ArielSofie Skrevet 8. mai 2022 #1 Del Skrevet 8. mai 2022 (endret) Jeg er lei av å lete etter den rette. Har datet i perioder, og i andre perioder ikke. Innimellom føles det som om datingen er å kaste bort min og den andre sin tid. Det skal mye til for at jeg blir interessert, det skjer skjelden, men skjer det så er jeg villig til å gå gjennom ild og vann for den andre personen. Jeg har mye omsorg å gi, både emosjonelt og prakisk. Jeg ønsker å få oppleve gjennsidig kjærlighet. Får noen opp om det er riktig tidspunkt å gå igang nå? Er det noen tegn jeg kan se etter som kan vise meg om jeg er på riktig vei? Skriv gjerne hvordan du får opp dette, intiusjon, kort, stjerner ol. Jeg blir veldig taknemmelig for svar 💗💗💗 Hilsen en som har ventet lenge (jeg er fisk om det har noen betydning) Endret 8. mai 2022 av ArielSofie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Del Skrevet 8. mai 2022 Har lyst å gi deg råd, men samtidig ikke da du drar inn stjernetegn. Du må ikke basere deg på horoskop!! Greit du tror på det, men tror du hemmer deg selv mer med det. Anonymkode: 4b223...f03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 23.43): Har lyst å gi deg råd, men samtidig ikke da du drar inn stjernetegn. Du må ikke basere deg på horoskop!! Greit du tror på det, men tror du hemmer deg selv mer med det. Anonymkode: 4b223...f03 Jeg kan ikke noe om stjernetegn bortsett fra hvordan man finner ut hvilke stjernetegn man er født i (google søk). Men jeg har sett her inne at andre er opptatt av stjernetegn. Jeg hadde blitt svært taknemmelig for råd fra deg eller andre. Anonymkode: ba722...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Del Skrevet 16. mai 2022 ArielSofie skrev (På 8.5.2022 den 21.41): Jeg er lei av å lete etter den rette. Har datet i perioder, og i andre perioder ikke. Innimellom føles det som om datingen er å kaste bort min og den andre sin tid. Det skal mye til for at jeg blir interessert, det skjer skjelden, men skjer det så er jeg villig til å gå gjennom ild og vann for den andre personen. Jeg har mye omsorg å gi, både emosjonelt og prakisk. Jeg ønsker å få oppleve gjennsidig kjærlighet. Får noen opp om det er riktig tidspunkt å gå igang nå? Er det noen tegn jeg kan se etter som kan vise meg om jeg er på riktig vei? Skriv gjerne hvordan du får opp dette, intiusjon, kort, stjerner ol. Jeg blir veldig taknemmelig for svar 💗💗💗 Hilsen en som har ventet lenge (jeg er fisk om det har noen betydning) Hva har stjernetegn med det å finne en partner å gjøre? Har du enda ikke blitt opplyst om at det bare er tull og svada? Anonymkode: db7cc...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå