Gå til innhold

Dere som samsover lenge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er traumatisert enda etter at jeg samsov med min far og han tok på meg der nede i søvne. Han ble like traumatisert han også. Så nei jeg er imot samsoving av den grunnen.

Anonymkode: 085eb...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er traumatisert enda etter at jeg samsov med min far og han tok på meg der nede i søvne. Han ble like traumatisert han også. Så nei jeg er imot samsoving av den grunnen.

Ja for det er jo en ting som skjer hele tiden. 🙄

Anonymkode: 54a62...728

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vet dere hvordan barn som sover med sine foreldre oppfører seg når dem skal overnatte hos andre? Det er mareritt, hadde ei som sover med moren sin og jeg fikk ikke en eneste minutt søvn den natten pga at hun savnet moren og ville ligge ved siden av hu.  Hun andre som også sov her og min datter koste seg og sovnet. Endte med at kl 05 måtte moren hente dattera. Hun måtte også droppe overnatting på skolen pga det.

Litt pussig å trekke slutninger ut fra en unge. Jeg samsov med min til hun var 5 men hun hadde ikke problemer med å overnatte hos venner fra siste året i barnehagen. Hun har alltid vært selvstendig av seg, selv om hun foretrakk å sove i min seng,  og jeg trengte ikke være med i bursdager for eksempel, mens andre trengte en forelder i barnebursdag, og turte ikke være med venner hjem etter skolen i første klasse uten at en forelder var med. Så jeg kunne vel trukket den slutningen at samsoving fører til trygge, selvstendige barn, mens de som har gått glipp av den nærheten med foreldre på natt, blir utrygge. Men det gjør jeg jo ikke - fordi jeg vet at barn er forskjellige og det er tåpelig å generalisere ut fra ett samsovende barn du har møtt. 

Jeg turte ikke overnatte hos klassekamerater før ungdomsskolen forresten. Selv om jeg ikke samsov med mine foreldre.

Anonymkode: 9e6fe...b0c

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...