Gjest Hege 0 0 Skrevet 6. november 2005 #1 Del Skrevet 6. november 2005 Dette rommet er ment å skulle fungere som en slags "sofakrok" for dere med termin på omtrent samme tid. Ha det hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony 3 754 0 Skrevet 6. november 2005 #2 Del Skrevet 6. november 2005 Hurra! Jeg er første besøkende i sofakroken! Og vi har jo plass til mange fler. Jeg har enn så lenge termin 15. juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim 284 0 Skrevet 6. november 2005 #3 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har termin rundt 13 juli!!! Håper det blir fler her inne da.. God plass i sofaen ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmen 86 1 Skrevet 7. november 2005 #4 Del Skrevet 7. november 2005 Hurra! Dette var kjempelurt, Hege og dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 346 2 Skrevet 7. november 2005 #5 Del Skrevet 7. november 2005 Hyggelig ! Har foreløpig termin 10. juli ! Prates ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte 8 431 85 Skrevet 8. januar 2006 #6 Del Skrevet 8. januar 2006 Har ikke rotet meg inn her før! Merkelig,jeg som slentrer innom det meste! Har termin i begynnelsen på august,alt fra 4. til 9.! Blir jo koselig å følge litt med her da! Å lære mer fra folk som er ca like langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå