AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #41 Skrevet 4. mai 2022 blaffen skrev (21 timer siden): Ja det er vanlig å eksperimentere med kompiser. Som ikke er det samme som at alle gjør det, eller at alle engang kjenner til at noen har gjort det. Dessuten er det vel akkurat som ventet at noen kommer trekkende med sine ekstremt firkanta oppfatninger av 'legning'. Det blir som mat, du må kunne prøve noe nytt uten at andre skal bestemme for deg om det er din nye favorittrett. Nei, det er ekstremt uvanlig. Du blander sammen empiri og ideologi. Anonymkode: 9b7ee...04f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #43 Skrevet 5. mai 2022 Ikke i min generasjon i alle fall. (Gen X), Hadde stor bekjentskapskrets/nettverk og har aldri hørt om noe slikt. Et par i kullet mitt som jeg i ettertid har hørt var rompiser, men de flyttet til Oslo etter vgs. Anonymkode: 83be4...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #44 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke i min generasjon i alle fall. (Gen X), Hadde stor bekjentskapskrets/nettverk og har aldri hørt om noe slikt. Et par i kullet mitt som jeg i ettertid har hørt var rompiser, men de flyttet til Oslo etter vgs. Anonymkode: 83be4...9b4 Rompiser? Anonymkode: e3a82...6a5
911 Skrevet 5. mai 2022 #45 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Rompiser? Anonymkode: e3a82...6a5 Nedsettende ord for homofile om du lurte .. Dette var en vanlig betegnelse her nord i min ungdom i alle fall. 1
Rosa Dartle Skrevet 5. mai 2022 #46 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 21.51): Nei, det er ikke vanlig. Derimot har jeg hørt at det er ganske vanlig at jenter har hatt sex med venninner. Anonymkode: 6ca6c...55d Litt rart å påstå at det ikke er vanlig blant menn, men at det er vanlig med kvinner. Jeg har hatt ei venninne som var veldig utforskende, hun ønsket at vi skulle ta på hverandre. Dette var på barneskolen. Ellers er vel det mest utfordrende av lek at vi lekte at Barbie og Ken hadde sex. Jeg kjenner derimot mange menn som har runket sammen, uten at noen av disse er homofile. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #47 Skrevet 5. mai 2022 Rosa Dartle skrev (2 minutter siden): Litt rart å påstå at det ikke er vanlig blant menn, men at det er vanlig med kvinner. Jeg har hatt ei venninne som var veldig utforskende, hun ønsket at vi skulle ta på hverandre. Dette var på barneskolen. Ellers er vel det mest utfordrende av lek at vi lekte at Barbie og Ken hadde sex. Jeg kjenner derimot mange menn som har runket sammen, uten at noen av disse er homofile. Mange menn? Underlig bekjentskapskrets, sier nok mer om hvem du omgås enn om menn generelt. Anonymkode: 9b7ee...04f 3
Rosa Dartle Skrevet 6. mai 2022 #48 Skrevet 6. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mange menn? Underlig bekjentskapskrets, sier nok mer om hvem du omgås enn om menn generelt. Anonymkode: 9b7ee...04f Da de var yngre selvfølgelig 😅 Endret 6. mai 2022 av Rosa Dartle
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #49 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 17.53): Ikke uvanlig å sammenligne størrelse på penis. Da må man gjerne runke den stiv skal det være noe poeng. Anonymkode: a7bd8...155 Tøys og tull og sammenligninger når en står og tisser er noe helt annet enn å avtale runkekvelder. Anonymkode: 2462c...fe6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #50 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mange menn? Underlig bekjentskapskrets, sier nok mer om hvem du omgås enn om menn generelt. Anonymkode: 9b7ee...04f Veldig uvanlig også for unge menn, så du har nok beveget deg i nokså spesielle sosiale sirkler. Men la det være sagt: at det er uvanlig betyr ikke at det er forkastelig. Anonymkode: 9b7ee...04f 3
Rosa Dartle Skrevet 6. mai 2022 #51 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Veldig uvanlig også for unge menn, så du har nok beveget deg i nokså spesielle sosiale sirkler. Men la det være sagt: at det er uvanlig betyr ikke at det er forkastelig. Anonymkode: 9b7ee...04f Helt vanlige folk, vil jeg si 😊 Dette var da de var unge, kanskje 12-14-årsalderen. Har gått bra med alle 1
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #52 Skrevet 6. mai 2022 Nei tror ikke det er vanlig. Tror de fleste foretrekker å ronke aleine
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #53 Skrevet 6. mai 2022 Vi sugde hverandre, kompiser og jeg. Fotballcuper nevnt over var rene sex orgien. Jeg har hatt mer sex i tenårene iført enten fotballagets joggedress eller treningsdress enn jeg har hatt siden som voksen. Vi sugde hverandre hele tiden. Vi var langt mer åpne og frisinnede, og antagelig kåte, som kanskje bidro mest, enn jeg har vært siden. Har ikke hatt sex med en mann på snart tyve år. Var mens vi var unge, kåte, og hadde androgyne pene kropper. Anonymkode: 55aa5...437 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #54 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 16.46): Er det vanlig? F.eks runker sammen etc Anonymkode: 59528...47c Like vanlig som uvanlig - med andre ord vanlig. Gjerne hos gutter som rundt puberteten. Har ikke noe med legning å gjøre, men mer utav en nysgjerrige rundt utvikling som skjer i ens egen kropp, som man deler med andre kompiser:) Anonymkode: dcf11...419
