Gå til innhold

Er det "OK" å bruke strømpebukse i sandaler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvis det er varmt nok for sandaler er det vel mer enn varmt nok for å gå uten strømper? Så hva i alle dager er vitsen med en slik kombinasjon? Jeg bruker ikke shorts til dunjakke, eller lue til sommerkjolen, heller. 

Anonymkode: 6d6e3...1fb

Kanskje det er varmt så en trenger strømpebukser som kjøler og gjør så det ikke blir klamt/ gnisser? Kanskje hun skal være i et annet land og ikke vil være « typisk norsk» med bare legger?kanskje hun skal et sted eller på jobb hvor bare legger ikke passer?  Kanskje hun skal i bryllup/ begravelse/ dåp? Kanskje hun får vonde legger og vil ha støtte? Kanskje det ikke er varmt nok til og gå uten strømper ,men sandaler passer best til antrekket? Kanskje hun åreknuter/ bleke legger/ tygge legger ? 
jeg kan komme på veldig mange grunner til denne kombinasjonen. Til de du nevner.. jo feks shorts ( og ullstrømper ) til dunjakke, eller en kul lue til en sporty kjole. 

morsomt at du skriver « varmt nok for og gå uten strømper» , når det kun er i Norge ( skandivia) vi  går uten. Når de bruker strømper i alle formelle situasjoner og på jobb sørover i 40 grader , tenker du det er fordi de fryser? 

Anonymkode: 7cffe...95c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 5/6/2022 at 9:22 AM, AnonymBruker said:

Strømpebukse i sandaler er veldig pent. Har man vellstellte føtter med neglelakk osv. Så er det fint når det synes gjennom strømpebuksa. Må ikke sammenlignes med tennissokker i sandaler. Dette er elegant. 

p10845.png

Anonymkode: 95b25...637

Beklager, men dette var det ekstremt lite klasse over. :P 

Anonymkode: e2235...d59

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, da er det bedre med ballerinasko e.l. 
Unntaket er inne på jobb. 

Anonymkode: a134e...141

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 22.55):

Spørs jo på sandalene da, disse er jo ikke shabby

91c14e4227f6b8710b1c80ad4b7082e5.jpg

Anonymkode: 2d897...e73

Ikke sandaler i min bok…

Anonymkode: 2a166...d4d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (18 timer siden):

Jeg bruker ikke det selv,men bryr meg ikke hva andre gjør☺️

Bruker ofte små ankelsokker i vanlige sandaler,som dette.

image.png.bcdccc6f6b8a18986371b4eaa53c3e90.png

Det ser stusselig det, ankelsokker skal ikke synes. Om du bruker disse blr du bruke vanlige sokker i, milevis bedre å se på. Ankelsokker er megashabby om de synes. Hele poenget er at de skal dekkes av skoene. Så fort de synes ser det bare klønete og trist ut. Slippers er åpne, barbent eller sokker, fotballstrømper, tubesokker, USA sokker, ja, sokker eller barfot. Absolutt ikke ankelsokker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke sandaler i min bok…

Det der er ikke sandaler i de flestes bok.  

Anonymkode: ea920...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

morsomt at du skriver « varmt nok for og gå uten strømper» , når det kun er i Norge ( skandivia) vi  går uten. Når de bruker strømper i alle formelle situasjoner og på jobb sørover i 40 grader , tenker du det er fordi de fryser? 

Anonymkode: 7cffe...95c

De ville heller aldri hatt på sandaler i en formell setting. 

Og ja, de fryser, jeg har jobbet mye i Spania og Frankrike, møterom er iskalde. 

Anonymkode: 6d6e3...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...