Gå til innhold

Er orgasme det samme med eller uten mann?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest - uvitende voksen -

Jeg får orgasme hvis jeg bruker dusjen. Alene. Det blir aldri slik sammen med mannen min. Jeg har aldri kjent sammentrekninger når han stimulerer meg. Det hele blir litt frustrerende og vondt etter kun kort tid. Det er selvsagt ikke bare vondt, men dersom han bruker fingrene på klitoris blir stort sett alltid vondt og ømt. Jeg klarer ikke guide ham til hvordan han skal gjøre det, for jeg får ikke orgasme hvis jeg bruker mine egne fingre heller. Det funker stort sett bare med dusjen.

Er deres orgasmer "lik" enten dere får den alene eller sammen med en mann? (Jeg vet at orgasme kan føles forskjellig fra gang til gang, men...)

Jeg får heller ikke orgasme ved oral sex. Det er jo godt, men jeg savner det lille ekstra. Jeg vil gjerne ha det samme med ham som jeg klarer ved hjelp av dusjen. Men.. det er kanskje ikke mulig??

- uvitende voksen -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Først: Det er sikkert individuelt, men for meg er det forskjell på de orgasmene jeg lager selv og de min mann gir meg. Jeg har mye tydeligere sammentrekninger når jeg er alene enn når jeg er sammen med ham. Aner ikke hvorfor....?

Og en ting til: Jeg slet lenge med å få orgasme ved oralsex. Men så prøvde jeg følgende: Etter at han "jobbet" en stund der nede, konsentrerer jeg meg ekstra intenst om følelsen samtidig som jeg bruker musklene mine i underlivet til å "presse" på følelsen. Da tok det ikke lang tid før orgasmen kom. Og ved hjelp av dette får jeg nå orgasme hver gang. Men jeg må jobbe litt med det selv, hvis ikke skjer det ingenting.

Synes at du også bør prøve å få orgasme ved hjelp av hånden din, slik at du kan "hjelpe" mannen din til å kunne bruke sin hånd på deg. Prøv deg litt frem, et tips er å stimulere på siden av klitoris - ikke rett på. Og ikke for hardt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dusjnymfen
Er deres orgasmer "lik" enten dere får den alene eller sammen med en mann? (Jeg vet at orgasme kan føles forskjellig fra gang til gang, men...)  

Jeg er også glad i dusjen, men det beste er orgasme med ham inni meg. Jeg liker å ha noe klemme rundt, for å si det sånn, når jeg kommer. Vi har prøvd å kombinere, og det er morsom avveksling. Det blir litt mye vannsøl da... En dildo som tåler vann er også fint i kombinasjon med dusjen.

Når det gjelder stimulering av klitoris, så kan det jo hende det er vondt fordi du ikke er skikkelig opphisset? Tørrgnukking er dritvondt! Min kjære har tørre fingre som suger til seg det som er av fuktighet. Au!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine orgasmer varierer fra gang til gang (med mannen eller alene) med tanke på hvor intense de er og hvor "utslått" jeg blir.... :blunke:

De er forsåvidt ganske like når det gjelder selve følelsen av å ha orgasme..... men best å ha noe inni seg da...

Men må ærlig innrømme at jeg får mye oftere "dobbel orgasme" (altså vaginal og klitorisorgasme samtidig...mmmmmm :blunke: ) når jeg onanerer ved hjelp av vibrator og fingrene..... har fått d med mannen, men sjelden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dame 49

Jeg får av og til orgasme i samleie. Sjangsen for dette øker dersom det er lenge siden sist, vellykket kveld ute, to-tre glass vin og det rette forspillet. Munsex gir alltid orgsme og den er vanligvis sterkere en den jeg får i samleie. Men det er nok med vibratoren det blir sterkest. og oftest.. Da er det ikke spørsmål om det går, men hvor mange ganger jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...