AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Del Skrevet 8. mai 2022 Bisexual actress, Amber Heard is the most beautiful woman in the world, according to facial mapping. Her face was found to be 91.85% accurate to the Greek Golden Ratio of Beauty Phi – which for thousands of years was thought to hold the secret formula of perfection. Using computer mapping technology, Heard was tested with the latest facial mapping techniques by Harley Street surgeon Dr Julian De Silva – who found her features to be the closest to the Golden Ratio of Beauty. https://kitschmix.com/according-science-amber-heard-beautiful-face-world/ https://www.yourtango.com/self/what-most-scientifically-beautiful-woman-looks-like https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3689902/Amber-Heard-Kim-Kardashian-Kate-Moss-beautiful-face-world-according-science.html https://www.usmagazine.com/stylish/news/amber-heard-has-the-most-beautiful-face-study-w429412/ Anonymkode: 06807...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Del Skrevet 8. mai 2022 Bullshit Anonymkode: 1fb6a...8e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Del Skrevet 8. mai 2022 Nei, men hun har en snerten liten nese. Anonymkode: 9fa25...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Del Skrevet 8. mai 2022 Poser under øynene, likegyldig plastikktryne og mangler fullstendig utstråling. Den kåringen må vært utført av computere og demonstrerer at mennesket fortsatt er datamaskinen overlegen når det gjelder komplekse estetiske vurderinger. Anonymkode: 06439...a65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Del Skrevet 8. mai 2022 Ja, hehe. Hun er veldig vakker. Men kanskje blitt litt eldre nå. Synes italienske Miriam Leone ligner. Anonymkode: b72a2...ff1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Del Skrevet 8. mai 2022 Næh. Det er jo ikke akkurat vitenskapelig dette. Til nøds "pop-vitenskap". Reporteringen i alle fall. Hun er pen ja, men mangler noe jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Samme med bildet rett over meg her. Veldig pen, men ikke attraktiv. Anonymkode: c8e9f...caf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 8. mai 2022 #7 Del Skrevet 8. mai 2022 Jeg har fått henne helt i vragstrupa nå. Synes ikke hun er noe pen i retten. Det er så mye falsk grining og dårlig skuespill og lite empati at jeg orker ikke. Har ikke lyst å se mer klipp av henne når de starter opp igjen en gang. Jeg visste faktisk ikke hvem hun var heller, før dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Del Skrevet 8. mai 2022 Vil si hun er helt normal, kanskje litt over gjennomsnittet. Med hollywood glam og diverse medisinske hjelpemidler kunne nok mange sett lik ut. Personligheten hennes ødelegger alt for henne. Anonymkode: 0e52a...31f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 8. mai 2022 #9 Del Skrevet 8. mai 2022 Å være attraktiv er en pakkeløsning føler jeg, ikke bare et matematisk regnestykke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. mai 2022 #10 Del Skrevet 8. mai 2022 Verdens vakreste? Nei. Men hun er veldig pen😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Næh. Det er jo ikke akkurat vitenskapelig dette. Til nøds "pop-vitenskap". Reporteringen i alle fall. Hun er pen ja, men mangler noe jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Samme med bildet rett over meg her. Veldig pen, men ikke attraktiv. Anonymkode: c8e9f...caf I mine øyne mangler et genuint og varmt smil. Anonymkode: 9d040...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #12 Del Skrevet 8. mai 2022 Verdens vakreste vet jeg ikke, men når hun er profesjonelt sminket, slik at trekkene kommer godt frem, så er hun utrolig vakker. Liker ikke dama lenger, men kan ikke nekte for at hun ser vannvittig bra ut. Dog er det utseendet ikke medfødt, hun var ganske ordinær fra naturens side. Anonymkode: f6883...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #13 Del Skrevet 8. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Verdens vakreste vet jeg ikke, men når hun er profesjonelt sminket, slik at trekkene kommer godt frem, så er hun utrolig vakker. Liker ikke dama lenger, men kan ikke nekte for at hun ser vannvittig bra ut. Dog er det utseendet ikke medfødt, hun var ganske ordinær fra naturens side. Anonymkode: f6883...af7 Enig Anonymkode: 16e80...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 8. mai 2022 #14 Del Skrevet 8. mai 2022 Er ikke enig med denne "vitenskapen", men jeg synes hun er ganske pen, spesielt når hun smiler ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. mai 2022 #15 Del Skrevet 8. mai 2022 Hæ? Hvordan kan det være vitenskapelig bevist? Skjønnhet er jo subjektivt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 8. mai 2022 #16 Del Skrevet 8. mai 2022 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Hæ? Hvordan kan det være vitenskapelig bevist? Skjønnhet er jo subjektivt 😂 Symetrisk ansikt er visst nok det de fleste er tiltrukket av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #17 Del Skrevet 8. mai 2022 Alle kan jo bli perfekt med operasjoner. Anonymkode: 5e961...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #18 Del Skrevet 17. mai 2022 Endres dette fra år til år? Akkurat samme artikkel stod om Bella Hadid sist. Hun hadde godt over 90% score på ansiktet. Det er gøy da Bella Hadid har operert ansiktet. Anonymkode: ecd5b...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #19 Del Skrevet 18. mai 2022 Synes ikke hverken Amber Heard eller Bella Hadid er spesielt pene. Gigi Hadid derimot, er vakker i mine øyne! Anonymkode: 5598b...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #20 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg synes Amber Heard er fantastisk vakker. Bortsett fra når hun later som hun griner 🤪 Anonymkode: 3a638...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå