Gå til innhold

Liverpool mot Real Madrid i CL finalen. (28.mai)

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gjest Hippokrates
solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden):

Det var ubegripelig dårlig. 

Men reklamen etter første omgang er ganske mye verre. Fem minutter for å se en biff stekes?? 

Enig. Og vi fikk se den før kampen også. 

Tenk hvor hinsides mye Coop har betalt for den reklamen på det tidspunktet fordi det liksom skulle appellere til publikummet. Vel... NM i irritasjon heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cylon skrev (1 minutt siden):

Enig. Og vi fikk se den før kampen også. 

Tenk hvor hinsides mye Coop har betalt for den reklamen på det tidspunktet fordi det liksom skulle appellere til publikummet. Vel... NM i irritasjon heller.

Hehe, ja. Og jeg blir bare 'skal ihvertfall ikke kjøpe biff der' , skikkelig trass. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den reklamen hadde de ved tidligere CL og, dritt.

Anonymkode: b14fc...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates
solmåneogstjerner skrev (3 minutter siden):

Hehe, ja. Og jeg blir bare 'skal ihvertfall ikke kjøpe biff der' , skikkelig trass. 

Ja akkurat slik jeg tenker om reklamen som kom nettopp: Drygolin, Nordic Extrem PUUUH. Var å kjøpte beis for en uke siden, og styrte glatt forbi Drygolin kun pga den irriterende reklamen som jeg får trykket i trynet døgnet rundt. Herregud så mye dårlige reklamer det er. Og TV2 som melker kua for alt det det er verd, som igjen ødelegger sendingen og seeropplevelsen. Har gått lei og mett av det! 

Pauseshowet i denne finalen var.... trommevirvel... reklame og atter reklame. 

Endret av Hippokrates
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Salah har ikke virket særlig revansjesugen hittil. Synes han har virket "off". Det er ikke et bra tegn videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cylon skrev (1 minutt siden):

Salah har ikke virket særlig revansjesugen hittil. Synes han har virket "off". Det er ikke et bra tegn videre. 

Enig, synes det er noe off med hele ham, kanskje han var syk i det siste?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hippokrates
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig, synes det er noe off med hele ham, kanskje han var syk i det siste?

Han har vært off siden han kom fra Afrikamesterskapet, spør du meg. 

Men kanskje man forventer mer av han enn andre. Vet ikke. Men til gjengjeld har Diaz og Mané vært gode i vår.

Likevel, Salah roter bort ballen mye, slurver og virker ikke særlig skarp i det han holder på med for tiden. Men så kan han jo plutselig komme ut ifra intet og score det avgjørende målet også da. Selv om jeg ikke tror det i dag av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cylon skrev (Akkurat nå):

Han har vært off siden han kom fra Afrikamesterskapet, spør du meg. 

Men kanskje man forventer mer av han enn andre. Vet ikke. Men til gjengjeld har Diaz og Mané vært gode i vår.

Likevel, Salah roter bort ballen mye, slurver og virker ikke særlig skarp i det han holder på med for tiden. Men så kan han jo plutselig komme ut ifra intet og score det avgjørende målet også da. Selv om jeg ikke tror det i dag av han.

Håper det, salah er virkelig ikke i siget, håper han våkner! 

Real madrideren ligger og griner ja, han hadde kanskje ikke gjort det om han ikke hadde klora og revet ned motspilleren med makt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates
Cylon skrev (53 minutter siden):

Til gjengjeld trenger ikke Real mange sjanser på å score på oss. Mark my words.

Som sagt. 0-1 nå, uten å ha skapt noe som helst i kampen. 

Nå har vi det gående. Dette blir tungt. Vi ser ikke særlig giftige ut for øyeblikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
must skrev (1 minutt siden):

Helt krise forsvarsspill på den scoringen 😱

Ballen rava forbi TRE Liverpoolspillere fanken altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Nå får vi vel se VM i uthaling av tid, Real-spillere som ligger strødd, skuespill, "skader"/kramper, keeper som holder på ballen, innkast som tar 40 sekunder, frispark som tar over minuttet osv osv, i typisk spansk vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ballen rava forbi TRE Liverpoolspillere fanken altså 

Og målscorer fikk stå helt alene, det straffer seg på dette nivået 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Salah begynner å få litt puls endelig, kom igjen!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Det er egentlig helt sprøtt at Real Madrid leder 1-0 nå. De har hatt 1 (!) sjanse i kampen. Og Liverpool har duret på i 80 minutter nå. 

Hvis det finnes en rettferdighetens Gud så la det i det minste bli 1-1 og ekstraomganger! 

Endret av Hippokrates
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Det er bare å gratulere spansk anti-fotball med tidsuthalingen og bussparkeringen, hvorav Courtois vant bestemannsprisen ved å spille sin livs beste kamp. Sistnevnte sier sitt av hvem som egentlig fortjente pokalen. Synd det kun er målene som teller i fotball.

Det skal sies, Liverpool kan skylde mye på seg selv. For sjansene fikk dem i bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Katastrofe hele kvelden, inkludert idiotet med forsinkelsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel fortjent! Engelsk fotball suger.

Anonymkode: 5e7c8...9a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Courtois var god i kveld, men likevel satt jeg med en følelse av at 2-0 var mer sannsynlig enn 1-1.

Tannløst Liverpool. 

Anonymkode: 8cec2...1a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Heheh. Jeg sitter faktisk og ler. Vi rundspilte tidvis Real Madrid og står med en sjansestatistikk på 14-2 mot dem. Og så er det dem som hylles fra alle kanter nå. Det er så tragikomisk som du kan få det. For i dag tapte fotballen for bussparkering. 

Jaja. Livet går videre. Ser faktisk frem til fotballfri sommer med silly season. Håper vi gjør noen gode kjøp og salg, og får ryddet litt rusk og rask i rekkene til neste sesong. Tror vi vil være aktive på overgangsmarkedet, særlig siden flere har en anstrengt kontraktssituasjon. 

Endret av Hippokrates
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...