AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg går en del turer og stort sett går jeg på grus eller stier osv. Har forsåvidt gode sko til det. Har Merrell tursko. Men når jeg har gått tur på asfalt så opplever jeg at hofte og rygg blir veldig vond. Det er kanskje for hardt underlag for meg. Kan noen gode sko med mer demping være med på å forebygge kanskje? Noen tips til gode sko til dette bruk? Anonymkode: 2d67c...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Del Skrevet 9. mai 2022 Hoka one one! De har mange gode modeller😊 Anonymkode: dc6c2...964 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Del Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hoka one one! De har mange gode modeller😊 Anonymkode: dc6c2...964 Ok. Takk for tipset. Skal sjekke de ut. 😊 Anonymkode: 2d67c...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg er også veldig fornøyd med hoka. Anonymkode: c5368...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Del Skrevet 9. mai 2022 Basketsko er best for meg på hardt underlag, basketsko med skikkelig demping. Og to par tykkere tubesokker. Da holder jeg ut lenge på asfalt eller betong. Anonymkode: e57d7...c42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 9. mai 2022 #6 Del Skrevet 9. mai 2022 Mer maksimalistiske sko med mye demping er i vinden for tiden så det finnes et stort utvalg der ute, de fleste større skoprodusenter har minst en modell i kategorien: New Balance More V3, New Balance 1080, Hooka Bondi , Hooka Clifton, Nike Infinity Run, Adidas Ultraboost etc. etc. Jeg hadde lignende symptomer og det beste jeg gjorde var faktisk å investere noen minutter hver morgen i sideplanker. Sterkere hofter og kjernemuskulatur resulterer i mer rak holdning og følgelig mindre belastning når en går. Bedre dempede ergo mindre stabile sko er jeg redd fort kan ha motsatt effekt. Nå er ikke du meg, og årsaken til dine problemer kan jo være noe helt annet, men det er kanskje verdt å tenke på (hvor rak er jeg når jeg går, svaier hoftene mine mye fra side til side, og så videre). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg har trøbbel med knærne og for meg har det gjort underverker med nye sko med bedre demping når jeg går mye på asfalt. Har nå Hoka One One Clifton 8 for treningsturer (og litt hverdagsbruk), og så bruker jeg mye Skechers Max Cushioning på jobb/bytur (de er helsorte og nøytrale). Anonymkode: 6852c...225 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 9. mai 2022 #8 Del Skrevet 9. mai 2022 Hoka er veldig bra som mange her har nevnt. stormberg har også sko med veldig bra demping på tilbud nå: https://www.stormberg.com/no/sko/fritidssko Jeg bestilte Disen og Teisen fritidssko. Teisen har vanntett membran og jeg har prøvd de ute på noen turer. Veldig god å gå i og behagelig demping. Klarer ikke å gå så mye på asfalt selv, og plages med et kne. Med disse skoene ble det litt lettere å gå på asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 9. mai 2022 #9 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg er veldig glad i Hoka, både Clifton og Bondi modellene er veldig gode for meg som tramper rundt på asfalt og harde gulv hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 9. mai 2022 #10 Del Skrevet 9. mai 2022 Hoka Bondi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Del Skrevet 9. mai 2022 Hoka eller Asics Anonymkode: 61113...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå