Gå til innhold

Han er faktisk ikke interessert. Eller?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De gangene jeg har møtt damer og aktivt vist interesse for dem så trekker de seg umiddelbart unna. 

De gangene jeg har møtt damer og vært likegyldig og fjern så springer de etter meg. 

Jeg har dermed lært meg å prøve å vise så lite interesse som overhodet mulig, da det er dette jenter responderer på. 

Anonymkode: a2c9a...54a

Når jeg merker at en mann er likegyldig og fjern, så dropper jeg vedkommende. Jeg orker ikke å jage etter noen som ikke liker meg. Så det kommer ikke til å fungere hver gang. 

Anonymkode: 16942...a2c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når jeg merker at en mann er likegyldig og fjern, så dropper jeg vedkommende. Jeg orker ikke å jage etter noen som ikke liker meg. Så det kommer ikke til å fungere hver gang. 

Det er vel fordi du har jaget etter flere slike menn tidligere 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er vel fordi du har jaget etter flere slike menn tidligere 😉

Nei? Det gidder jeg ikke, jeg vil jo ikke ha en mann som ikke liker meg? Hva i all verden skal jeg med det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Samme her, sånne spill gidder jeg ikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei? Det gidder jeg ikke, jeg vil jo ikke ha en mann som ikke liker meg? Hva i all verden skal jeg med det?

Hvorfor avviser du en som liker deg 

Anonymkode: 52792...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor avviser du en som liker deg 

Vedkommende er åpenbart en dust dersom han ikke kan vise meg at han liker meg, men spiller et slags spill, og da er det greit å la være. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så dere vet at dere avviser meg. Fyfaen dere er onde. 

Hæ?

Anonymkode: 2a0ae...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hva mr r/ goodguys over her ikke skjønner, men selvfølelig springer mange kvinner i andre retningen når han spiller " hard to get". Vi vil ikke ha en mann som ikke liker oss, men samtidig ikke en klengete needy en som virker desperat. Da blir vi mistenksom. Vi må beskytte oss selv, for vi kvinner blir faktisk utnyttet altfor ofte. Det er bare fornuftig.

Vi er ikke onde om vi tar hensyn til oss selv.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

r/ goodguys

Mente r/niceguys.  Verd å sjekke ut hahah. Alle jenter har blitt utsatt for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I mitt 30 år gamle liv så langt har dette ALLTID stemt, har du denne følelsen en stund er det nok et "nei takk" fra hans side.

Man merker det om han investerer og vil ha noe ut av relasjonen..

30 år er jo fortsatt veldig ungt, og da har du kun ungdommelig erfaring å basere din konklusjon på. Det kan nok være mer svart/hvitt når man er yngre for da er man oftere mer klar for å hoppe i det. Når man har tippet 35-40 så kan det være ekser, barn, jobb, gamle foreldre og veldig mange andre ting som skal passe inn i puslespillet, så det er på ingen måte unormalt å ville ta seg bedre tid og ikke fremstå som like gira som da man var i 20-årene. Man har faktisk et annet tempo.

Anonymkode: 38d2d...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Menn er like forskjellige som kvinner, ikke alle er like utadvendte eller åpne. Mange synes det er skummelt å vise at de er interessert i noen og ta initiativ.

Det spørs jo litt hvilke situasjoner du snakker om, da - er det snakk om en som aldri svarer når du ringer/sender sms og aldri har tid til å møtes, så er han ikke interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har alltid stemt for meg. Men nå har jeg ikke giddet å holde kontakten så veldig lenge med de som ikke klarer å vise interesse, da. 

Anonymkode: 922fa...510

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

30 år er jo fortsatt veldig ungt, og da har du kun ungdommelig erfaring å basere din konklusjon på. Det kan nok være mer svart/hvitt når man er yngre for da er man oftere mer klar for å hoppe i det. Når man har tippet 35-40 så kan det være ekser, barn, jobb, gamle foreldre og veldig mange andre ting som skal passe inn i puslespillet, så det er på ingen måte unormalt å ville ta seg bedre tid og ikke fremstå som like gira som da man var i 20-årene. Man har faktisk et annet tempo.

Anonymkode: 38d2d...8cc

30 år er mer enn nok til å plukke opp basic kroppspråk og initiativ. Interesse handler ikke om hvor mange meldinger du får.. hvor ofte etc.
Tror om du er 70 eller 20 år så har mennesker mye av de samme kodene. 90% av språket er non-verbalt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hva mr r/ goodguys over her ikke skjønner, men selvfølelig springer mange kvinner i andre retningen når han spiller " hard to get". Vi vil ikke ha en mann som ikke liker oss, men samtidig ikke en klengete needy en som virker desperat. Da blir vi mistenksom. Vi må beskytte oss selv, for vi kvinner blir faktisk utnyttet altfor ofte. Det er bare fornuftig.

Vi er ikke onde om vi tar hensyn til oss selv.

Spill og "hard to get" opplegg gidder man ikke. Men det jeg skulle fram til fra første stund er at ofte tar det faktisk litt tid å like noen så mye at man velger å ofre hele sin interesse.

At en mann helt i starten ikke er for på (ikke fordi han driver et spill, men fordi han bruker tid på å vurdere den han har truffet), det ser jeg på som et kvalitetstegn.

Dessverre så har også dagens dating apper ødelagt mye av dette, og også påstanden "han er faktisk ikke interessert".

Det er ikke alltid slik at man treffer noen, så sier det pang og det er full interesse med en gang. Av egen erfaring så er det faktisk de gangene relasjonen ryker fortere. De mest solide forholdene er bygget over tid.

Det finnes unntak så klart, og forutsetningen er at du faktisk skal merke at interessen bygger seg opp. I de tilfellene en mann er veldig på i starten og så trekker seg tilbake, da er det stort sett et dårlig tegn.

Ts

Anonymkode: 4f950...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi vil ikke ha en mann som ikke liker oss, men samtidig ikke en klengete needy en som virker desperat.

Kvinner oppsummert i en setning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om man bruker tid på en hel gjeng av dater så vil det selvfølgelig ta tid å bli kjent, eller i det hele tatt utvikle følelser. Det er ikke mange som ønsker å være en av mange i flere måneder. Om det er slik at du holder deg til en av gangen kan det være lurt å informere om det - da vil du nok oppleve daten som mer tålmodig. 

Anonymkode: 0d5a0...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kvinner oppsummert i en setning. 

Jeg vet ikke hva du egentlig ville med det utsagnet,  men det samme gjelder for meg, og alle menn jeg kjenner. 

Anonymkode: 5bbaf...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brent meg kraftig på å anta at han ikke er interessert. Endte opp med å såre mannen jeg var egentlig hodestups forelsket i fordi jeg leste alt som sto på kvinneguiden og antok at han ikke brydde seg. Det gjorde han i aller høyeste grad. Det er noe som heter utrygg tilknytning. 

Anonymkode: 396b3...cd4

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ofte interessert, men lar være å ta kontakt, fordi jeg er redd for avvisning.

Anonymkode: 2b61c...38d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brent meg kraftig på å anta at han ikke er interessert. Endte opp med å såre mannen jeg var egentlig hodestups forelsket i fordi jeg leste alt som sto på kvinneguiden og antok at han ikke brydde seg. Det gjorde han i aller høyeste grad. Det er noe som heter utrygg tilknytning. 

Anonymkode: 396b3...cd4

Det er nettopp det. Menn kan faktisk også være redde for å gi for mye av seg selv i frykt for å bli såret. Kan være mange grunner, og det er ikke alltid så sort/hvitt.

Anonymkode: 4f950...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...