AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Del Skrevet 10. mai 2022 Ja som sagt, jeg har lenge følt at livet bare er en lidelse. Kroniske smertetilstander som igjen fører til at alle drømmer knuses; karrieren gikk adundas, kjærlighetslivet uteble, ingen barn, og vennskap som naturlig nok endrer seg med årene av ulike grunner. Er mye alene, føler meg null verdt, ikke noens «viktige» person, ingen opplevelser, og når jeg endelig skal være litt sosial et par timer, kjeder jeg meg, på samme måte som jeg kjeder meg alene. Har ingenting å glede meg til, ikke noe håp igjen for fremtiden, og syns livet bare er en lidelse. Jeg er egentlig ganske reflektert, og kjenner til hvordan man bør tenke i min situasjon, og hva man bør gjøre, men jeg har jobbet så hardt med dette i årevis, og sitter fortsatt fast. Er helt tom for pågangsvilje, har mye innestengt aggresjon pga dette, og vet ikke min arme råd. Er det noen klarsynte her som vær så snill kan hjelpe meg litt? Noen som kan se noe av hva som ligger foran meg, om noe positivt er i vente? Hadde vært veldig takknemlig❤️ Anonymkode: bc61c...d1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Del Skrevet 10. mai 2022 Natur , musikk , healing , ditt indre barn arbeid er deg selv er det du trenger først å fremst husk å ha det gøy også🙂 ting kommer når det skal komme men du må heale det er på tide 🙂 Anonymkode: 5a700...1bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Natur , musikk , healing , ditt indre barn arbeid er deg selv er det du trenger først å fremst husk å ha det gøy også🙂 ting kommer når det skal komme men du må heale det er på tide 🙂 Anonymkode: 5a700...1bc Takk for svar. Jeg har prøvd å heale i mange mange år, og har virkelig gjort mitt beste, gang på gang, men står fast likevel. Kommer ingen vei, og er sliten av å kjempe. Aner ikke hvordan jeg skal holde ut. Klarer ikke ha det gøy, husker ikke hvordan det føltes en gang. Har så mange sorger over alt som ikke ble. I mange år har jeg blitt fortalt at ting kommer når det skal, men årene går uten at noe positivt skjer. Ser du noe mer konkret, eller skriver du mest generelt? ❤️ Anonymkode: bc61c...d1c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Jeg har prøvd å heale i mange mange år, og har virkelig gjort mitt beste, gang på gang, men står fast likevel. Kommer ingen vei, og er sliten av å kjempe. Aner ikke hvordan jeg skal holde ut. Klarer ikke ha det gøy, husker ikke hvordan det føltes en gang. Har så mange sorger over alt som ikke ble. I mange år har jeg blitt fortalt at ting kommer når det skal, men årene går uten at noe positivt skjer. Ser du noe mer konkret, eller skriver du mest generelt? ❤️ Anonymkode: bc61c...d1c Du sitter fast. Mer en enplass i ditt egent hode på ditt egent syn. Ikke hold fast du må stole på universet. Ikke tvi hold på ting du vill ha eller føler du trenger får akurat nå er det noe annet du trenger. Du ser ikke alt det fine du har rundt deg sett pris på det , ta en tur ut kjen på luften se på naturen og sett deg ned tålmodig kanskje du ser dyr tilogmed 🙂 slepp redsel får nå. Du skal lære noe du har blitt sendt samme leksa flereganger i forskjellige forkledninger men ikke lært det du skal lære å da blir den send på nytt frem til du lærer 🙂 åpn deg opp får å se å føle 🙂 det kommer til å bli bra , det kommer til å bli veldig bra når du slepper panikkgrepet du holder fast med 🙂 føler du ett drag mot å gjøre noe eller gå en plass så gjør det , beskjeder er ofte i vår egen kropp 🙂 følg mage følelsen ikke bare hode 🙂 kjærlighet er det viktigste mi har ikke bare til kjæreste men til alt 🙂 du er forresten deprimert så å være takknemlig er en god øvelse får å bli gladere , takknemlig får tak over hode , natur, tv hobbyer , god mat , fint vær osv er viktig 🙂 fortell dårlige vitser å le selvom du ikke alltid føler får det 🙂 Anonymkode: 5a700...1bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Del Skrevet 10. mai 2022 Jeg er ikke klarsynt, men drister meg til å komme med et boktips: The power of now, Eckhart Tolle Anonymkode: 01c63...5fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Del Skrevet 10. mai 2022 Anonymkode: ac758...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Del Skrevet 10. mai 2022 Du må lære deg å sette pris på de nære ting. Lykke er ikke noe vi er født med men noe vi må "velge." Mye visdom i visen de nære ting. : De nære ting Kurt Foss | Reidar Boee | Arne Paasche Melodi: Kurt Foss/Reidar Bøe - Tekst: Aase Gjødsbøl Krogh Dit sind flyver altid så viden omkring, det er, som du glemmer de nære ting. Du drømmer om lande i syd og mod nord og ser ikke skønheden, hvor du bor. Du synes din dag er så kedelig grå. Hvad er det, du søger, hvad venter du på. Når aldrig du under dig rist eller ro, kan ingenting blomstre, og intet gro. Gå ind i din stue, om end den er trang og hør, hvor den nynner en stille sang. Den rummer dog ting, som dit hjerte har kær, du ved bare ikke, hvad de er værd. Den lykke, du søger bag blånende fjeld, den har du måske altid ejet selv. Hold op med at jage i hvileløs ring og lær blot at elske de nære ting. Anonymkode: 1e8a8...c78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Del Skrevet 10. mai 2022 En ting til. Vi mennesker lever ikke bare av "brød" alene. Vi har en evighetslengsel nedlagt i oss av Gud. Norsk (1930) Men han svarte og sa: Det er skrevet: Mennesket lever ikke av brød alene, men av hvert ord som går ut av Guds munn. Har du prøvd å be med et oppriktig hjerte. ? Bare vår skaper kan fylle det tomrommet vi alle har i vårt hjerte. Alle ja hele naturen sukker og lengter etter forløsningen som bare Gud kan gi oss. All skapningen sukker tilsammen i smerte All skapningen sukker tilsammen i smerte Hvi stunder og higer og lenges dens hjerte? Forkrenkelig henten med trældom den trykker; Den higer å bryte sin lenke i stykker! Forbannelsens ord efter menneskefallet Vidt hen gjennem hele naturen har gjallet; Det lød over jorden, til dyret i skoven, Til treet, til fuglen, til fisken i voven. Se derfra er suset i skogtoppens krone, Hint dempede sukk, hin forlengselens tone. Se derfra den blanding av sorg og av glede Som strømmer til øret fra småfuglers kvede. Å kunde blott stenen i fjelluren tale, Den skulde den samme forlengsel oss male, Forlengselen efter den nyskapte morgen Da alt eier liv, uten synden og sorgen. Forlengselen efter den dag der skal lue Med eveighetsglans over laveste tue; Den dag da vår Herre skal løse det bundne Og reise det falne og sunkne og svunne. Da ulven og lammet skal gresse til hope Og fredelig drikke av livsvannets dråpe, Da Guds barn skal stande med palmer i hende, Med sanger og jubel som aldri får ende. Anonymkode: 1e8a8...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du sitter fast. Mer en enplass i ditt egent hode på ditt egent syn. Ikke hold fast du må stole på universet. Ikke tvi hold på ting du vill ha eller føler du trenger får akurat nå er det noe annet du trenger. Du ser ikke alt det fine du har rundt deg sett pris på det , ta en tur ut kjen på luften se på naturen og sett deg ned tålmodig kanskje du ser dyr tilogmed 🙂 slepp redsel får nå. Du skal lære noe du har blitt sendt samme leksa flereganger i forskjellige forkledninger men ikke lært det du skal lære å da blir den send på nytt frem til du lærer 🙂 åpn deg opp får å se å føle 🙂 det kommer til å bli bra , det kommer til å bli veldig bra når du slepper panikkgrepet du holder fast med 🙂 føler du ett drag mot å gjøre noe eller gå en plass så gjør det , beskjeder er ofte i vår egen kropp 🙂 følg mage følelsen ikke bare hode 🙂 kjærlighet er det viktigste mi har ikke bare til kjæreste men til alt 🙂 du er forresten deprimert så å være takknemlig er en god øvelse får å bli gladere , takknemlig får tak over hode , natur, tv hobbyer , god mat , fint vær osv er viktig 🙂 fortell dårlige vitser å le selvom du ikke alltid føler får det 🙂 Anonymkode: 5a700...1bc Tusen takk for innlegget ditt. Jeg vet at alt det du skriver stemmer, jeg vet det er viktig å være takknemlig, viktig å være «her og nå», viktig å bruke naturen.. Og jeg vet at det er noe jeg skal lære, som jeg tydeligvis ikke har lært enda, men jeg aner ikke hva. Jeg har hatt mange lange perioder hvor jeg prøver å gjøre nettopp alle disse tingene, og tenke på riktig måte, men det fører meg ingen steder. «Her og nå» er jeg fortsatt like ensom, like mye alene, har like lite opplevelser, like mye smerter og andre ekle symptomer. «Her og nå» er det ikke bra. Og når denne tilstanden har