Gå til innhold

LSK er et taperlag!

Gjest barne- og familiemedister

Anbefalte innlegg

Ufattelig at det går an å tape så klart og så fortjent mot høyst middelmådige Molde!

Hver gang det står noe på spill, faller LSK sammen som et korthus. Er de egentlig verdig til å bære fargene gult og svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hartlepool, Snåsa IL og jentelaget til Odd (Oddrun) Grenland.

I tillegg til Start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kanskje Start et taperlag siden de ikke vant Tippeligaen da? Tenk å tape sånn mot FFK! Er de egentlig verdige å bære fargene gult og svart?

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg skjønner jo at det var feil kveld å påpeke slike ting.

Men når et av de store kjøpelagene blir uten medalje i tippeligaen og taper mot en middelmådig cupmotstander er det ikke helt unaturlig at man stiller spørsmål. Det gjør man nok også på Romerike, men kanskje først i morgen...

;)

Endret av Statsmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kan skjønne problemstillingen, men makan til idiotisk måte å fremme den på? "Taperlag"? Om vi skal snakke om norske taperlag er strengt tatt ikke Lillestrøm et lag å nevne... Ei heller start.

Jeg er utrolig skuffa over dagens resultat.

"Nå skal pokalen til Åråsen, vi henter cupen hjem igjen! Nå drar vi seier'n i land, så stå på alle mann, nå lukter det gull! Kanarifugla flyr høyt i år, ja detta blir sesongen vår.. nå drar vi seier'n i land, så stå på alle mann, nå lukter det gull!"

Vel.. det ble ikke gull, men vi var nærmere enn mange. Og i det minste fikk ikke Vålerenga slått oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og så må jeg jo innrømme at jeg koser meg litt når jeg kan provosere frem litt eder og galle hos KGs mest utagerende supporterunion

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang? Såvidt jeg vet har ikke vif slått lillestrøm i år..

Nei, jeg glemte jo at seriemesterskap er underordnet enkeltkamper. LSK er altså bedre enn seriemestrene, men betydelig dårligere enn kvaliklaget Molde...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om man ser på enkeltkamper så :) Men har jeg påstått at Lsk er bedre enn Vif all-over? Jo jeg hater de, men de har spilt bedre enn oss denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...