Gjest Hege Skrevet 6. november 2005 #1 Del Skrevet 6. november 2005 Dette rommet er ment å skulle fungere som en slags "sofakrok" for dere med termin på omtrent samme tid. Ha det hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. november 2005 #2 Del Skrevet 6. november 2005 Hurra! Jeg er første besøkende i sofakroken! Og vi har jo plass til mange fler. Jeg har enn så lenge termin 15. juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 6. november 2005 #3 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har termin rundt 13 juli!!! Håper det blir fler her inne da.. God plass i sofaen ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmen Skrevet 7. november 2005 #4 Del Skrevet 7. november 2005 Hurra! Dette var kjempelurt, Hege og dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 7. november 2005 #5 Del Skrevet 7. november 2005 Hyggelig ! Har foreløpig termin 10. juli ! Prates ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. januar 2006 #6 Del Skrevet 8. januar 2006 Har ikke rotet meg inn her før! Merkelig,jeg som slentrer innom det meste! Har termin i begynnelsen på august,alt fra 4. til 9.! Blir jo koselig å følge litt med her da! Å lære mer fra folk som er ca like langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå