Gå til innhold

Angrer på valg av forlover..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 0.48):

Hva gjør du for å inkludere henne?  Bor dere i nærheten av hverandre, så det er lett for henne å bidra? Hvordan er livssituasjonen hennes i forhold til å ha tid til å engasjere seg?

Jeg tenker det er tre essensielle ting forloveren må bistå med: 
1. Prøving av brudekjole.
2. Arrangere utdrikningslag.
3. Være min høyre hånd på selve dagen. 

Alt ut over det er en bonus. 

Anonymkode: 7303b...fa6

Enig i nr 2. Prøve kjole klarer man vel selv, og på dagen er vel plikten å utføre selve forloveroppgaven som vitne.

Anonymkode: f1aa7...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 2.34):

Hva sier hun om du ber henne om å foreslå et tidspunkt som passer? Hva har hun bidratt med så langt? 

Jeg forstår for øvrig at du opplever det som trist. Hva med å ta det opp med henne? Hadde det vært meg, hadde jeg satt pris på om bestevenninnen min sa noe. Om årsaken er at hun ikke har kapasitet til å bidra mer, ville jeg vurdert å ha to forlovere i stedet for en. Da kan de samarbeide om forloveroppgavene. 

Anonymkode: 7303b...fa6

Hva er det du mener hun skal bidra med?? Har du forsett deg på amerikanske filmer? 😂😂 Å være forlover er en formell rolle som vitne. Så hjelper man til å ordne bukett og slør på bruden underveis på selve dagen. Kan ha en tale eller sang. Og sørger for utdrikningslag. Men dette er jo ikke noe som man skal ha møter med bruden om i det vide og brede…

Anonymkode: f1aa7...4ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...