G.A. Skrevet 7. november 2005 #1 Del Skrevet 7. november 2005 Har hatt en dårlig start på uken. Alt og alle på jobb plager i dag. DETTE plager meg på jobb: -Folk som slikker på fingrene for å bla i papir, og så gir meg papirene som er våte av spytt å basiller. -Folk som plystrer, uten å plystre på en melodi, bare falsk å plagsom plystring -Folk som bruker høyttaleren på telefonen, slik at alle andre må overhøre samtalen... - Folk som snakker med seg selv, og fører hele samtaler med seg selv: "Skal vi se,... hvor ble nå den mappen av... ikke der, ikke der, ikke der, hvor kan den da være?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #2 Del Skrevet 7. november 2005 At folk i offentlig sektor i Norge er såpass underbetalte..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2005 #3 Del Skrevet 7. november 2005 Konflikter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #4 Del Skrevet 7. november 2005 Folk som ikke er konsekvente/skaper trøbbel for andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 7. november 2005 #5 Del Skrevet 7. november 2005 Folk som klager over små plager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 7. november 2005 #6 Del Skrevet 7. november 2005 Omorganisering som har holdt på i fem år og beslutningsvegring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 7. november 2005 #7 Del Skrevet 7. november 2005 En kollega som er sykelig nysgjerrig på livet mitt,samt at hun overvåker oss "unge" på arb.plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 8. november 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 8. november 2005 Folk som klager over små plager. ← Små plager blir ofte store over tid Har jeg erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 8. november 2005 #9 Del Skrevet 8. november 2005 Kollegaer som man deler kontor med som prater i et sett om sitt uinteressante liv (for meg i hvertfall) og alle detaljer om alt hun og familien har foretatt seg siden i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. november 2005 #10 Del Skrevet 8. november 2005 At jeg ikke får noen tilbakemeldinger og oppfølgning på det jeg gjør (og i de ytterst sjeldne tilfellene jeg får det, så er det kun svært overflatisk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #11 Del Skrevet 8. november 2005 Sjef som gjør sitt beste for å være mest mulig vekke fra jobb. Juks med ferie/avspasering, forsvinner midt i arbeidstida osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. november 2005 #12 Del Skrevet 8. november 2005 Medarbeidere som tar pauser hele tiden Medarbeidere som gjør en dårligere og tregere jobb enn meg Frekke sjefer Baksnakking Sjefer som ikke gir noe positiv tilbakemelding Sjefer som ikke gjør noe med negative ting Folk som roter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 8. november 2005 #13 Del Skrevet 8. november 2005 *Kolleger som ikke holder lavere støynivå i åpent kontorlandskap *Kollegaen min som sitter rett ved siden av og slafser en hubbabubbapakke med åpen munn på nesten hver vakt *Kollegaen min som bruker arbeidsdagen til å gjøre private gjøremål - hele tiden; ringer privattelefoner hele tiden, bestiller ferieturer, og legger ut høylytt om alt som skjer privat *Kollegaer som ikke skjønner når de må hjelpe til/ta et ekstra tak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #14 Del Skrevet 8. november 2005 Sjef som gjør sitt beste for å være mest mulig vekke fra jobb. Juks med ferie/avspasering, forsvinner midt i arbeidstida osv. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #15 Del Skrevet 8. november 2005 Medarbeidere som tar pauser hele tiden Medarbeidere som gjør en dårligere og tregere jobb enn meg Frekke sjefer Baksnakking Sjefer som ikke gir noe positiv tilbakemelding Sjefer som ikke gjør noe med negative ting Folk som roter ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 8. november 2005 #16 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg gidder aldri irriterer meg over kollegaer, er vel kanskje derfor jeg aldri er i konflikter med noen heller. Hvorfor bruke energi på noe du ikke kan få gjort noe med? :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. november 2005 #17 Del Skrevet 8. november 2005 At jeg ikke får noen tilbakemeldinger og oppfølgning på det jeg gjør (og i de ytterst sjeldne tilfellene jeg får det, så er det kun svært overflatisk). ← Enig. Fraværende sjefer, og manglende tilbakemeldinger er trist. I tillegg blir jeg småarg av kolleger som ikke tar ansvar og tar tak i ting(selv om de sier ja....). Blir også arg når jeg forbereder meg opp og ned og i mente før et viktig møte, også kommer de andre totalt uforberedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 8. november 2005 #18 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg er irritasjonsmomentet!!!! Ny jobb som innbefatter mer arbeid i tillegg til det jeg hadde fra før. Stort arbeidspress, klarer ikke finne tid til alt jeg skal sette meg inn i. Får ikke gjort det som ventes av meg. Er fra naturens side ustrukturert - men prøver å gjøre noe med det. Føler meg udugelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. november 2005 #19 Del Skrevet 8. november 2005 Kolleger (med tenner) som ikke gidder/kan tygge maten og heller våter den med spytt og "tygger" den med tunga og gommen.. Annen smatting og folk som gapskratter med masse mat i munn Baksnakking.. Overlegne kolleger!! Kolleger som HELE TIDEN legger ut om hvordan det går med oppussinga og andre ting hjemme, men som til gjengjeld ikke er interresert i å høre når andre forteller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. november 2005 #20 Del Skrevet 8. november 2005 Kolleger på jobb som legger ut som viktigheten av god håndhygiene, men likevel ikke kan ta av seg gifteringen fordi da "blir man liksom ikke helt gift lengre".. EKKELT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå