Gjest Cid Skrevet 19. august 2022 #21 Del Skrevet 19. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Kambrium Når er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. august 2022 #22 Del Skrevet 19. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Når er det? Ca 500 millioner år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. august 2022 #23 Del Skrevet 19. august 2022 Cid skrev (På 5.5.2022 den 21.16): @TheHairyToothfairy har klart det utrolige med å skape en tidsmaskin, men etter å ha tatt den på en testtur så kommer maskinen tilbake uten han O: så nå er det alle våre andres oppgave å reise til forskjellige tidsepoker helt til vi finner han Jeg, @Frøkenfryden, @Kvakkekyllingen og @Entern ( @lurven ligger hjemme og sover av seg rusen etter natteravet) drar tilbake til 1981 for å se hvordan @Frøkenfryden var som baby, mens vi besøker sykehuset så ser vi også en annen baby med navnet @lurven, @Frøkenfryden kler seg ut som en sykepleier og bytter på han bleie, slik at hun nå kan erte @lurven med å si at hun har byttet på han bleie før 😂 Tiden er ute og vi blir automatisk sendt tilbake til 2022, hva vil neste eventyr bringe oss? 5.mai ass😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. august 2022 #24 Del Skrevet 19. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 5.mai ass😂😂😂 Jeg må få blåst liv igjen i denne tråden, jeg hadde planer om flere historier hvor vi reiser til forskjellige tidsepoker i let etter @TheHairyToothfairy men jeg ble lat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #25 Del Skrevet 21. oktober 2022 Nå reiser vi tilbake til 2004 hvor vi ender opp med å måtte passe på baby @Ciaran og Ciara mens fiender kalt tidsmonstre (som kan dukke opp når man reiser i tid) prøver å kidnappe dem. Jeg, @Agent smith, @Kvakkekyllingen og @Entern gjør alt vi kan for å passe på dem, plutselig så åpner en portal seg og vi blir dratt inn. Vi er i et slags data univers, vi ser @TheHairyToothfairy, endelig fant vi han Han forklarer at en ond skapning kalt Cyrus prøver å ødelegge universet ved å rote i forskjellige tidsperioder så nå må vi dra til diverse tidsperioder og hindre Cyrus sine lakeier fra å skape problemer. Vi leverer Cassidy babyene tilbake til sin tid og så reiser vi tilbake til 2022 mens vi avventer neste anrop fra tannfeen (vi fikk alle et armbånd som han kontakter oss på) vi fikk også noen ekstra slik at vi kan gi til @Athena Catalina, @Frøkenfryden og andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2022 #26 Del Skrevet 21. oktober 2022 Nå var du i storform @Cid😀😀😀Flott😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #27 Del Skrevet 21. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Nå var du i storform @Cid😀😀😀Flott😀😀😀 Kjedet meg så 😄 takk Måtte jo fortsette denne historien en gang, når jeg startet med en professor drøvel lignende historie 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. oktober 2022 #28 Del Skrevet 22. oktober 2022 Cid skrev (33 minutter siden): Kjedet meg så 😄 takk Måtte jo fortsette denne historien en gang, når jeg startet med en professor drøvel lignende historie 😅 Glad du plukket den opp igjen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. oktober 2022 #29 Del Skrevet 22. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Glad du plukket den opp igjen 😀 Tannfeen hadde vel passet bra som Drøvel mens jeg, du og @Agent smith er brødrene dal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. oktober 2022 #30 Del Skrevet 22. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Tannfeen hadde vel passet bra som Drøvel mens jeg, du og @Agent smith er brødrene dal Ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2022 #31 Del Skrevet 22. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Nå reiser vi tilbake til 2004 hvor vi ender opp med å måtte passe på baby @Ciaran og Ciara mens fiender kalt tidsmonstre (som kan dukke opp når man reiser i tid) prøver å kidnappe dem. Jeg, @Agent smith, @Kvakkekyllingen og @Entern gjør alt vi kan for å passe på dem, plutselig så åpner en portal seg og vi blir dratt inn. Vi er i et slags data univers, vi ser @TheHairyToothfairy, endelig fant vi han Han forklarer at en ond skapning kalt Cyrus prøver å ødelegge universet ved å rote i forskjellige tidsperioder så nå må vi dra til diverse tidsperioder og hindre Cyrus sine lakeier fra å skape problemer. Vi leverer Cassidy babyene tilbake til sin tid og så reiser vi tilbake til 2022 mens vi avventer neste anrop fra tannfeen (vi fikk alle et armbånd som han kontakter oss på) vi fikk også noen ekstra slik at vi kan gi til @Athena Catalina, @Frøkenfryden og andre Hahaha😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. oktober 2022 #32 Del Skrevet 22. oktober 2022 Cid skrev (9 timer siden): Nå reiser vi tilbake til 2004 hvor vi ender opp med å måtte passe på baby @Ciaran og Ciara mens fiender kalt tidsmonstre (som kan dukke opp når man reiser i tid) prøver å kidnappe dem. Jeg, @Agent smith, @Kvakkekyllingen og @Entern gjør alt vi kan for å passe på dem, plutselig så åpner en portal seg og vi blir dratt inn. Vi er i et slags data univers, vi ser @TheHairyToothfairy, endelig fant vi han Han forklarer at en ond skapning kalt Cyrus prøver å ødelegge universet ved å rote i forskjellige tidsperioder så nå må vi dra til diverse tidsperioder og hindre Cyrus sine lakeier fra å skape problemer. Vi leverer Cassidy babyene tilbake til sin tid og så reiser vi tilbake til 2022 mens vi avventer neste anrop fra tannfeen (vi fikk alle et armbånd som han kontakter oss på) vi fikk også noen ekstra slik at vi kan gi til @Athena Catalina, @Frøkenfryden og andre Haha. Så gøy 😄🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå