Gå til innhold

Elsykkel med baby/barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lyst å kjøpe meg elsykkel og har et barn som snart blir 9 mnd. Har ikke planer om flere barn. Trenger mulighet til å frakte barnet, men skal også bruke sykkelen til å komme med rundt med litt utstyr (tilsvarende 1-2 ryggsekker ca). Noen som har en formening om hva jeg burde gå for? Vil helst ha et barnesete bakpå sykkelen, syns det ser litt skummelt ut med sånn vogn😅

Anonymkode: 2a713...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vogn er kjempegenialt! Masse plass. Og jeg har sett folk ha på sånne "juletrelys" på vogna så de vises godt når det er mørkt ute hvis man er redd for det :)

Hvis du skal ha barnesete blir det vanskelig med ryggsekker tenker jeg? Men det finnes jo ganske store sykkelvesker du kan ha bakpå. Jeg har også kurv foran til en liten sekk hvis jeg trenger det :)

Anonymkode: 361c6...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har brukt både sykkelsete og vogn til vår, og begge deler er helt supert! Du må ha sykkelvesker når du bruker sete da, ellers får ungen sekken i ansiktet og det er jo ikke så godt. I vogna er det derimot god plass til sekker. 

Anonymkode: 69885...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vogn ser jo mye tryggere ut for barnet enn barnesete oppå sykkelen? Tenk om du tryner med sykkelen. 

Anonymkode: ae4f2...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som en som har elsykkel, barnesete og sykkelvogn, men ikke bil, drømmer jeg om en longtail sykkel. God motor, kan ha med seg mye i sidevesker, ungen beskyttes av "rammen" og kan sitte uten sete når de blir for store for det. Og så kan man ha med seg en ekstra unge. 

Anonymkode: b571b...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...