Claire Skrevet 8. november 2005 #21 Del Skrevet 8. november 2005 Medarbeidere som tar pauser hele tiden Medarbeidere som gjør en dårligere og tregere jobb enn meg Baksnakking Sjefer som ikke gir noe positiv tilbakemelding Sjefer som ikke gjør noe med negative ting Folk som roter ← Jeg gidder aldri irriterer meg over kollegaer, er vel kanskje derfor jeg aldri er i konflikter med noen heller. Hvorfor bruke energi på noe du ikke kan få gjort noe med? :kgblunk: ← Du har rett, men vi ergrer oss uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 9. november 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg er så utrolig enig i hvert eneste punkt som står på listene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clueless Skrevet 9. november 2005 #23 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg er så glad for at jeg sitter ganske alene og jobber og slipper å forholde meg til et åpent kontorlandskap. Been there, done that. Men jeg irriterer meg over å bli forstyrret av unødvendige telefoner fra kolleger av typen "ha du sett papirene på sakene x og y, eh..nei... du trenger ikke likevel, for nå fant jeg det her...". Skjer alt for ofte. Ustrukturerte kolleger i det hele tatt irriterer voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 9. november 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 9. november 2005 Det som også plager meg på jobb er i juletider, når det strømmer på med julegaver fra andre bedrifter, sjokolade og blomster. Og den kollegaen som tilfeldigvis er den som mottar julegaven, putter konfektesken i sekken, uten å ofre en tanke på å dele med kollegaer som tilfeldigvis ikke har en stilling for innebærer kontakt med disse forhandlerene og kundene som gir gaver.. Det gir god julestemning det.. Og når en kollega som tilfeldigvis er den som har mest kontakt med forhandlerene mottar 10-15 vinflasker frem mot jul i julegaver, og driter i å gi dem til vinlotteriet på jobben. Bare skryter av hvor mye vin h*n har og hvordan h*n skal få drukket opp alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 9. november 2005 #25 Del Skrevet 9. november 2005 Kollegaer som er mer på røykerommet enn på kontoret Sjefsfrua som følger med på absolutt alt vi gjør og rapporterer videre Ringelyder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 9. november 2005 #26 Del Skrevet 9. november 2005 Ringelyder!!! ← Har lagt merke til at alle småbarnsforeldre har ekstremt høye ringetoner. Det faller de heller ikke inn å skru telefonen på lydløst hvis de går i møte etc, men lar den ligge igjen i åpent kontorlandskap. Veldig irriterende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 9. november 2005 #27 Del Skrevet 9. november 2005 Himmel så dere irriterer dere. Vel, jeg er heldig og har eget kontor. Jeg har mye å gjøre på jobb og er mest bekymret for om jeg selv gjør en god nok innsats og bruker mindre tid på å irritere meg over andre. Stillingen min er veldig selvstendig så om andre ikke gjør jobben sin så går det skjeldent utover meg, heldigvis. Hvis noe irriterer meg så er det kolleger som viser overdreven interesse for hva andre på jobben driver med. Vi har en skikkelig snushane her og hun følger med på alle. Prøver å ignorere henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. november 2005 #28 Del Skrevet 9. november 2005 Folk generelt plager meg. Vil bare sitte i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. november 2005 #29 Del Skrevet 9. november 2005 Underbemanning og innkjøpstopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 9. november 2005 #30 Del Skrevet 9. november 2005 De kvinnelige ansatte. Jeg jobber i teknologisk konsulentfirma, og kvinnene er merkbart svakere til å resonnere logisk enn mennene, og jeg må ofte forklare for de de mest elementære problemstillingene. De bremser arbeidstempoet og er i det hele tatt mest i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalompen Skrevet 9. november 2005 #31 Del Skrevet 9. november 2005 Det som plager meg mest på jobb er det faktum at det forventes at jeg jobber: at jeg faktisk GJØR noe. Ellers plages jeg av alt for korte lunsj-pauser og røyke-pauser. Skikkelig irriterende altså!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 9. november 2005 #32 Del Skrevet 9. november 2005 De kvinnelige ansatte. Jeg jobber i teknologisk konsulentfirma, og kvinnene er merkbart svakere til å resonnere logisk enn mennene, og jeg må ofte forklare for de de mest elementære problemstillingene. De bremser arbeidstempoet og er i det hele tatt mest i veien. ← Det var da en generaliserende og bastant påstand. Mye tyder på at du er kunnskapsløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. november 2005 #33 Del Skrevet 10. november 2005 Mye tyder på at du sliter med ironi, lillesøster. Ellers registrerer jeg jo tidligere i tråden at du ikke gidder å kaste bort energi på konflikter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. november 2005 #34 Del Skrevet 10. november 2005 ja, jeg sliter med at guttene på jobben bruker så vanskelige ord... sånne ord som er lengre enn 7 bokstaver. hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 10. november 2005 #35 Del Skrevet 10. november 2005 *Kolleger som ikke holder lavere støynivå i åpent kontorlandskap *Kollegaen min som sitter rett ved siden av og slafser en hubbabubbapakke med åpen munn på nesten hver vakt *Kollegaen min som bruker arbeidsdagen til å gjøre private gjøremål - hele tiden; ringer privattelefoner hele tiden, bestiller ferieturer, og legger ut høylytt om alt som skjer privat *Kollegaer som ikke skjønner når de må hjelpe til/ta et ekstra tak ← Er vi kollegaer og sitter i samme landskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 10. november 2005 #36 Del Skrevet 10. november 2005 At tillitsvalgt på jobben godtar at arb.giver nekter oss tillegg for søndag, kveld, og helligdager.. Jeg skal til egne lønnsforhandlinger. Finner meg ikke i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 10. november 2005 #37 Del Skrevet 10. november 2005 Er i grunn ikke noe spesielt som plager meg ved jobben min! Det enste måtte være at jeg på mange måter føler at jeg ikke kan bruke flexi-tiden min.. Alle er her jo på slaget 8, og da føler jeg meg utrolig dum når jeg kommer klokka 9... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 10. november 2005 #38 Del Skrevet 10. november 2005 Sjefen kan ikke fordra Sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. november 2005 #39 Del Skrevet 12. november 2005 nest-sjefen Er alltid sur, skal alltid ha det siste ordet, bestiller vi noe som vi vet at kundene vil ha og ikke hun vet om det så klikker hun..... (selv om hovedsjefen har sagt ja til at vi bare skal bestille det vi synes at vi trenger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #40 Del Skrevet 13. november 2005 Folk som er syke i tide og utide. Vannvittig irriterende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå