AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg har endelig begynt å tro på gud og jesus. Jeg har vært på filadelfia flere ganger med min vennine og jeg ble nylig frelst for 2 dager siden. Men hvor går jeg videre her? Anonymkode: e8df9...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. mai 2022 #2 Del Skrevet 3. mai 2022 Les evangeliene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Del Skrevet 3. mai 2022 Johannes åpenbaring Anonymkode: 3cf1b...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2022 #4 Del Skrevet 3. mai 2022 Du må bekjenne dine synder for en prest (skrifte) Du må leve etter de ti bud. Du må lese hele bibelen. Du kan begynne med det. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Del Skrevet 3. mai 2022 Just now, AthenaRavenLuna said: Du må bekjenne dine synder for en prest (skrifte) Du må leve etter de ti bud. Du må lese hele bibelen. Du kan begynne med det. 🙃 Tusen hjertelig takk! Skal ta å begynne med det 😃 Anonymkode: e8df9...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BethB Skrevet 3. mai 2022 #6 Del Skrevet 3. mai 2022 Hvis du faktisk hadde vært på ett slikt møte hadde du fått mer enn nokk informasjon. Du hadde ikke trengt å skrive her å spørre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Del Skrevet 3. mai 2022 Just now, BethB said: Hvis du faktisk hadde vært på ett slikt møte hadde du fått mer enn nokk informasjon. Du hadde ikke trengt å skrive her å spørre. Om du ikke har noe bedre å komme med en det der, så kunne du like greit bare latt være å skrive. Jeg spør om råd. Anonymkode: e8df9...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 3. mai 2022 #8 Del Skrevet 3. mai 2022 Hvorfor endelig? Har du ventet på troa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Del Skrevet 3. mai 2022 Så flott å høre at du har tatt imot Jesus! 🙏 Vet du, jeg tror det aller viktigste for deg er å få fellesskap med andre kristne, gjerne en eller to som du møter regelmessig, gjerbe i hjemmene deres, for å be og lese i Bibelen sammen med. I all enkelhet. Du trenger noen å gå veien videre med. Lytt til lovsang, for eksempel Charity Gayle eller Lauren Daigle eller Acta Lovsang. Gå til gudstjeneste eller på søndagsmøter når du kan. Gud velsigne deg! Det er utrolig rikt å ha en kristen tro ♥️ Anonymkode: 502b6...201 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #10 Del Skrevet 3. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Så flott å høre at du har tatt imot Jesus! 🙏 Vet du, jeg tror det aller viktigste for deg er å få fellesskap med andre kristne, gjerne en eller to som du møter regelmessig, gjerbe i hjemmene deres, for å be og lese i Bibelen sammen med. I all enkelhet. Du trenger noen å gå veien videre med. Lytt til lovsang, for eksempel Charity Gayle eller Lauren Daigle eller Acta Lovsang. Gå til gudstjeneste eller på søndagsmøter når du kan. Gud velsigne deg! Det er utrolig rikt å ha en kristen tro ♥️ Anonymkode: 502b6...201 Tusen takk for de flotte ordene! Møter blir jeg og gå på, skal også på bønnemøte imorgen kveld og gleder meg! ❤️ Anonymkode: e8df9...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 3. mai 2022 #11 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har endelig begynt å tro på gud og jesus. Jeg har vært på filadelfia flere ganger med min vennine og jeg ble nylig frelst for 2 dager siden. Men hvor går jeg videre her? Anonymkode: e8df9...aee Gud kan ikke ha barn. Les islam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #12 Del Skrevet 3. mai 2022 Akryl skrev (Akkurat nå): Gud kan ikke ha barn. Les islam. Han hadde sin SØNN jesus kristus. Les bibelen. Det står SØNN svart på hvitt. Guds ord kan ikke manipuleres. Anonymkode: 8f30e...f0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #13 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for de flotte ordene! Møter blir jeg og gå på, skal også på bønnemøte imorgen kveld og gleder meg! ❤️ Anonymkode: e8df9...aee Kan jeg spørre hvilken landsdel du bor i? Er du kvinne eller mann? Dersom du bor der jeg mistenker at du bor, vet jeg om en som du kunne fått kontakt med og fått et kristent felleskap med. Anonymkode: 502b6...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 3. mai 2022 #14 Del Skrevet 3. mai 2022 Tråden er ryddet for nedsettende ytringer, latterliggjøringer, brukerdebatt og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 3. mai 2022 #15 Del Skrevet 3. mai 2022 Gratulerer🙏🏻 I vår menighet anbefaler vi nye kristne eller søkende å ta Alpha-kurs. Du kan lese mer om det her: https://norge.alpha.org/about Videre anbefaler jeg deg å se disse filmene laget om nye testamentet. De forklarer mye. Her er link til de ni fra Lunasevangeliet: https://bibel.no/om-bibelen/bibleproject/bibleproject-lukas-serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #16 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han hadde sin SØNN jesus kristus. Les bibelen. Det står SØNN svart på hvitt. Guds ord kan ikke manipuleres. Anonymkode: 8f30e...f0a Jesus er gud. Gud ble født gjennom jesus. Alle barn i verden er guds barn. Anonymkode: 8f30e...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #17 Del Skrevet 3. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hvilken landsdel du bor i? Er du kvinne eller mann? Dersom du bor der jeg mistenker at du bor, vet jeg om en som du kunne fått kontakt med og fått et kristent felleskap med. Anonymkode: 502b6...201 Bodø er mann Anonymkode: e8df9...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #18 Del Skrevet 3. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 time siden): Du må bekjenne dine synder for en prest (skrifte) Du må leve etter de ti bud. Du må lese hele bibelen. Du kan begynne med det. 🙃 Hvis man er katolikk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #19 Del Skrevet 3. mai 2022 Akryl skrev (1 time siden): Gud kan ikke ha barn. Les islam. Hvorfor kan ikke Gud ha barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 4. mai 2022 #20 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (5 timer siden): Hvorfor kan ikke Gud ha barn Fordi det er bare en Gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå