Gå til innhold

Hva plager dere mest på jobb?

G.A.

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Folk som er syke i tide og utide.

Vannvittig irriterende!!

Folk som skriver feil i tide og utide.

Det som er mest plagsomt for tiden er barneskole-elevenes ordforråd: Å bli kalt hore, stygga, gamla - for å ta noen av de mest pregløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

overlegne gamle hurper som ser ned på meg fordi jeg er ung...

Enig! Jeg er 33, men likevel opplever jeg at de eldre kvinnelige lederne behandler meg som om jeg ikke visste noenting!! :overrasket::overrasket:

Der snakker rett og slett ned til meg. "Se her du, hør på oss, vi vet hvordan du skal gjøre jobben din. Ikke tro at du vet noe" - holdning. :frustrert:

Menn derimot, er fair og forhåndsdømmer ikke, de oppførerer seg overfor meg på grunnlag av hva jeg faktisk har gjort og hvordan jeg faktisk tenker her og nå. :)

Et annet irritasjonsmoment: elendig dårlig lønn. Fører til middelmådig innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobiltelefoner som ringer under møter, og at folk til og med svarer i tlf da!

Ellers folk som hele tiden klager over hvor mye det er å gjøre akkurat nå.....ja, det er det, men sånn er det for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Har hatt en dårlig start  på uken. Alt og alle på jobb plager i dag.

DETTE plager meg på jobb:

-Folk som slikker på fingrene for å bla i papir, og så gir meg papirene som er våte av spytt å basiller.

-Folk som plystrer, uten å plystre på en melodi,  bare falsk å plagsom plystring

-Folk som bruker høyttaleren på telefonen, slik at alle andre må overhøre samtalen...

- Folk som snakker med seg selv, og fører hele samtaler med seg selv: "Skal vi se,... hvor ble nå den mappen av... ikke der, ikke der, ikke der, hvor kan den da være?"

Blir bare irritert over perfekte folk jeg................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedrevitere - bortsett fra det så elsker jeg jobben min :)

Bedrevitere = de som absolutt må skise inn hvordan du skal oppdra mann, unger og hund ;)

Endret av Hilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Medarbeidere som klør seg i ørene slik at diverse gørr drysser ned på pulten min!!!

:sur::frustrert::frustrert:

Endret av G.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at når jeg kommer på vakt, så har ikke de som har hatt vakt før meg ryddet opp etter seg.

Det er så vanskelig å feks fjerne matrester, sette oppvask i maskinen. Man må jo gå hele en meter! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomKrus

Akkurat nå: 35 grader og ingen aircondition.

Rettelse: 39 grader og ingen aircondition. Det plager meg mer.

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt alene der jeg jobber (vakt-jobb), men er ganske redd for spøkelset som bor i kjelleren der. Er skikkelig creepy og ekkelt og jeg er overbevist om at det finnes der.

Så blir jeg irritert over meg selv som tror på teite spøkelser :ler:

Ellers når jeg er på skolen, så er det ene læreren som irriterer meg noe grenseløst. Ho er skikkelig frekk og ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Menn derimot, er fair og forhåndsdømmer ikke, de oppførerer seg overfor meg på grunnlag av hva jeg faktisk har gjort og hvordan jeg faktisk tenker her og nå.  :)

Det som irriterer meg mest er bakvaskelser enten det gjelder sjefen eller andre kollegaer. Ikke det jeg har lyst til å kaste bort lunsjen på. Har også gjort den erfaringen at det er enklere og samarbeide med menn. Mer fair, mer direkte, mindre bakvaskelser fordi de klarer og sende meldinga direkte til mottaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...