pågått i mange mange år, så er det ikke rart man blir redd for at årene fremover, og kanskje store deler av resten av livet, skal bli på samme måte. Og det klarer jeg ikke, jeg har kjempet lenge nok. Jeg vet jeg må prøve å slippe tak i den frykten, men det er ekstremt vanskelig. Hva er det jeg må lære før jeg kan få et bedre liv? Hva med «alle andre» som lever livene sine med sine gode kjernefamilier, som har helse og økonomi til å gjøre det de ønsker, som får oppleve livet sånn det skal være? Har de lært leksene sine før alt dette kom til dem? Jeg vet at mange har sine utfordringer, forstå meg rett, men likevel, mange har så mye godt rundt seg, kjærlighet, trygghet, god helse.. når skal det bli min tur? Anonymkode: bc61c...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #10 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er ikke klarsynt, men drister meg til å komme med et boktips: The power of now, Eckhart Tolle Anonymkode: 01c63...5fa Tusen takk😊 Anonymkode: bc61c...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #11 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: ac758...5cf Tusen takk😊 Er delvis enig, delvis uenig i disse ordene. Jeg vet det er viktig å prøve å være «i nuet», her og nå, men minnene våre er jo med oss? Gode minner gir oss en varm og god følelse, og vonde minner setter jo også spor. Jevnlige gode opplevelser og gode dager, gir gode minner, og sinnet har det da bedre på de dagene som er litt gråere. Jeg husker det føltes sånn langt tilbake i tid. Nå når årene går uten de helt store opplevelsene, og mange av årets dager blir tilbragt alene, og alt man klarer er de aller viktigste gjøremål, så skaper man ikke minner som gir glede til sjelen. Så selv om vi har bare «her og nå», så føler jeg sjelen er avhengig av gode minner, og også noe å glede seg til og se frem til i tiden som kommer, for å ha det bra. Eller hva? ❤️ Anonymkode: bc61c...d1c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #12 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for innlegget ditt. Jeg vet at alt det du skriver stemmer, jeg vet det er viktig å være takknemlig, viktig å være «her og nå», viktig å bruke naturen.. Og jeg vet at det er noe jeg skal lære, som jeg tydeligvis ikke har lært enda, men jeg aner ikke hva. Jeg har hatt mange lange perioder hvor jeg prøver å gjøre nettopp alle disse tingene, og tenke på riktig måte, men det fører meg ingen steder. «Her og nå» er jeg fortsatt like ensom, like mye alene, har like lite opplevelser, like mye smerter og andre ekle symptomer. «Her og nå» er det ikke bra. Og når denne tilstanden har pågått i mange mange år, så er det ikke rart man blir redd for at årene fremover, og kanskje store deler av resten av livet, skal bli på samme måte. Og det klarer jeg ikke, jeg har kjempet lenge nok. Jeg vet jeg må prøve å slippe tak i den frykten, men det er ekstremt vanskelig. Hva er det jeg må lære før jeg kan få et bedre liv? Hva med «alle andre» som lever livene sine med sine gode kjernefamilier, som har helse og økonomi til å gjøre det de ønsker, som får oppleve livet sånn det skal være? Har de lært leksene sine før alt dette kom til dem? Jeg vet at mange har sine utfordringer, forstå meg rett, men likevel, mange har så mye godt rundt seg, kjærlighet, trygghet, god helse.. når skal det bli min tur? Anonymkode: bc61c...d1c Kanskje det er nettopp den noverande situasjonen du skal lære deg å elske i dette livet. Anonymkode: ac758...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #13 Del Skrevet 10. mai 2022 Jeg tror kanskje du heller får litt bedre utbytte av en psykolog enn en klarsynt i denne situasjonen. Det er jo tydelig at du sliter litt mentalt, og det kan ingen klarsynt hjelpe deg med. Og jeg sier ikke det for å disse klarsynte for jeg er veldig spirituell. Men det virker som om du har satt deg litt fast i dette livet er så kjipt sporet, og det trenger man en psykolog og samt en drøss med egeninnsats for å komme seg ut av. Anonymkode: f1711...40b 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 10. mai 2022 #14 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror kanskje du heller får litt bedre utbytte av en psykolog enn en klarsynt i denne situasjonen. Det er jo tydelig at du sliter litt mentalt, og det kan ingen klarsynt hjelpe deg med. Og jeg sier ikke det for å disse klarsynte for jeg er veldig spirituell. Men det virker som om du har satt deg litt fast i dette livet er så kjipt sporet, og det trenger man en psykolog og samt en drøss med egeninnsats for å komme seg ut av. Anonymkode: f1711...40b Eg er enig i denne brukaren. Du skriv at du er mykje aleine og då ingen sin "viktige person", og då les eg det som om du ikkje heilt snakkar ut med nokon om desse tinga og korleis du faktisk har det. Du har sikkert mange tankar som du ikkje heilt har sett ord på. Kanskje du treng å få litt hjelp til å komme deg ut av sporet med dei negative tankane ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #15 Del Skrevet 10. mai 2022 En slektning sa til meg at noen trenger ingen andre. De lever livet helt fint alene. Godta at du er alene. Det er ikke så mye m er du får gjort med det. Finn gleden i ditt eget selskap. Anonymkode: eda19...eac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #16 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tror kanskje du heller får litt bedre utbytte av en psykolog enn en klarsynt i denne situasjonen. Det er jo tydelig at du sliter litt mentalt, og det kan ingen klarsynt hjelpe deg med. Og jeg sier ikke det for å disse klarsynte for jeg er veldig spirituell. Men det virker som om du har satt deg litt fast i dette livet er så kjipt sporet, og det trenger man en psykolog og samt en drøss med egeninnsats for å komme seg ut av. Anonymkode: f1711...40b Joda, jeg har hatt noen timer hos et par psykologer, og det blir nok flere. Jeg har også jobbet hardt og lenge på egenhånd, i mange mange år. Det går litt opp og ned. Jeg er sterk, men føler jeg har måttet være sterk altfor lenge nå. Derfor ville gjerne spørre en klarsynt om situasjonen akkurat denne gangen. Håper fortsatt en klarsynt her inne vil hjelpe? ❤️ Anonymkode: bc61c...d1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #17 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kanskje det er nettopp den noverande situasjonen du skal lære deg å elske i dette livet. Anonymkode: ac758...5cf Nydelig tekst på den sangen❤️ Ja, jeg har faktisk tenkt på den samme, at det kan hende det er meningen jeg skal lære å bli tilfreds i denne situasjonen jeg står i. Takk for påminnelsen❤️ Anonymkode: bc61c...d1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinogpasta Skrevet 12. mai 2022 #18 Del Skrevet 12. mai 2022 Jeg forstår deg godt jeg. Føler og har hatt det samme som deg. Mange rare svar her ser jeg da, siden noen av de tingene folk foreslår her var helt sikkert en av de tingene du først gjorde, som å dra til en psykolog... osv. Jeg holder nå på med et kurs med akashic record, hvis det er noe du ikke kjenner til, så ville jeg foreslår deg i å kikke litt på det. Jeg skal ha dette selv med en reader, som sagt, så har jeg hatt og har det vanskelig jeg også og har prøvd det meste, hvis ikke alt jeg kan komme på. Jeg skal ha en lesing i neste uken, hvis det er bra, så skal jeg skrive informasjonen her, om du ønsker. H*n er ikke en klarsyn, det skal sies, men leser og tar imot energi og dette kan være bra for deg å få vite. Og h*n leser på engelsk. Og hvis du har lite penger, så kan jeg gjøre dette for deg mens jeg holder på med kurset, altså helt gratis. Men hvis dette er ikke interessant for deg, så forstår jeg det også. Ikke noe problem. Let me know. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #19 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 3.09): Takk for svar. Jeg har prøvd å heale i mange mange år, og har virkelig gjort mitt beste, gang på gang, men står fast likevel. Kommer ingen vei, og er sliten av å kjempe. Aner ikke hvordan jeg skal holde ut. Klarer ikke ha det gøy, husker ikke hvordan det føltes en gang. Har så mange sorger over alt som ikke ble. I mange år har jeg blitt fortalt at ting kommer når det skal, men årene går uten at noe positivt skjer. Ser du noe mer konkret, eller skriver du mest generelt? ❤️ Anonymkode: bc61c...d1c ❤️ Kva for ein healing-modalitet brukar du? Eg veit ikkje kva retning du tilhøyrer, men ser det er masse arrangement (over store delar av landet, faktisk) som skal vera framover no i mai. Kanskje ein av desse kan gje deg ein boost? Spiritualist.no/Arrangementer. Leste noko interessant på deira side: Spiritualisme er troen på at vi alle er ånder som lever et evig liv, og som åndene blir vi inkarnert på jorden for å lære noe i vår åndelige utvikling. For hvert liv vi er på jorden har vi en lærdom som vi må lære. Slik eg forstår det så er du usikker på kva som er din livslærdom. (Er er ikkje medlem eller har noko som helst forbindelse til denne foreninga.) Anonymkode: ac758...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #20 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 10.11): ❤️ Kva for ein healing-modalitet brukar du? Eg veit ikkje kva retning du tilhøyrer, men ser det er masse arrangement (over store delar av landet, faktisk) som skal vera framover no i mai. Kanskje ein av desse kan gje deg ein boost? Spiritualist.no/Arrangementer. Leste noko interessant på deira side: Spiritualisme er troen på at vi alle er ånder som lever et evig liv, og som åndene blir vi inkarnert på jorden for å lære noe i vår åndelige utvikling. For hvert liv vi er på jorden har vi en lærdom som vi må lære. Slik eg forstår det så er du usikker på kva som er din livslærdom. (Er er ikkje medlem eller har noko som helst forbindelse til denne foreninga.) Anonymkode: ac758...5cf Hei, jeg glemte helt å svare deg! Takk for link. Disse arrangementene er nok for langt unna meg. Jeg er også litt usikker på om disse arrangementene er helt hva jeg ser etter, men det kunne sikkert vært interessant. Du spør ang healing; vel, jeg har prøvd healing på ulike måter, kanskje først og fremst å få healing av healere med medfødte evner. Dette først og fremst for å løse opp i muskelsmerter, blokkeringer osv som gir fysiske plager. Syns det hjelper litt, men ikke godt nok. Akkurat som fysioterapi og andre terapiformer egentlig, bortsett fra at healingenergien går rett dit den skal, og det som skjer, er bare positivt. Andre terapeuter har jeg opplevd ofte starter i feil ende, eller de skjønner ikke hvor sammensatt og voldsomt problemet er. Derfor har jeg etter mye prøving og feiling funnet ut at healing er den beste behandlingsformen for meg. Healing skal også hjelpe mentalt på ulike måter, hjelpe å frigjøre gammel mental smerte. Jeg vet ikke helt om jeg har erfart at healing er til hjelp på denne måten.. Jeg har også gått til psykologer, men syns ikke det hjelper. Jeg har kjempet med mye, i mange år. Jeg har vært sterk og stått på, ikke gitt meg, holdt motet oppe, møtt motgang, og reist meg opp igjen, gang på gang. Men livet mitt de siste årene har vært så vanskelige at jeg nå har resignert helt. Jeg føler meg ferdig med å kjempe, jeg orker ikke mer. For hvorfor skal jeg kjempe når det ikke skjer noen endringer? Det er så mange sammensatte årsaker til at ting har blitt som det har blitt, så det er umulig å forklare det. Jeg er reflektert, har mange tanker om årsaker, og jeg vet også innerst inne hvordan man bør øve seg på å styre tankene sine på best mulig måte, jeg kjenner til at energien man sender ut i verden, får man igjen, og kanskje er det derfor jeg står fast, fordi jeg hele tiden sender ut tunge og triste tanker, håpløshet, fortvilelse.. og da får jeg kanskje det samme i retur, gang på gang. Kanskje er nettopp dette en av livslærdommene mine? Men jeg klarer det ikke lenge nok av gangen, fortvilelsen er for stor, luften har gått ut av meg. En annen livslærdom kan være å erfare nettopp denne kroniske smerten, fysisk smerte og psykisk smerte, og lære å leve med det på best mulig måte. Jeg har klart det i perioder, men ikke når smerten, angsten og depresjonen tar overhånd. Jeg føler meg ferdig med livet. Livet er over for meg, jeg har ikke noe håp igjen om at det kan dukke opp noe nytt og positivt. Føler meg heller ikke elsket, det er en ekstra vond følelse når alt det andre også ser svart ut. Men jeg spør igjen, kjære dere klarsynte, kan dere vær så snill å se litt på fremtiden min? Se om det fins noe håp der? Dukker det opp en ny kjæreste? Kommer jeg noen gang til å oppleve å bo sammen med en god partner? Vil helsen bedre seg litt på sikt? Vil jeg føle på en bedre hverdag igjen? Veldig takknemlig for hjelp❤️ Anonymkode: bc61c...d1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå