mottaker og se hva som står om brystvidde i mønsteret. Imidlertid synes jeg armene er litt korte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 10. mai 2022 #3 Del Skrevet 10. mai 2022 Tja, normal vil jeg si. Gitt at du har rett strikkefasthet, naturligvis. Men du har kanskje strikket prøvelapp allerede? Og støtter forslaget om å måle. Det er utrolig kjedelig å bruke masse tid på et plagg som ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 10. mai 2022 #4 Del Skrevet 10. mai 2022 Be mottaker måle seg også følger man målene i oppskriften. Mye lettere enn å gjette her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå