Gå til innhold

Føler livet er en lidelse😔 Er det noen klarsynte her som kan hjelpe litt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
vinogpasta skrev (På 12.5.2022 den 16.16):

Jeg forstår deg godt jeg. Føler og har hatt det samme som deg. Mange rare svar her ser jeg da, siden noen av de tingene folk foreslår her var helt sikkert en av de tingene du først gjorde, som å dra til en psykolog... osv.

Jeg holder nå på med et kurs med akashic record, hvis det er noe du ikke kjenner til, så ville jeg foreslår deg i å kikke litt på det. Jeg skal ha dette selv med en reader, som sagt, så har jeg hatt og har det vanskelig jeg også og har prøvd det meste, hvis ikke alt jeg kan komme på. Jeg skal ha en lesing i neste uken, hvis det er bra, så skal jeg skrive informasjonen her, om du ønsker. H*n er ikke en klarsyn, det skal sies, men leser og tar imot energi og dette kan være bra for deg å få vite. Og h*n leser på engelsk.

Og hvis du har lite penger, så kan jeg gjøre dette for deg mens jeg holder på med kurset, altså helt gratis. Men hvis dette er ikke interessant for deg, så forstår jeg det også. Ikke noe problem. Let me know.

Hei❤️ Trist at du også har, og har hatt det vanskelig. Ja du har rett, gjennom mange vanskelige og utfordrende år så har man jo prøvd det meste og mere til, i håp om å finne noe som kan hjelpe. Samtidig vet jeg at rådene er godt ment, det er jo litt sånn det er når man spør andre om råd ang en tøff situasjon man har stått i lenge. Vedkommende man spør, kommer på alle disse ulike tiltakene man selv kom på i første, andre og tredje rekke. 

Akashic Records har jeg aldri hørt om, det skal jeg lese om🙂 Jeg skumleste litt nå, og det virker veldig interessant. Men hvordan får man tilgang til denne informasjonen? Ved hypnose eller lignende? Spennende, vil gjerne høre mer om dette, hvis du vil fortelle🙂

Anonymkode: bc61c...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 23.19):

Joda, jeg har hatt noen timer hos et par psykologer, og det blir nok flere. Jeg har også jobbet hardt og lenge på egenhånd, i mange mange år. Det går litt opp og ned. Jeg er sterk, men føler jeg har måttet være sterk altfor lenge nå. Derfor ville gjerne spørre en klarsynt om situasjonen akkurat denne gangen.

Håper fortsatt en klarsynt her inne vil hjelpe? ❤️

Jeg vil forsøke og være til hjelp!❤

Vil du oppgi din alder? Bare for å ha noe mer konkret å gå ut i fra. 

Anonymkode: b0137...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vil forsøke og være til hjelp!❤

Vil du oppgi din alder? Bare for å ha noe mer konkret å gå ut i fra. 

Så utrolig snilt av deg❤️ Jeg er i midten av 40-årene🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei❤️ Trist at du også har, og har hatt det vanskelig. Ja du har rett, gjennom mange vanskelige og utfordrende år så har man jo prøvd det meste og mere til, i håp om å finne noe som kan hjelpe. Samtidig vet jeg at rådene er godt ment, det er jo litt sånn det er når man spør andre om råd ang en tøff situasjon man har stått i lenge. Vedkommende man spør, kommer på alle disse ulike tiltakene man selv kom på i første, andre og tredje rekke. 

Akashic Records har jeg aldri hørt om, det skal jeg lese om🙂 Jeg skumleste litt nå, og det virker veldig interessant. Men hvordan får man tilgang til denne informasjonen? Ved hypnose eller lignende? Spennende, vil gjerne høre mer om dette, hvis du vil fortelle🙂

Jeg har nå hatt en reading. Det var utrolig interessant. Føler meg at jeg kan nå gå litt fremover. Ta små skritt akkurat nå og gjør litt om gangen, slikt at det ikke blir så helt overveldet for meg (kjenner meg selv at ting kan går fort skeis igjen hvis jeg pusher for fort, kan du si). Jeg forsto ikke alt hun sa, ikke pga. barrierer i språket, men det er fordi jeg ikke kjenner til spirituelle begrep som hun brukte. Selv om jeg er spirituell av meg, så var det mange nye ord og ting jeg ikke har hørt før. Men det gjorde ikke noe. Min reading blir lagret for meg, så hun har sendt lyd-fil med samtalen vår og det er noe jeg skal høre på i 7 dager i strekk. Det er også "homework"/lekse som jeg må gjøre for meg selv, dette i 21 dager i strekk også. Leksen skulle jeg begynne andre dagen etter jeg har begynt med å høre på lydfilen. Jeg har ikke begynt enda, siden jeg har vært bortreist, men skal begynne nå til helgen. Jeg fikk også alt hun fortalte til meg skriftlig, siden jeg skulle bare fokusere på det hun sa og ikke skulle notere ned noe mens vi hadde en session. Det er på ca. 10 sider. Reading varte for meg i ca. 1,5 time. Og prisen jeg betale var på £127. Jeg hadde også det som kalles "property clearing". For jeg følte ikke at huset var hadde "riktig" energi. 
Det har nå gått en uke siden sist jeg hadde en reading med henne og jeg kjenner på en positiv spiral for meg. Følte et skift som kommer gradvis på denne uken. Jeg skal ikke gå inn på min reading, siden dette er så pass privat, men kan si at det var en fin ting for meg å gjøre det. Hun hadde flere runder eller flere ting som hun "healet" meg for også. Alt i alt jeg anbefaler dette. Jeg kan linke til hennes side, men det er utrolig mange som gjør dette her, så finn heller litt på Google og "kjenn" deg frem på hvem som kan gjøre dette for deg. Pris er veldig varende, så finn noe som passer for deg på den fronten også. Prisen jeg betalte er en av de rimeligste der ute, dette har jeg lagt merket til i alle fall. Dette kan ikke skade deg og hvis du er spirituell av deg, så vil jeg sterk anbefale det. Du kan også gjøre dette her for deg også, alle kan "gå inn" på akashic recordsen sin, men det krever trening og det virker ikke som du er stand til det akkurat nå mtp. din mentale helse. Du kan gjerne begynne å lese bok, selvhjelp på hvordan du kan gå inn på akashic records, det er mange der ute. Jeg skal selv begynne med det også, og tenker å kjøpe Gabrille Orr - One True Love. Så henne på Gaia TV og hun virker veldig god, trygg og genuin. Har også som sagt begynt på kurset og det er Soul Realigment, dette er altså en måte å få informasjon fra akashic records på. Det kan du undersøke. 
Jeg håper og tror du kommer til å ha det bedre - det er ingen tvil om. Jeg føler at jeg "kjenner" på energien din når du kommenterte tilbake, jeg merket at du er lost. Det har jeg også vært, men ikke nå lengre. Vet ikke alt enda, men i det minste så går jeg fremover. Og det er en stort skritt for oss som føler det slik. Jeg ønsker deg alt godt og hvis du har noe spørsmål, er det bare å skrive til meg. Masse kjærlighet❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så utrolig snilt av deg❤️ Jeg er i midten av 40-årene🙂

Nå har jeg sett på deg, og her er det som kom opp:

Får opp en rundt deg, som er den fødte leder. Han er kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, lojal og pålitelig. Det føles naturlig for ham å ha "makt" og være midtpunktet, og han er vant til å få det som han vil.

Ser noen slags forhandlinger og avtaler i sikte. Det kan tyde på at det blir bryllup.

Får også opp eiendomsavtaler, og forretningsavtaler/andre økonomiske overenskomster som vil bli til fordel for deg.

Ser et svært lykkelig kjærlighetsforhold, og det kommer tydelig opp at du er selvstendig, og har massevis av mot, indre og selvkontroll.

Du må stole på deg selv og ta ansvaret for ditt eget liv. Du går gjennom prøvelser som du må klare. Får opp mye lidenskap og positive handlinger. Og ikke minst viljestyrke. Selv om du ikke føler det akkurat nå, har du det som kreves for å lykkes med alt. Du vet hva du egentlig vil og hva du søker. Får opp at du lykkes med det.

Får også opp at du vil møte på stor generøsitet og hjelp fra andre. Dette vil komme i form av gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

Ser kompromiss og samarbeid. Det vil snart bli en god balanse mellom bra og dårlig. Får opp en svært lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. ❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er også en podcast med masse nyttige råd for kronisk smerte: 

Anonymkode: c7cd2...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 11.29):

Nå har jeg sett på deg, og her er det som kom opp:

Får opp en rundt deg, som er den fødte leder. Han er kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, lojal og pålitelig. Det føles naturlig for ham å ha "makt" og være midtpunktet, og han er vant til å få det som han vil.

Ser noen slags forhandlinger og avtaler i sikte. Det kan tyde på at det blir bryllup.

Får også opp eiendomsavtaler, og forretningsavtaler/andre økonomiske overenskomster som vil bli til fordel for deg.

Ser et svært lykkelig kjærlighetsforhold, og det kommer tydelig opp at du er selvstendig, og har massevis av mot, indre og selvkontroll.

Du må stole på deg selv og ta ansvaret for ditt eget liv. Du går gjennom prøvelser som du må klare. Får opp mye lidenskap og positive handlinger. Og ikke minst viljestyrke. Selv om du ikke føler det akkurat nå, har du det som kreves for å lykkes med alt. Du vet hva du egentlig vil og hva du søker. Får opp at du lykkes med det.

Får også opp at du vil møte på stor generøsitet og hjelp fra andre. Dette vil komme i form av gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

Ser kompromiss og samarbeid. Det vil snart bli en god balanse mellom bra og dårlig. Får opp en svært lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. ❤

Tusen hjertelig takk, snille deg❤️ Her var det mye som gir håp! Denne mannen du får opp, er det en mann jeg treffer i fremtiden, som blir en ny partner? Du nevner mange flotte kvaliteter, kanskje bortsett fra «autoritær» og «den fødte leder», og ordet «makt», dette er kvaliteter jeg ikke tidligere har trivdes så veldig rundt, men så lenge det fins empati, forståelse og gjensidig respekt, så skaper det forhåpentligvis ikke problemer😄 Du skriver at du ser et svært lykkelig kjærlighetsforhold, og det gir virkelig håp❤️

Du ser riktig i forhold til beskrivelsen av meg, jeg har mye mot og viljestyrke, og er selvstendig til en viss grad. Men jeg trenger hjelp iblant, som de fleste andre, og det kan gjøre meg veldig frustrert og maktesløs fordi det sjelden er noen der å spørre. Selvkontroll vet jeg ikke om jeg har så mye av🙈 Og selv om jeg er selvstendig og har mye mot og viljestyrke, så har jeg også en helt annen side, sårbar, usikker, sensitiv, og de sidene kommer ofte frem når livet føles ekstra vanskelig, som det nå lenge har gjort. Dermed har de andre sterkere kvalitetene mine blitt mindre fremtredende, men takk for at du minnet meg på dem! 

Avsnittet ditt om at generøsitet og hjelp fra andre er på vei, var veldig fint å lese. Det er lenge siden jeg har hatt dette i livet mitt, folk har nok med seg og sitt, virker det som. Men er glad for at du ser at dette er på vei.

Bryllup, er det mitt eget bryllup du ser? Eller noen nære rundt meg sitt bryllup?

Tusen takk igjen for god hjelp❤️ 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 1.53):

Ja som sagt, jeg har lenge følt at livet bare er en lidelse. Kroniske smertetilstander som igjen fører til at alle drømmer knuses; karrieren gikk adundas, kjærlighetslivet uteble, ingen barn, og vennskap som naturlig nok endrer seg med årene av ulike grunner. Er mye alene, føler meg null verdt, ikke noens «viktige» person, ingen opplevelser, og når jeg endelig skal være litt sosial et par timer, kjeder jeg meg, på samme måte som jeg kjeder meg alene. Har ingenting å glede meg til, ikke noe håp igjen for fremtiden, og syns livet bare er en lidelse. Jeg er egentlig ganske reflektert, og kjenner til hvordan man bør tenke i min situasjon, og hva man bør gjøre, men jeg har jobbet så hardt med dette i årevis, og sitter fortsatt fast. Er helt tom for pågangsvilje, har mye innestengt aggresjon pga dette, og vet ikke min arme råd.

Er det noen klarsynte her som vær så snill kan hjelpe meg litt? Noen som kan se noe av hva som ligger foran meg, om noe positivt er i vente? Hadde vært veldig takknemlig❤️

Jeg skal gi deg et godt tips, verdens beste anti-depressiv: sjokolade. Så sant du ikke er overvektig, så vil en liten bit sjokolade en gang om dagen i en tung stund vil gjøre livet mye bedre. En katt eller en hund er også fin å ha. Det er også mange andre ting man kan gjøre. Hvis man interesserer seg for noe kan man finne glede i disse tingene. Det trenger ikke være noe akademisk. Strikking, natur, fiske, modellfly, musikk, astronomi, maling, gitarspill, tog etc etc. Så kan man prøve å bedre helsen gjennom fysisk aktivitet. Jeg vet ikke hva som er mulig for deg? Men jeg har vært i svømmebasseng og sett lamme folk plaske rundt. Så det finnes et nivå for alle.

Aggresjon er en selvforesterkende følelse. Jo mer man tenker på den, jo mer vokser den. Dette vet vi jo alle fra Darth Vader i Star Wars: "Darth Vader was framed", hevder noen humoristiske t-skjorter.

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Her er også en podcast med masse nyttige råd for kronisk smerte: 

Anonymkode: c7cd2...65a

Tusen takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Michaelhe skrev (1 time siden):

Jeg skal gi deg et godt tips, verdens beste anti-depressiv: sjokolade. Så sant du ikke er overvektig, så vil en liten bit sjokolade en gang om dagen i en tung stund vil gjøre livet mye bedre. En katt eller en hund er også fin å ha. Det er også mange andre ting man kan gjøre. Hvis man interesserer seg for noe kan man finne glede i disse tingene. Det trenger ikke være noe akademisk. Strikking, natur, fiske, modellfly, musikk, astronomi, maling, gitarspill, tog etc etc. Så kan man prøve å bedre helsen gjennom fysisk aktivitet. Jeg vet ikke hva som er mulig for deg? Men jeg har vært i svømmebasseng og sett lamme folk plaske rundt. Så det finnes et nivå for alle.

Aggresjon er en selvforesterkende følelse. Jo mer man tenker på den, jo mer vokser den. Dette vet vi jo alle fra Darth Vader i Star Wars: "Darth Vader was framed", hevder noen humoristiske t-skjorter.

Tusen takk😊 Nå tror jeg ikke sjokolade hjelper så voldsomt mye i min situasjon, men det skader jo ikke å kose seg litt😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 2.53):

Ja som sagt, jeg har lenge følt at livet bare er en lidelse. Kroniske smertetilstander som igjen fører til at alle drømmer knuses; karrieren gikk adundas, kjærlighetslivet uteble, ingen barn, og vennskap som naturlig nok endrer seg med årene av ulike grunner. Er mye alene, føler meg null verdt, ikke noens «viktige» person, ingen opplevelser, og når jeg endelig skal være litt sosial et par timer, kjeder jeg meg, på samme måte som jeg kjeder meg alene. Har ingenting å glede meg til, ikke noe håp igjen for fremtiden, og syns livet bare er en lidelse. Jeg er egentlig ganske reflektert, og kjenner til hvordan man bør tenke i min situasjon, og hva man bør gjøre, men jeg har jobbet så hardt med dette i årevis, og sitter fortsatt fast. Er helt tom for pågangsvilje, har mye innestengt aggresjon pga dette, og vet ikke min arme råd.

Er det noen klarsynte her som vær så snill kan hjelpe meg litt? Noen som kan se noe av hva som ligger foran meg, om noe positivt er i vente? Hadde vært veldig takknemlig❤️

Jeg kan legge tarotkort for deg om du vil det?

Skriv PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tusen takk😊 Nå tror jeg ikke sjokolade hjelper så voldsomt mye i min situasjon, men det skader jo ikke å kose seg litt😊

Har du sterke kroniske smerter? Har du prøvd CBD olje eller marihuana. Høres ut som noe hippie greier, men jeg har sett leger med voldsomme kroniske ryggsmerter si at det er bedre og sunnere enn enkelte av de pillene som er standard. Du kan få cbd olje i spray tror jeg? Det er vanskelig å si hva som virker, så du må prøve en ting av gangen, gå gjennom hele registeret. Virker det ikke, så slutter du jo bare med det? Hvis alternativet er morfin eller lyrica, da er jo CBD et mildere alternativ? Og om det virker....

Endret av Michaelhe
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
John McClane skrev (2 timer siden):

Skriv PM.

Veldig gjerne, tusen takk! Jeg tar kontakt på pm😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
John McClane skrev (På 29.5.2022 den 16.58):

Skriv PM.

Kult! Legge det ut her? 

Anonymkode: ac758...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje det kan hjelpe å lese om noe Viktor Frankl har skrevet.Han var i konsentrasjonsleir under andre verdenskrig og måtte tåle mange grusomheter og tap.Han klarte å se en mening i lidelsen.Kanskje det kan hjelpe å lese noe av Boris Cyrulnik,om å prøve å se positivt ,for å bli mer robust.Har en bok hvor det står at din syke kropp kan være et bilde på Jesu lidelse og død.En slags enhet med Jesus.Nytt liv springer ut av lidelsen.I Jesaja 53 er det profetert om Jesus komme.Teksten er bevist ved karbondatering s metoden å være før Jesu komme.Der står det at han var en smertens mann,vel kjent med sykdom.Anbefales å lese hele.Jeg er ingen stor smerte takler.Ut fra det jeg leser om deg ,syns jeg virkelig du er utholdende.Jeg anbefaler å be om ulike ting du lurer på ,og så slå opp i evangeliene med lukkete øyne og slå opp «tilfeldig» Jeg har gang på gang slått opp,og fått svar.Det er også ærlig å si at jeg har også bedt om at andre skal bli friske,men det har ikke skjedd.Det er en matematisk umulighet at alle svarene er tilfeldig.Det ville vært som å slå en terning å så å si gang på gang få en sekser.Jeg har også bedt om hjelp til noe Jesus vet bedre enn meg jeg trenger.Har da i blinde også fått relevant svar.Selv om jeg ikke sliter fysisk,sliter jeg mot synd.Be ofte,jobber selv med å be mer.

Anonymkode: 00b53...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Michaelhe skrev (På 29.5.2022 den 17.01):

Har du sterke kroniske smerter? Har du prøvd CBD olje eller marihuana. Høres ut som noe hippie greier, men jeg har sett leger med voldsomme kroniske ryggsmerter si at det er bedre og sunnere enn enkelte av de pillene som er standard. Du kan få cbd olje i spray tror jeg? Det er vanskelig å si hva som virker, så du må prøve en ting av gangen, gå gjennom hele registeret. Virker det ikke, så slutter du jo bare med det? Hvis alternativet er morfin eller lyrica, da er jo CBD et mildere alternativ? Og om det virker....

Har ikke prøvd dette, men leste litt om det noen år tilbake. Mine problemer er ganske sammensatte, kroniske smerter i store deler av kroppen ja, men også mye annet som dette ikke hadde vært til hjelp mot. Umulig å lage et bilde av situasjonen her, men totalen av alt har gradvis over mange år ført til et svært begrenset liv, mindre og mindre sosial krets, mye ensomhet, lite opplevelser, drømmer i grus, og håpet er i ferd med forsvinne. 

Jeg spør igjen; kan noen klarsynte se om det er noe håp for meg i månedene og årene som kommer? Evt legge tarotkort? Blir veldig takknemlig❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er noe cry baby child’s play i det naturlige jordiske verden. Du trenger bare litt spiritualitet så glemmer du det tullet der. Bare husk, det kan bli ganske heftig, ganske… brutalt.

Jeg har følt meg null verdt også, faktisk, bokstavelig talt, som i, jeg hadde en direkte opplevelse av å være mindre menneske en alle andre. Var totalt nede, helt ødelagt.

Så prøvde total ondskap på og spise meg opp innvendig og utslette meg totalt inni en skog på Torshov.

Så våknet min sjel opp og sa, «Nå er det nok!»

Fiksa dritten.

Jeg snakker her om en ekte og brutal mørk ondskap, BOKSTAVELIG TALT!

Og den prøvde og spise mitt liv opp, BOKSTAVELIG TALT! 

Det min sjel har overlevd og utkjempet er et fuckings mirakel. Den er utrolig. I all sannhet, jeg kan ikke miste livet mitt til ondskap og mørke. 

2 ganger har det holdt på og ta livet mitt. Ren ondskap.

Opplevelsen var umenneskelig, du hadde bokstavelig talt blitt terrorisert og FORFEDRET. 

Jeg leker ikke i dette spiritual shittet.

Dette er ikke Buddha under treet og en demon som prøver å friste han med hans 2 små døtre.

Dette er ikke lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig trist å lese at du har det sånn.

har du prøvd å oppsøke nye bekjentskaper? Melde deg på noe hobby/organisasjon/politisk parti/frivillighet der du kan finne mening og møte nye mennesker?

jeg ville sterkt råde deg til å oppsøke hjelp i form av samtaler med psykolog, kommunen har ofte også lavterskeltilbud med gratis samtaler. Det har jeg gått til i en periode når livet var tøft.

stor klem til deg, husk at du er verdifull❤️❤️

Anonymkode: 77c58...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært langt der nede selv, over ganske lang tid. Å utforske den indre verden har gitt meg mening, latt meg se en slags utvei og et større bilde. Jeg er vitenskapsmann og ser ikke noe uvitenskapelig i dette. Spesielt Tao appelerer til meg og er innstillingen jeg har til livet, mye av tiden i hvertfall. Og hjertes visdom og kjærlighetens kraft er viktige pillarer. Jeg tenker nok at en grunnleggende fellesnevner er å bli herre over sitt eget ego, og finne kilden til ny kunnskap først og fremst i seg selv, og påvirke verden gjennom sine handlinger. Vi har en dypere tilhørighet til hele dette universet enn hva samfunnet i dag lærer oss. Våre forfedre visste dette og utforsket det. Det er mange veier frem, for meg var en viktig turning point da jeg gjennomgikk boken "et kurs i mirakler". Elsker podcastene til Jessa Reed for tida. Det er mye der ute, men ingen fasit, den har bare du. Ja jeg tror det er mulig for deg å ha noe bedre i vente.

Anonymkode: f225b...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Utrolig trist å lese at du har det sånn.

har du prøvd å oppsøke nye bekjentskaper? Melde deg på noe hobby/organisasjon/politisk parti/frivillighet der du kan finne mening og møte nye mennesker?

jeg ville sterkt råde deg til å oppsøke hjelp i form av samtaler med psykolog, kommunen har ofte også lavterskeltilbud med gratis samtaler. Det har jeg gått til i en periode når livet var tøft.

stor klem til deg, husk at du er verdifull❤️❤️

Anonymkode: 77c58...6bd

Tusen takk for klemmen og fine ord❤️ Ja jeg har prøvd i årevis å kontakte både gamle og nye bekjente, skape nye relasjoner, uten hell. Og jeg tenker ofte på hvem andre jeg skulle ha kontaktet. Folk er opptatt med seg og sitt. Helsen hindrer meg mye også, så hobbyer og frivillighet er ikke så lett å få til. Har vært hos psykologer, inkl det gratistilbudet kommunen har. Vel og bra det, altså, men ingenting av det endrer situasjonen jeg står i. Jeg er opprinnelig ganske sterk, sosial, og får ting til å skje, men helsen har ødelagt så mye. Ikke bare én helsetilstand, men flere, og mentalt blir det vanskelig å stå i. Det er egentlig vanskelig å gi et helhetsbilde uten å skulle skrive side opp og side ned, men alt i alt, jeg har virkelig gjort alt jeg kan for å endre situasjonen, gjennom mange år. Det er derfor alt føles håpløst.

Jeg trengte med dette innlegget hjelp fra klarsynte som «ser» situasjonen og tiden fremover, evt noen som kan legge tarotkort på tiden fremover, i håp om at det skulle komme frem noe som gir håp.

Jeg blir fortsatt veldig glad om klarsynte og tarotleggere kan hjelpe❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...