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #55 Skrevet 7. mai 2022 Aldri i verden. Har man seksuell omgang med samme kjønn er man enten bifil eller homofil. Anonymkode: 570f6...53f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #56 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 17.28): Ja. Husker når jeg var i puberteten så var vi tre kompiser som sugde og runket hverandre. Anonymkode: e3a82...6a5 Her også i begynnelsen av tenårene. Jeg svelget også, gjorde meg ingenting. Husker utseende på pikken deres den dag i dag. Er usikker på det er noe jeg kunne gjort i dag, da jeg tenner og forelsker meg i kvinner. Anonymkode: 50462...3f6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #57 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 18.21): Skjønner. Beklager om det ble fremstilt på en måte som traff deg sånn, det er en generalisering og jeg tror at de aller fleste er åpne seksuelt. Det er min erfaring, og så vidt jeg er kjent med de aller fleste andres erfaring. Anonymkode: a0925...5b4 Hvor tar du dette fra? Pride-propaganda? Anonymkode: 6b2dd...d33
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #58 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri i verden. Har man seksuell omgang med samme kjønn er man enten bifil eller homofil. Anonymkode: 570f6...53f Takk for bidraget i debatten, men av alle spørsmål rundt TS´ startinnlegg og drøftninger rundt temaet, tilfører du absolutt ingen ting! Om du føler for å generalisere og fortelle mennesker hvilken bås de befinner seg i, er metoden riktig men resultatet bedrøvelig. Anonymkode: ab93c...d17 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #59 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 21.02): Her også i begynnelsen av tenårene. Jeg svelget også, gjorde meg ingenting. Husker utseende på pikken deres den dag i dag. Er usikker på det er noe jeg kunne gjort i dag, da jeg tenner og forelsker meg i kvinner. Anonymkode: 50462...3f6 Husker utseende på pikken, husker kroppene, husker at treningsdressene vi hadde på var Adidas, røde med de vanlige hvite stripene men også noen striper fra magen som ble brede over skuldrene før de ble smalere igjen på ryggen, og at vi ofte brukte noen mørkeblå Umbro gensere over treningsjakkene med noe hvitt ved skuldrene og røde striper ved siden av Umbromerkene nedover ermene. Vet ikke hvorfor vi hadde genserne over jakka, men alle gikk slik. Vi hadde først Røde eller mørkeblå Adidas gensere, så fikk vi noen mørkeblå Umbro med Umbro over hele magen, så de over, men vi beholdt alltid de treningsdressene. Om vinteren brukte vi Umbro joggebukser Iver treningsbuksa. Da var det litt mer styr med sugingen når to buksestrikker presset mot penis. Kanskje det var fordi vi byttet fra Adidas til Umbro drakter at vi hadde Umbro over. Aner ikke, hadde de treningsdressene under fotballdrakta om vinteren også. Husker klærne og pikkene som om det var i går, og gutta. Kan nesten kjenne lukta av klærne til de forskjellige gutta. Vi var aldri nakne, bare tok frem pikken ut av buksa. I tilfelle noen kom. Også hadde alle lange Championsokker over buksa. Som vi elsket å tvinge de andre til å sniffe. Anonymkode: 55aa5...437
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #60 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Husker utseende på pikken, husker kroppene, husker at treningsdressene vi hadde på var Adidas, røde med de vanlige hvite stripene men også noen striper fra magen som ble brede over skuldrene før de ble smalere igjen på ryggen, og at vi ofte brukte noen mørkeblå Umbro gensere over treningsjakkene med noe hvitt ved skuldrene og røde striper ved siden av Umbromerkene nedover ermene. Vet ikke hvorfor vi hadde genserne over jakka, men alle gikk slik. Vi hadde først Røde eller mørkeblå Adidas gensere, så fikk vi noen mørkeblå Umbro med Umbro over hele magen, så de over, men vi beholdt alltid de treningsdressene. Om vinteren brukte vi Umbro joggebukser Iver treningsbuksa. Da var det litt mer styr med sugingen når to buksestrikker presset mot penis. Kanskje det var fordi vi byttet fra Adidas til Umbro drakter at vi hadde Umbro over. Aner ikke, hadde de treningsdressene under fotballdrakta om vinteren også. Husker klærne og pikkene som om det var i går, og gutta. Kan nesten kjenne lukta av klærne til de forskjellige gutta. Vi var aldri nakne, bare tok frem pikken ut av buksa. I tilfelle noen kom. Også hadde alle lange Championsokker over buksa. Som vi elsket å tvinge de andre til å sniffe. Anonymkode: 55aa5...437 At du ikke er særlig representativ for gutter eller menn, blir tydeligere jo mer man leser. Herregud. Anonymkode: 9b7ee...04f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå